{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Sikke en nat.... {{forumTopicSubject}}

Ja vi fik jo en fin lille pincher pige i huset igår... det går sådan set også okay.... Diesel har lidt svært ved at lade hende være, og hun ligger ikke ret meget stille.... Og det må vi også kontsatere var kendetegnene for i nat.... en susen rundt i soveværelse og seng rundt og rundt og op og ned.... det blev sku ikke til meget søvn.....

Andre der heller ikke har fået sovet... he he


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke en nat....
  • #1   15. okt 2007 ikke meget.
    Den ene af hvalpene har en uvane med at ville op midt om natten. og han hyler temmelig højt og temmelig længe for at få sin vilje.

    jeg vil dog foreslå dig at du putter hende i en kasse med høje sider eller et stort transportbur om natten, med et tæppe. hun kunne måske falde lidt mere til ro der


  • #2   15. okt 2007 Jamen hun er jo næsten 1 år gammel, så hun hopper bare op igen... he he
    Men skal ud og købe en ny kurv til hende idag, så hun har sin egen og ikke kun kan bruge dem Diesel havde i forvejen....
    Men mon ikke også det bliver bedre når hun er faldet lidt mere til, hun savner stadig hendes "gamle" mor.....

    Jeg er nemlig ikke så glad for det med et bur...


  • #3   15. okt 2007 He he smiley Tulle lavede næsten ikke balade da hun var hvalp, men hun var jo også alene smiley Håber du kommer til at sove bedre i nat, når din lille pincher pige får sin egen kurv smiley

  • #4   15. okt 2007 Janni: Du kan sagtens bruge bur til hende.... Jeg er faktisk siker på at du i sidste ende vil gøre både hende, Diesel og jer selv en tjeneste ved at bruge det.
    Vi har vores de 2 små i bur om natten og alle mand har sovet natten gennem siden dag 1.
    Emma er jo ikke så stor, så du har god mulighed for at købe et stort bur til hende....
    Lav en hule til hende derinde, husk en lille vand skål og læg et tæppe over.
    Hun skal selvfølgelig vænnes til buret, hvis hun ikke har prøvet et før...
    Har i ikke bure i bilen til dem?


  • #5   15. okt 2007 Nej vi har ikke bure i bilen til dem....

    Men jeg tror nu at hvis det bliver samme forestilling i aften og nat, så må de sove nedenunder sammen i stedet for.....

    Jeg kan ikke få mig selv til det med bure....


  • #6   15. okt 2007 Ok... Bare pas på at de ikke stresser, de har jo også brug for ro...

  • #7   15. okt 2007 Jo jo det gør vi også, de er også faldet meget mere til ro... de ligger og sover sammen i stuen... så der er blevet mere ro på dem....

  • #8   15. okt 2007 Lyder bare godt smiley

Kommentér på:
Sikke en nat....

Annonce