{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Hillerød - hvor spiser man godt? {{forumTopicSubject}}

Jeg ved der er nogle hg'ere fra Hillerød og omegn, så derfor:

Jeg skal til noget "festivitas" i Royal Stage i løbet af ugen og planen er, at vi (min kusine og jeg) skal spise sammen før vi tager til koncert.

Men hvor dælen spiser man godt i Hillerød?
Det kan være alt fra Burger til kinesisk, bøf til Thai - vi er ikke kræsne, men det skal være god mad.

Gerne et sted hvor vi kan høre hinanden tale uden alt for høj baggrundsmusik.

Hit me! smiley

...og her er et billede af Håkon, bare fordi... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hillerød - hvor spiser man godt?
  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 86 Emner: 24 Svar: 2.559
    #1   19. feb Jeg kender ikke til spisesteder i Hillerød - men kors, hvor er Håkon KÆR smiley smiley smiley

• #2   19. feb Bestemt er han det. smiley

Man ser ud som ovenstående, når man har gjort således i små 45 min:

profilbillede
  • #3   19. feb Nu er det et stykke tid siden, jeg har spist i Hillerød, men mindes, at der ligger et hyggeligt sted lige ved Frederiksborg Slot. Kan se, at det dog nu er skiftet til et andet, men det ser godt ud.

Også ved Frederiksborg Slot ligger Café Havehuset, som også er meget hyggeligt.

Det er dog nok primært frokoststeder i virkeligheden.

Ellers kan jeg se, der ligger en Halifax Burger også. Det går man aldrig helt skævt i byen af.

• #4   20. feb Duero ved Torvet (spansk tapas) smiley

• #5   20. feb Spisestederne i Hillerød er sådan helt klassiske - helt gennemsnitlig kvalitet smiley

Thai for you - fin thai mad. Dog varierer smagen lidt afhængig af hvilken “kok”, der er på arbejde smiley

Ribhouse - klassisk kæde steak. Lidt a la Bones.

Samurai sushi - ok sushi. Men er der mange gæster, kan man vente LÆNGE på sin mad.

Halifax - kender den ikke, men ligner vel de andre i kæden.

Cafe Valentin og Cafe Vivaldi - klassisk cafe mad.

Duero, som Line anbefaler, kender jeg ikke. Har dog kigget lidt på deres menu kort nogle gange smiley

• #6   20. feb Jeg har kun været på Cafe Kik
    Cafemad er bare ikke rigtig fantastisk mad for mig uanset... jeg tror generelt jeg synes det er lidt kedeligt og mangler dybde... men når det er sagt havde de virkelig nogle lidt mere spændende retter...og den tunsashimi salat jeg fik var helt udmærket lækker...
    Mine kollegers mad så også lækker ud og alle nød det. Og portionerne var pæne smiley

• #7   20. feb Nå ja! Det “hjørne” havde jeg helt glemt smiley

Der er også Cafe København. Ligger lige ved siden af Cafe Kik, som Obster nævner.

Det var nok en af dem, jeg havde satset på smiley

Kommentér på:
Hillerød - hvor spiser man godt?

Annonce