{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Musik - hvad hører I? {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger, hvad lytter I til af musik og hvornår begyndte I at lytte til den genre I nu hører? smiley

Selv hører jeg metal (næsten alt slags metal) og sidder f.eks lige nu og hører "In Flames - Foregone Pt. 2". smiley

Begyndte med at høre metal i 2005 og har hørt det lige siden. Heldigvis hører min mand det også og det er jo bare dejligt at vi begge kan lide det smiley Vi mødtes faktisk på et website, der havde med metal at gøre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Musik - hvad hører I?
  • #1   23. jul Kim larsen zztop Dad ac/dc

  • #2   23. jul Primært ham her, men jeg er generelt meget glad for musik, og hører gerne mange forskellige genre/kunstnere.

    profilbillede
  • #3   23. jul Jeg er giga Swiftie smiley smiley

  • Mikes mor
    Mikes mor Tilmeldt:
    nov 2023

    Følgere: 56 Svar: 265
    #4   24. jul Kan særligt godt li House / Trance.
    Men bestemt også alt fra Anne Linnet til KLF.




  • #5   24. jul Jeg hører alt andet end heavy, og kan kun klare begrænsede mængder af moderne jazz.

    I forgårs kørte vi country-tema hele dagen på job (der var overraskende meget godt imellem)

    Min bedste playliste hedder "Karinas Rockliste" og indeholder alt fra Disturbed, Nightwish, Halestorm, Skillet og Muse til Volbeat, Foo Fighters og Megadeath smiley


  • #6   24. jul Jeg hører meget Trine Therkelsen. Hendes stemme giver mig en eller anden ro smiley

    Og ja, bare næsten alt dansk popmusik


  • #7   24. jul Jeg kan godt lide gammelt musik, som eksempel Beatles, Creedence Clearwater Revival mm.

  • #8   24. jul Jeg hører alt muligt, men da jeg dyrker HTM og freestyle og der ligesom er musik til, er jeg altid på jagt efter det næste perfekte nummer.

    Lige da jeg fik spotify kunne alle mine facebook venner se hvad jeg hørte på spotify - der var sikkert en eller anden indstilling jeg ikke havde slået fra. Kan huske at jeg fik en besked fra en kollega der skrev at det var forstyrrende at følge med i hvordan jeg blandende folk og røvere i kardemommeby med Lordi og Kashmir smiley



  • #9   24. jul smiley Deler vist smag med Louise - Sojus smiley
    No men hører nu også alt muligt andet. Lige pt skråler jeg med på Abba i bilen. Men også D.A.D., Aqua, Volbeat, Metallica, Andrew Strong, Johnny Cash, U2 og alt muligt andet


  • #10   24. jul Mette det er nemlig som her.
    Besøgt Lvis/Johnny Cash-museet i går, så turen hjem til sommerhuset var akkompagneret af selv samme kunstnere.
    Meeen Springsteen er nummer 1 her. Stod på 4. række i Odense som i Parken sidste år. Åhhhh hvilken lykke ??


  • #11   24. jul Jeg hører vist primært rock smiley Starset, Against the Current, BMTH, Memphis May Fire, Siamese, Dayseeker, Wind Walkers, H.E.RO. osv.

    Men jeg skal da ikke kunne sige mig fri fra at høre kpop, elektronisk og anden musik oveni også. Jeg har nok en rimelig bred smag smiley


  • Cookie
    Cookie Tilmeldt:
    okt 2022

    Følgere: 6 Emner: 6 Svar: 610
    #12   24. jul 60’er, 80’er og 90’er især.
    Nik&Jay, Rasmus Seebach, Metallica, pudel rock, Bamses venner og alt mulig andet dansk musik, nyt pop, klaver musik a la Claydermann, musik med et fedt beat, bass osv
    Ret bred musiksmag, men mine krøller retter sig ud ved jazz, violiner, celine dion, Anastacia og andre skrigeskinker.


  • #13   24. jul Sjovt at høre hvad I andre lytter til smiley

    *Karina Og Møghundene: Megadeath er metal. Troede jeg ikke du hørte? smiley


    Jeg hører, som nævnt In Flames, men også Dimmu Borgir, Amorphis, Delain, Opeth, Dark Tranquillity, Paradise Lost, Aurora (det metalband min mand spiller i: www.aurora.dk ), The Haunted, Finntroll og ja, you name it smiley


  • #14   24. jul Min musikalske udvikling stoppede i 70´erne, hvorefter jeg synes at musikken blev ringere .. meeeen ... der er da bestemt noget, som sniger sig under radaren, selvom det er nyere.

    Skal der "navne" på, så er det Alice Cooper, Blue Oyster Cult, Golden Earring, Doors, CCR, Queen ... samt nogle andre, jeg ikke lige kan komme i tanke om.
    Og skal der genre på er det rock - tusind procent smiley
    Åh jo forresten - jeg er giga ABBA fan, men det er ikke hele tiden, jeg gider høre det. Så kan jeg iøvrigt ret godt li Dizzy Miss Lizzy, DAD, Saybia .. og ja, sådan en del andet.

    Men hvis jeg hører musik hjemme og det er radio, så er det "Retro radio" jeg hører.

    Gammelmandsrock - som en af mine veninder kalder det smiley


  • #15   25. jul Godt ord igen Irina.
    Jeg fik lige tjekket - det nummer, jeg har på listen er "Sweating Bullets - remastered", og ja, det er sgu heavy smiley
    Men det er samtidig yderst melodisk med en god rytme, så jeg kan faktisk godt lide det smiley smiley


  • #16   25. jul Aaahhh ja Queen - det er bare godt ??

  • #17   25. jul Alt muligt. Lige fra Nik & Jay til Black Veil Brides smiley

    Set It Off er forevigt en genganger. Dem har jeg fulgt, siden forsangeren lavede covers på youtube. De kommer til Danmark næste år, og jeg håber på at være i stand til at komme afsted og høre dem.

    Udover Set it Off, er min spotify ligenu faktisk fyldt med Tessa, Suspekt, Tokio Hotel, Nickelback, Hollywood Undead, Michael Hausted og L.O.C.

    .. Og så har jeg altså udviklet en svaghed for Baby Lasagna.... smiley Ham som stillede op for Kroatien til Eurovision i år. smiley


  • #18   27. jul *Karina og Møghundene

    No harm done smiley


  • #19   27. jul Temmelig meget ham her smiley

    profilbillede
  • #20   27. jul Fra 60er, 70er, og 80erne: Rock, Soul, Jazz, Folk, Blues, Disco/Funk

    Derudover: Post rock, Klassisk, Trip hop, Hip hop, Slowcore, Lo-Fi, R&B, Reggae, Ska, Post-punk, Punk, Reggaeton, Dansktop, Psytrance, House, Disney, Musicals, Opera, Indie rock, Ambient, Instrumentalt, Singer-Songwriter, Freak Folk, begrænset Metal men dog stadig lidt af det...

    Og en masse musik fra ikke engelsk talende lande som Spanien, Tyrkiet, Kina, Japan, Portugal, Cape Verde, Indien, Island, osv osv

    Jeg tror ikke jeg kender nogle der har lige så bred musik smag som mig selv smiley smiley Jeg lytter nok mindst til det som bliver spillet på de mest gængse radiokanaler



  • #21   28. jul Ida, hvem er det? smiley

    *mimre*

    Min top 3 er TV-2, Elton John og Volbeat, i den rækkefølge smiley Der er vist ingen rød tråd i det jeg hører, men noget går bare direkte i hjertet smiley Jeg bliver from som et lam, når jeg hører “Bag duggede ruder” smiley

    Ellers er jeg glad for det meste der rammer P4-segmentet, men får røde knopper af Medina smiley


  • #22   28. jul Anne: Det er ingen andre end Tobias Rahim smiley

  • #23   28. jul Nåhhhh, jeg plejer kun at se billeder af ham nøgen smiley

  • #24   28. jul Ha ha ha - hans bare overkrop kan nu også noget smiley

  • #25   28. jul Jeg hører meget blandet... Springsteen, Dropkick Murphy's (som jeg glææææder mig til kommer i KB næste år), The Pogues, og så alt det gamle fra da jeg var ung. Elton John, Eurythmics, UB40, Sex Pistols - osse en blandet landhandel

  • #26   29. jul I dette øjeblik høre jeg Teddy Swims.

Kommentér på:
Musik - hvad hører I?

Annonce