Sjov oplevelse. {{forumTopicSubject}}
Jeg lukkede Sofus i haven for 30 min siden. Pludselig gøer han, jeg går derud, for det er sikkert et pinsvin igen. Jeg medbringer en grill pølsetang, da det er et godt redskab til at fjerne dem med. Men det var en lille pinsvine unge, ikke stører en en lille tennisbold. Jeg viste så ikke om jeg skulle flytte den eller hvad. Og er de alene når de er så små? Jeg lader den ligge og går ind igen. Da der er reklamer i filmen, går jeg ud, for at se om den stadig er der. Det er den, jeg kan så pludselig hører at min ene kat lyder som en nytårs raket. Det kommer fra ca 4 m væk.
Det var så et stort pindsvin. Hmm tænkte jeg er det mon dens mor? Jeg tager den lille, flytter den hen til den store, som snuser til den lille. Jeg vil gå ud fra at det var mor og barn, for den store var meget intra i den lille. Jeg flytter så både den store og den lille et sikkert sted hen, hvor der ikke en en hund der gør helt åndsvagt.
Men det var nu en sjov oplevelse, har aldrig set så lillet en pindsvin...
Hvad siger i, tror i ikke det var mor og barn...
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 94 Svar: 1.190
dec 2005
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 2.516
Jeg har taget billeder, det var jeg nød til...;o)
maj 2006
Følger: 25 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 275 Svar: 3.196
dec 2005
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 2.590
Lidt information om Pindsvin (Google ved alt, vælg Google til Gud
Når de er ca. 4 uger tager momse dem med ud. Når de er 6 uger, vejer de mellem 200-250 g og bliver overladt til sig selv
dec 2005
Men altså hvis hun skal overlade den til sig, hvorfor skal hun så lige vælge netop min have. Det kan mit hjerte ikke holde til... Jeg tog mig selv i at sidde og snakke med det her stor pindsvin...hehe. Jeg er et pjok til det der med dyrebørn, for de bliver mine allesammen...
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 2.590
Og letter ben op ad det...
Jamen det er jo højere end græsset! Betyder det ikke at det er "lovligt bytte"??
Sjov oplevelse.