416 visninger
|
Oprettet:
Lille pus.. {{forumTopicSubject}}
Aiya er blevet syg.. Hun har været helt vildt urolig i nat, haft varm og fugtig snude og tisset 3 gange på min dyne.. Mmmm.. Lækkert.. Hun har også tisset en 3-4 gange ude i gangen, så formoder lidt at det må være blærebetændelse den lille skat har fået..
Vi skal til dyrlægen her kl 16.15, så skriver jeg lige hvordan det er gået.. Blev desværre nødt til at tage på arbejde idag, så sidder bare og har rigtig dårlig samvittighed over at min lille syge vuffer ligger helt alene derhjemme..
mar 2007
Følger: 37 Følgere: 34 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 1.100
aug 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 193
Ikke noget være end når de tisser i sengen chika gjorde det da hun var lille og der er stadig en plet på topmadrassen har ellers prøvet dansk vand og kartoffelmel men gjorde bare pletten større =(
apr 2007
Følger: 101 Følgere: 100 Hunde: 3 Emner: 846 Svar: 3.538
Vi to: hun er kun lige knap 18 uger..
Maria og Rune: ja det værste er at jeg lige har vasket den dyne hun tissede på, men så må jeg jo bare vaske den igen.. Hehe..
Håber bare hun bliver rask til på søndag, for der skal vi til hendes første udstilling..
sep 2006
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 61 Svar: 167
Hun kan godt havde det udemærket, så længe den ikke piver.. Snoops har osse haft det, man dyrlægen sagde a det ikke var slemt.. han fik en sprøjte også var det overstået
mar 2007
Følger: 56 Følgere: 54 Hunde: 4 Emner: 117 Svar: 1.384
Lille pus..