1.556 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Alkoholfri shots Alkoholfri shots

OK - jeg skal til julefrokost i hundeklubben i morgen aften (trænergruppens årlige julefrokost). Årets smagekonkurrence er en shotskonkurrence. Jeg drikker stort set ikke alkohol og shots er ikke rigtigt noget jeg kender til. Så jeg er totalt tom for ideer. Så er der mon nogen herinde der sidder inde med en god opskrift på shots uden alkohol. Det skal være noget man kan købe i en helt almindelig superbrugs ude på landet hvor de ikke har alt muligt fancy't.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alkoholfri shots
  • #1   6. dec 2024 Jeg tror ikke rigtigt, der findes shots i alkoholfri version. En hurtig ide, der ikke er afprøvet selv dog, er at du måske kan lave din egen med alkoholfri vodka og blande med saft

• #2   6. dec 2024 Kan man ikke bare bruge forskellige slags juice?

• #3   6. dec 2024 Jeg drikker ikke, som i overhovedet. Når mine venner drikker, sker det vi har straf shots. Jeg får så bare sodavand eller energi drik i mine.
    Hvis det ikke gør noget der er lidt alkohol i, kan man bruger cider eller breezer. smiley

Ellers tænker jeg også saft eller juice må kunne bruges.

Shots handler vel i bund og grund om at det er noget du kan drikke i én mundfuld. Så hvis man kan lide det og putter det i et shots glas, så er det vel et shot smiley

• #4   6. dec 2024 Kan du ikke lave noget mildt ingefær-shots halløj...? sådan så det stadig "kradser" lidt, men ikke sådan du får for meget...

med lidt citron og honning i...så er du også godt beskyttet mod forkølelse derude smiley

• #5   7. dec 2024 God ide Obsternasig. Og evt smid lidt Carolina reaper i en af dem. smiley

• #6   7. dec 2024 Jeg har ikke hørt om alkoholfri shots.

Men jeg ville bare drikke sodavand eller icetea smiley

Man kan evt hælde det i shotglas smiley

• #7   7. dec 2024 Jeg har også selv konstateret at det vist ikke rigtig findes smiley Så tror bare jeg melder mig ud af konkurrencen. Der er massere af gode alkoholfrie drinks, men vist ikke rigtigt nogen shots. Jeg har skaffet mig en “gin” fra ISH. Den er ok med enten en slags tonic eller appelsinjuice, sirup og danskvand. Den smager ikke rigtigt af gin, men den giver lidt “bid” i drinken. Jeg kan godt lide en rigtig gin og tonic, men i aften er jeg i bil.

• #8   10. dec 2024 Endte med at lave en blanding af det der 'ISH' halløj og noget cider og smide en lille skive lime i. Det var OK. Jeg var ikke den eneste, der ikke drak alkohol og skulle kører hjem. Så der var andre der havde måttet være lidt 'kreative'. Der var bl.a. også et shot Faxe Kondi smiley
    Det var en superhyggelig og sjov aften og festkommiteen havde været kreative med diverse sjove underholdningskonkurrencer smiley

Kommentér på:
Alkoholfri shots

Annonce