Nytårsforsætter {{forumTopicSubject}}
Plejer vi egentlig ikke at have en tråd om nytårsforsætter? Lidt sent, måske, men så har vi haft et par dage ekstra til at lande dem, og overveje om de måske skal korrigeres lidt
Jeg har de sidste måneder opgivet at følge med i sladder, og er har heller ikke taget del i sladder. Når man arbejder i et hus med 100 kvinder, og når man bruger al sin fritid på at træne hund, så er det SVÆRT at undgå sladder. Eller rettere, det er umuligt ikke at HØRE sladder, men det er mit valg ikke at bringe det videre. Hvis jeg hører noget, som ellers kunne blive til en sladderhistorie, spørger jeg vedkommende om det er noget jeg må sige videre, eller om jeg bare skal holde mund. Fx hvis en træningsmakker dropper et bestemt hold, hvis en kollega er træt af en opgave eller lign.
Jeg øver mig i at sige fra på andres vegne, men at gøre det på en ordentlig måde. Det skal netop ikke blæse til sladderen, men helst bare lukke det ned.
Bonus ved at være den, der ikke render med sladder er, at man får ALT at vide. På godt og på ondt. Og jeg er jo dybest set pisse nysgerrig, så for så vidt er det en win-win, men på den gode måde
Og eftersom det er nærmest fuldtidsarbejde ikke at sladre, har jeg ikke andre nytårsforsætter
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 215 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.271
Og så at gøre mere af det der gør MIG glad. Og mærke efter hvad det er.
F.eks. At læse flere bøger, så som sidste år har jeg et mål der hedder 12 bøger, alt derover er bonus.
Jeg er stadig ved at finde mig selv og min glæde efter nogle hårde år med at miste Rosa, og en alt for stor mængde angst. Men jeg føler at jeg stille og roligt kommer derhen.
sep 2017
Følgere: 531 Emner: 146 Svar: 10.431
nov 2023
Følgere: 72 Svar: 279
At blive bedre til at lukke af for negative kolleger i min fritid.
At læse en fysisk bog i kvartalet
Den jeg fik gennemført i 2024 var:
Jeg kan ikke bestemme hvad du snakker/skriver om, men jeg kan bestemme hvad jeg selv gider hører på/læse
Men Anne hvorfor vil du blive bedre til at sige fra på andres vegne ?
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 215 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.271
aug 2024
Følgere: 13 Svar: 30
Løbe et halvmaraton, sætte en ny PR i dødløft og bænk pres.
Og så vil jeg date.
Har allerede den første rigtige date imorgen med en sød pige. Det glæder jeg mig faktisk lidt til.
sep 2017
Følgere: 531 Emner: 146 Svar: 10.431
Jeg hører ufattelig meget sladder om folk, og hvis jeg kender den sande histore, eller jeg har et perspektiv som måske kan stoppe sladderen, så vil jeg gøre det.
Jeg bliver nogle gange helt fyldt op af, hvor meget negativt folk kan sige bag andres ryg, og jeg vil ikke lade det stå uimodsagt, hvis jeg har muligheden for at gøre noget. Egentlig er det bare en videreudvikling af, hvad min rolle egentlig er på arbejde, men det føles rigtigt at tage det skridtet videre
CB, pøj pøj med det - jeg håber hun er sød
nov 2023
Følgere: 72 Svar: 279
Det var en god måde at gøre det på
Skal hilse at sige mændene kan sandelig også skabe intriger , rygter og sladre om hinanden
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1265 Hunde: 3 Emner: 156 Svar: 3.264
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 91 Hunde: 4 Emner: 950 Svar: 17.676
nov 2024
Følger: 14 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 118
jan 2006
Følger: 1 Følgere: 59 Hunde: 5 Annoncer: 2 Emner: 348 Svar: 14.322
Jeg vil blive bedre til at sige "2+2=5 siger du ? Du har SÅ ret"
Og så vil jeg blive bedre til at forsøge at undlade, at tage mig af ting, som jeg alligevel ikke kan gøre noget ved.
Og hægter mig på My Littles "jeg vil være bedre til at gøre det, der gør MIG glad"
okt 2014
Følger: 12 Følgere: 466 Hunde: 4 Annoncer: 1 Emner: 214 Svar: 2.623
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 23 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 6.184
aug 2011
Følger: 16 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 49 Svar: 4.526
I flere år var mit højeste ønske at gøre min datter til storesøster. Det ønske er desværre nu skrinlagt…beslutningen gjorde ondt, men vi er ved at lande i det
Derfor ønsker jeg mig uendelige stunder med massere af eventyr, nærvær og skønne minder i mindebogen med denne lille fidus
Jeg smelter helt væk, når hun kommer stormende og kaster sig om halsen på mig mens hun siger: Mor du er den bedste i hele verden og jeg elsker dig for evigt
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 88 Hunde: 2 Emner: 160 Svar: 2.250
Og så skal lille Jessie til rally senior DM igen
Det er mine 2 store nytårs-ønsker.
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 23 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 6.184
Nytårsforsætter