{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Kattene følger efter os {{forumTopicSubject}}

.. når vi er ude at lufte Svea. Tror i at de vil gøre hende noget eller er det fordi de kan lugte hun er en "baby"? Jeg er bare smadder bange for at de skal gøre min lille hund noget. De slikker der hvor hun har tisset og sidder og venter.. Hmm nogen der ved hvad grunden kan være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattene følger efter os
  • #1   23. okt 2007 ved det ikke, men tror ikke de vil gøre hende noget. Hvis katte er det? nogen i kender?

  • #2   23. okt 2007 nej.. men der er en dame der siger at den ene af dem vist er en vildkat ?

  • #3   23. okt 2007 har jeg også tænk på, men gider ikke være uvenner med katteejerne smiley

  • #4   23. okt 2007 jeg tager altid min hurtigt væk fra katte for det første fordi de tror han er en stor rotte ..og han har engang fået tæsk af min vens kat ..

    pas på for de går efter øjnene ..og det er dyrt hvis der sker noget ...


  • #5   23. okt 2007 ja det ved jeg.. hvorfor vi også har taget hende op og prøvet at undgå dem, men ved bare ikke hvorfor de følger efter ?



  • #6   23. okt 2007 okay.. jeg er bare også bange for katte smiley hmm.. tror jeg køber en vandpistol.. det var bare mere om nogen kunne komme med en forklaring på hvorfor de følger efter os smiley

  • #7   23. okt 2007 den dør jo ikke af det.. måske de så holder sig væk.. kan ikke aflæse en kat, synes de er utilregnelige..

  • #8   23. okt 2007 Min ene kat følger efter alle hunde, hun er vokset op med hunde, så hun tror at alle hunde gider snakke, hvilket ikke altid er tilfældet.
    En kat der vil gør skade på din hund, vil vifte meget voldsomt med halen, den vil ligge sig ned, som den vil angribe, lige som en løve eller tiger, lige før den ryger på sit bytte.
    Men hvis du oven i købet ikke er glad for katte, så har det en tildens til at lokke kattene til dig. Ved det lyder åndsvagt, men det er rigtigt. Har du aldrig oplevet at være på besøg et sted, hvor der var kat? I mange tilfælde vil katte søge dit selskab, for den ved at hos dig, kan den være i fred.

    En vandpistol er for den sags skyld ok, hvis altså katten ikke kan lide vand. Men sørg for at det ikke er en vildkat, for ellers kan det lige netop provokere til at den angriber. Bedste metode er at tage hurtige skridt frem mod katten, og så sige væse lyde, og klappe i hænderne. Det virker hos os, vi bor nemlig et sted med mange vildkatte... Pøj pøj med det.


  • #9   23. okt 2007 har vi prøvet, men de kommer tilbage smiley

    Jo alle steder jeg kommer ligger kattene sig hos mig og følger efter mig.. og jeg bliver pisse bange smiley så det er fordi jeg ikke vil nusse dem og sådan at de vil være hos mig?


  • #10   23. okt 2007 hehe smiley nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre..

    Følger de måske efter fordi hun er hvalp og dufter godt?


  • #11   23. okt 2007 de symtes da hun er super sød og spændene.......lad du bare dem svanse efter de har godt af at få sig rørt ......

    det først et problem hvis de ligger forkroppen og måsen stritter op i luften så ville jeg strinte vand på dem....
    men ellers er det da bare hygsomt for svea med ekstra selvskab c",)


  • #12   24. okt 2007 Jeg tør bare næsten ikke at tage chancen ..

  • #13   24. okt 2007 Køb da en vandpistol og gi' kræene en salve...
    Det er ikke dit ansvar at lufte kvarterets katte smiley
    Og ingen katteejer med almen sund fornuft kan tillade sig at blive mopset over at personens kat får et pift vand ...

    Har selv 2 katte der følger med når jeg går med Laura.. De synes at det er hyggeligt og hund og katte kender hinanden..
    Men hvis jeg gik og var utryg over at blive 'forfulgt' af katte med tvetydige hensigter så hellere være 'safe than sorry' !!

    Som een skriver , det kan blive dyrt med en klo i øjet.. Hvorfor tage chancen....


Kommentér på:
Kattene følger efter os

Annonce