Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El tavle 750 kr.
  • Vask af lejlighed 1.700 kr.
  • Ordnet døre 1.000 kr.
  • Rådgivning om TV 1.000 kr.
  • Opsætning af lampe. 802 kr.
  • Utæt vandrør inde i gipsvæg 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Linse til Nikon
  • #1   16. aug 2023 er det ikke den der hører med når man køber et D3100??

• #2   16. aug 2023 Det tror jeg ikke. Der er ingen med til min. Men jeg ved heller ikke, om min bror har købt det brugt.

• #3   16. aug 2023 Altså 18-55 svarer jo bare til linsens vidde om man vil smiley og det er den standard der hører med kameraet -det gjorde det i hvert fald dengang jeg fik et D3100 af min daværende kæreste smiley vil man have linser med bedre vidde måtte man tilkøbe det. Men du må jo prøve dig frem - for jeg har ingen anelse om alle Nikonlinser passer til alle deres huse -men det tal der gør i hvert fald ikke at man kan sige det eller ej smiley

• #4   16. aug 2023 Nå ok, så må jeg hellere lade være med at købe det. Tak for svar. smiley

• #5   16. aug 2023

profilbillede
  • #7   17. aug 2023 Da jeg har fået det, ja så er det ikke nyt. Det er heller ikke nye objektiver, jeg leder efter. Jeg har fået at vide, at skal jeg finde et, der kan tage billeder indendørs, skal jeg under 50. Gerne så langt ned som muligt.

Dette hedder jo netop DX SWM.

Så må det passe ril mit.

• #10   17. aug 2023 Sidst jeg spurgte, var svaret, at jeg skulle finde en anden med lav mm, da de andre ikke lukkede lys nok ind. Jeg har prøvet med den originale objektiv på, og det bliver værre billeder end med telefonen. Men det er svært, når meningerne er mange, og jeg intet kender til den type kamera.

• #12   17. aug 2023 Ok, jeg må vist opgave at finde et objektiv så. Jeg har som sagt ikke forstand på spejlrefleks, og det får jeg nok aldrig. Jeg kommer aldrig igennem en brugsforvirring. smiley

• #13   17. aug 2023 Det korte svar på spørgsmålet, er at objektivet passer fint til et D3100. Der findes efterhånden en del versioner af 18-55mm objektivet, men de passer allesammen til ethvert kamera i DX format. Hvis du får brug for at vide hvor godt et givent objektiv passer til dit kamera en anden gang, kan det siges ret nemt; ethvert NIKON objektiv lavet efter 2005 vil passe, og de fleste lavet siden 1985 vil også. Det der kan være problemet med sidstnævnte, er at de ikke har indbygget AF-motor og derfor kræver et hus der har det. Det har D3100 ikke, hvilket hvis man monterer et af disse objektiver uden motor, vil autofokus ikke virke, men alt andet vil fungere som det skal.

Du skal under ingen omstændigheder lade dig lokke til at give mere end 4 - 500 kr for det objektiv. Det koster under 2000,- fra ny.

• #14   18. aug 2023 Kim, prisen er også under 500. smiley

Kommentér på:
Linse til Nikon

Annonce