Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El tavle 750 kr.
  • Vask af lejlighed 1.700 kr.
  • Ordnet døre 1.000 kr.
  • Rådgivning om TV 1.000 kr.
  • Opsætning af lampe. 802 kr.
  • Utæt vandrør inde i gipsvæg 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det nye AI-værktøj "SORA "
  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 101 Emner: 27 Svar: 3.200
    #1   16. feb 2024 Jeg har læst om AI, men aner ikke, hvad jeg skal bruge det til - og ditto med "SORA" smiley

Bruger du AI, Nittib? Hvis ja: Til hvad? smiley

• #2   16. feb 2024 Hvad pokker er al? Og sora ?

• #3   16. feb 2024 Alle AI værktøjerne er bygget på tyveri og brud på ophavsrettigheder fra mange, mange tusind kunstnere o.l., og jeg tvivler på at SORA er anderledes.
    Desuden er de AI værktøjer store udledere af CO2 og for ikke længe siden begik en 14-årig pige selvmord pga. der blev genereret og delt nøgen billeder af hende, og hun er ikke den eneste der har oplevet AI blive brugt til det. Det skidt skal ud af verden, og det skulle helst have været i går.

• #4   16. feb 2024 #1 ... Isabelle .... Nej ,,, det bruger jeg ikke og kunne heller ikke tænke mig at bruge det . .... Synes det virker til det kan være farligt i de "forkerte" hænder og kan misbruges . smiley ..... ( jeg holder mig til det " ufarlige" , jeg har kunnet i mange år smiley smiley smiley )

• #5   16. feb 2024 AI værktøjerne der omtales er programmer der, baseret på flere billiarder billeder og tegninger delt på internettet, er blevet trænet til at generere dets egne billeder.

SORA er en ny version af dette til video.

• #6   16. feb 2024 Øøh norlunlus - AI er jo ret meget andet end "se den kan male et flot billede", og nej, alle AI-værktøjer er ikke baseret på tyveri fra kunstnere, AI kan jo ret mange ting inkl at være anvendelig i f.eks. jobmæssige sammenhænge og i øvrigt ganske mange andre steder, hvor man specifikt udvikler AI-værktøjer til at løse konkrete opgaver (og altså uden at det involverer "tyveri")

Bodil - AI = artificial intelligence. Det er f.eks. sådan noget, der er brugt til Chat-GPT, hvis du har hørt om dette evt. I forbindelse med debatter om eksamenssnyd mm.
    AI kan då også bruges til at skabe kunst (eller hvad man nu kalder det, når det er AI-genereret), fake billeder mm ved at du fortæller et program hvad du ønsker, og ud fra din "ordre" laver den så et billede - billederne kan nogen gange være meget virkelighedstro, så har man nu bedt den lavede et nøgenbilleder af en 10-årig bliver det jo hurtigt ret uheldigt. Det samme når man på den måde faker billeder af ting der aldrig er sket osv.

• #7   16. feb 2024 Absolut, mener at have hørt om en AI, der kan hjælpe med at opdage kræft og udregne behandlingsmuligheder, men det er jo ikke den type AI der omtales eller refereres til her, beklager at jeg var lidt for hurtig på tasterne og skrev "alle".

De AI værktøjer, der for tiden bliver markedsført og som kan generere billeder, lyd, video og tekst er bygget på tyveri og krænkelse af ophavsrettigheder.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 101 Emner: 27 Svar: 3.200
    #8   17. feb 2024 Om 10 år sidder 20 chat-GPT robotter og debatterer hunde på HG smiley

• #9   17. feb 2024 Der har for nyligt været en sag i USA, hvor en advokat havde ladet chatGPT klare papirarbejde - det gik vist ikke for godt, så måske vi mennesker ikke bliver helt overflødige (endnu) smiley

• #10   17. feb 2024 Hmmm jeg skal på webinar om det snart. Så håber jeg på at blive klogere....

• #11   18. feb 2024 det afspejler sikkert min alder, men jeg synes det er en kold kunstig verden den slags repræsenterer ... jeg bryder mig overhovedet ikke om det, og jo mere der kommer af den slags jo mere skærm bruges og jo reel sociale kompentencer bruges og opøves og problemerne med ensomhed, angst osv bliver imo kun værre af den vej ..

Kommentér på:
Det nye AI-værktøj "SORA "

Annonce