{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er verden bare ond.
  • #2   28. sep 2007 puuuuha... den lille stakkel... man får kvalme!
    SYGT!

• #3   28. sep 2007 Går ud fra det er om den hjemmevideo??

Dét er sygt!

(link fjernet)

• #5   28. sep 2007 Føj for satan! Jeg blir så harm at der står mord i øjnene på mig, over sådan et svin kan få sig selv til det!

Stakkels pige.. smiley

• #7   28. sep 2007 er det ikke samme mand. altså ham på videoen og ham der indleverede videoen, jeg synes det ligner. men det må politiet jo bedre kunne se.

hvor er det uhyggeligt.
    også ham indleveringsmanden der har beholdt videoen i 5 måneder - føj for pokker

• #8   28. sep 2007 Et øje for et øje.

Den mand skulle udsættes for de værst tænkelige sexuelle ydmygelser dagligt gennem et års tid, og derefter tilbringe resten af sit liv i en spændetrøje, fastspændt på en briks i et mørkt rum, med sondemad, kateter og stomi.

Håber den stakkels stakkels pige bliver fundet og kommer i langvaring behandling, for hold op nogle traumer hun har været udsat for, og hvem ved hvor længe...

FØJ der er ikke ord for hvor meget jeg afskyer pedofile.

• #9   28. sep 2007 Det er bare så afskyeligt.Og det at man tror at det "bare"er gamle ulækre mænd der gør sådan noget,har ihvertfald fået mig til at tænke mig om.Der burde være dødsstraf til sådanne personer,også her i DK.Det er utilgiveligt og den slags mennesker burde ikke rende løse rundt.Håber virkelig at de finder ham der er på den video,og at han bliver nakket i fængslet.Det er bare så uhyggeligt at tænke på at såanne mennesker findes.

• #10   28. sep 2007 Jov conni har tænkt det samme,der skal ikke meget til at forandre et udssende med farve i håret og skægget af..Men uanset hvad,tænk hvad den lille pige har været igennem i de 5 mdr hvor han har haft videoen liggende?Han burde have mange år i fængsel for den forbrydelse,heldigvis giver de langt strenger straffe i USA end herhjemme.Hvad den slags afskyeligheder angår.

Kommentér på:
Hvor er verden bare ond.

Annonce