Det er længe siden, {{forumTopicSubject}}
jeg har været her.
Vi mistede Juice 4-7-22, forpart og hoved havde det fint, bagpart havde det slemt, hun slingrede, hun gled, og hun sov ind i armene på Kasper.
Heldigvis havde jeg Robin, underligt med kun 1 hund, men det havde jeg jo besluttet mig for: At når Juice gik på de evige jagtmarker, så skulle hun ikke erstattes. Når Robin, mæt af dage, gerne 14 år gammel, gik efter, så skulle jeg havde en lille hund. Jeg bliver jo ikke ældre, jeg skal tænke mange år frem.
At jeg så skulle miste Robin her i år, 24-2...bare knap 9 år, det var rædsomt. Hvad jeg troede var en blærebetændelse viste sig at være en grim urinvejssygdom, som hans ene søn desværre også lider af.
Han sov ind i mine arme en lørdag aften, og jeg var naturligvis knust.
Der stod jeg uden hund, uden dyr for første gang i mit liv , og jeg gik fra Jeg skal ALDRIG have hund igen....til jeg venter lige et halvt års tid, så vennen og jeg kan lave en masse ting.
Der gik 5 uger.
Jeg havde jo som skrevet før bestemt at næste hund skulle være lille, ned i en taske og med rundt alle steder, hvor det er muligt.
Jeg blev tilbudt en Engelsk toy terrier i udstationering, og efter at have læst, tænkt, talt med ejer, så slog jeg til.
Zippy flyttede ind 7-4 og det var store poter, han skulle udfylde efter corgierne, så klarer han det uden problemer.
Så sjov en race, fuld af spilopper, altid i godt humør, altid klar på at trave 10-15 km. med mig og vennen, Zippy er et kup, og jeg / vi er alle rigtig glade for ham.
Jeg håber på mindst 12 år med ham....
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.483
Håber, at I får mange år sammen
okt 2023
Følgere: 85 Emner: 24 Svar: 2.527
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 88 Hunde: 4 Emner: 945 Svar: 17.507
vi mistede Nova 13 år i 22, Ipsen 12 år i efteråret 23. Så skulle vi holde hunde pause, for som jeg tror du mener vi bliver jo ikke yngre (du skriver ældre ), vi blev også kontaktet og tilbudt en voksen hund, så Oda kom på prøve 29/12-23, og ja hun er her stadig , hun klarer også fint gode lange gåture, og tog en ferie med 4000 kørte km i Europa i stiv pote .
Så lad os håbe at vi trods vores alder får mange gode år endnu med vores nye hunde
jun 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Hunde: 2 Annoncer: 4 Emner: 1 Svar: 50
" Jeg bliver jo ikke ældre, jeg skal tænke mange år frem."
Jeg bliver ældre, på lørdag
feb 2013
Følger: 10 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 79 Svar: 7.374
Det er længe siden,