{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

Nytårsforsætter {{forumTopicSubject}}

Plejer vi egentlig ikke at have en tråd om nytårsforsætter? Lidt sent, måske, men så har vi haft et par dage ekstra til at lande dem, og overveje om de måske skal korrigeres lidt smiley

Jeg har de sidste måneder opgivet at følge med i sladder, og er har heller ikke taget del i sladder. Når man arbejder i et hus med 100 kvinder, og når man bruger al sin fritid på at træne hund, så er det SVÆRT at undgå sladder. Eller rettere, det er umuligt ikke at HØRE sladder, men det er mit valg ikke at bringe det videre. Hvis jeg hører noget, som ellers kunne blive til en sladderhistorie, spørger jeg vedkommende om det er noget jeg må sige videre, eller om jeg bare skal holde mund. Fx hvis en træningsmakker dropper et bestemt hold, hvis en kollega er træt af en opgave eller lign.

Jeg øver mig i at sige fra på andres vegne, men at gøre det på en ordentlig måde. Det skal netop ikke blæse til sladderen, men helst bare lukke det ned.

Bonus ved at være den, der ikke render med sladder er, at man får ALT at vide. På godt og på ondt. Og jeg er jo dybest set pisse nysgerrig, så for så vidt er det en win-win, men på den gode måde smiley

Og eftersom det er nærmest fuldtidsarbejde ikke at sladre, har jeg ikke andre nytårsforsætter smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nytårsforsætter
  • #1   3. jan Af ikke hunde ting, fortsætter jeg sidste års. Jeg vil gerne gå mere/være mere aktiv, lave mere og bedre/sundere mad. Ja faktisk bare leve sundere. Det første er selvfølgelig også til stor glæde for hundene, for de kommer jo gerne med smiley

Og så at gøre mere af det der gør MIG glad. Og mærke efter hvad det er.
    F.eks. At læse flere bøger, så som sidste år har jeg et mål der hedder 12 bøger, alt derover er bonus.

Jeg er stadig ved at finde mig selv og min glæde efter nogle hårde år med at miste Rosa, og en alt for stor mængde angst. Men jeg føler at jeg stille og roligt kommer derhen. smiley

• #2   3. jan “Gøre mere af det, der gør mig glad” smiley Jeg ELSKER det, My little smiley

• Mikes mor
    Mikes mor Tilmeldt:
    nov 2023

Følgere: 72 Svar: 279
    #3   3. jan Sjovt du lige opretter sådan tråd , for har lige stået tænkt på om det er for sent at komme med nytårsforsætter smiley smiley

At blive bedre til at lukke af for negative kolleger i min fritid.

At læse en fysisk bog i kvartalet

Den jeg fik gennemført i 2024 var:

Jeg kan ikke bestemme hvad du snakker/skriver om, men jeg kan bestemme hvad jeg selv gider hører på/læse

Men Anne hvorfor vil du blive bedre til at sige fra på andres vegne ?

• #4   3. jan Anne, Det er så simpelt og alligevel utroligt svært nogle gange, men det er bare vigtigt hvis man gerne vil være glad smiley

• C.      B
    C. B Tilmeldt:
    aug 2024

Følgere: 13 Svar: 30
    #5   3. jan Jeg vil bare gerne blive endnu mere vild i fulddragt. Opsøge kurser og efteruddannelse.
    Løbe et halvmaraton, sætte en ny PR i dødløft og bænk pres.

Og så vil jeg date.
    Har allerede den første rigtige date imorgen med en sød pige. Det glæder jeg mig faktisk lidt til.

• #6   3. jan Mikes, jeg vil sige fra på andres vegne, når der bliver sladret om dem smiley

Jeg hører ufattelig meget sladder om folk, og hvis jeg kender den sande histore, eller jeg har et perspektiv som måske kan stoppe sladderen, så vil jeg gøre det.

Jeg bliver nogle gange helt fyldt op af, hvor meget negativt folk kan sige bag andres ryg, og jeg vil ikke lade det stå uimodsagt, hvis jeg har muligheden for at gøre noget. Egentlig er det bare en videreudvikling af, hvad min rolle egentlig er på arbejde, men det føles rigtigt at tage det skridtet videre smiley

CB, pøj pøj med det - jeg håber hun er sød smiley

• Mikes mor
    Mikes mor Tilmeldt:
    nov 2023

Følgere: 72 Svar: 279
    #7   3. jan Anne
    Det var en god måde at gøre det på smiley

Skal hilse at sige mændene kan sandelig også skabe intriger , rygter og sladre om hinanden smiley smiley

• #8   3. jan Jeg skal fortsat lytte mere til, hvad jeg har lyst til og brug for i både private og arbejdsmæssige sammenhænge - med andre ord: Blive bedre til at prioritere mig selv. Det satte jeg mig for i 2024, og det "pejlemærke" vil jeg tage med mig i det nye år smiley

• #9   4. jan nix ingen nytårsfortsætter ...

• #10   4. jan Som altid: prøve at leve sundere. Må den gælde fra i morgen? smiley

• #11   4. jan Jeg vil blive bedre til at sige "SPÆNDENDE" når folk fortæller mig om et eller andet om hundetræning, som jeg bare ved, ikke er rigtigt.

Jeg vil blive bedre til at sige "2+2=5 siger du ? Du har SÅ ret"

Og så vil jeg blive bedre til at forsøge at undlade, at tage mig af ting, som jeg alligevel ikke kan gøre noget ved.

Og hægter mig på My Littles "jeg vil være bedre til at gøre det, der gør MIG glad" smiley

• #12   4. jan Tja.... smiley

profilbillede
  • #13   4. jan Jeg vil gerne blive bedre til at bruge de ting vi har på lager. Altså meget modsat at preppe. Jeg er super "god" til at købe tilbudsvarer i mængder vi ikke altid når at spise inden de falder på dato.

• #14   5. jan Jeg har ikke nytårsforsætter men nytårsønsker smiley

I flere år var mit højeste ønske at gøre min datter til storesøster. Det ønske er desværre nu skrinlagt…beslutningen gjorde ondt, men vi er ved at lande i det smiley

Derfor ønsker jeg mig uendelige stunder med massere af eventyr, nærvær og skønne minder i mindebogen med denne lille fidus smiley

Jeg smelter helt væk, når hun kommer stormende og kaster sig om halsen på mig mens hun siger: Mor du er den bedste i hele verden og jeg elsker dig for evigt smiley

profilbillede
  • #15   i går kl. 08:12 Jeg mistede lysten til at spille musik under corona og bagefter igen da jeg fik seneskedehindebetændelse i begge hænder, men nu er lysten tilbage, så jeg har et ønske om at spille mere musik igen smiley måske også mere af mit eget (gik af stå da hænderne blev syge).

Og så skal lille Jessie til rally senior DM igen smiley

Det er mine 2 store nytårs-ønsker.

• #16   i går kl. 11:09 Buch hvad spiller du?

Kommentér på:
Nytårsforsætter

Annonce