6.967 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Løs snak 4"
Godt nytår - løs snak 5
4’eren blev lidt tung, synes jeg, og med det nye år lige om hjørnet, kommer en nytårsudgave af tråden. Her sætter vi kursen mod skoven om et øjeblik, hvor den står på eftersøgningstræning. På veje...
4’eren blev lidt tung, synes jeg, og med det nye år lige om hjørnet, kommer en nytårsudgave af tråden. Her sætter vi kursen mod skoven om et øjeblik, hvor den står på eftersøgningstræning. På veje...
Skrevet af: Anne med Tykke, Kukkeren og Kampkatten - 31. dec 2022
løs hund - hvordan er man en god nabo?
Vi er lige flyttet i ny lejlighed og har boet her lidt over en måned. På den måned har vi mødt en abos løse hund, 4-5 gange, hvor af den, de 2 af gangene, har stået og kigget ind ad vores terrasse v...
Vi er lige flyttet i ny lejlighed og har boet her lidt over en måned. På den måned har vi mødt en abos løse hund, 4-5 gange, hvor af den, de 2 af gangene, har stået og kigget ind ad vores terrasse v...
Skrevet af: Krøllet kærlighed - 17. jun 2023
Spar penge på din forsikring
sep 2017
Følgere: 526 Emner: 138 Svar: 10.288
Moren holdt Dorit, som stod og spiste hapsere, og Ellie kiggede bare på deres krudt og legede med sin bold. Børnene syntes det var vildt sejt, og de syntes at Dorit var verdens sødeste og Ellie verdens sejeste Det var rart lige at få testet af på tæt hold.
sep 2017
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.391
Som hun også endte med at bruge imod ham ... noget med en pizzabakke ...
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.391
sep 2017
Den tråd med librela er et andet eksempel. Den blev oprettet nogle dage før, og jeg var en af dem der skrev et langt svar. Og så blev tråden slettet og oprettet igen. Det er f*ing provokerende!
jul 2009
Følger: 20 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 3.296
Jeg blev sååå træææt, da jeg læste den tråd.
sep 2017
Og det var “bare” en dobertæve og en lille terrier. To store hunde, hvor den ene er rottweiler - puha, jeg gyser bare ved tanken
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.206
For det ikke skal være løgn, så har jeg set to andre rottweilertæver ryge i flæsket på hinanden en dag til træning, begge ellers lydige dygtige hunde, men de tændte bare af på sekunder og inden de fik dem skilt af, så var der lavet godt arbejde til dr. Dyr. ??
sep 2017
Der hvor jeg boede før, en lille bitte flække med 200 indbyggere, blev vi hærget af 2 rottweilere. Den ene nåede at æde ejers barnebarn, så barnet måtte indlægges. Så gemte de hunden af vejen hos nogle bekendte, så den ikke skulle aflives Den anden åd samtlige hunde den mødte på sin vej. Det var dengang jeg begyndte altid at have en lommekniv med i lommen, just in case (kniven har så reddet Dorit fra at blive kvalt engang hun hang fast i et krat i flexlinen, så lidt godt kom der af det).
Alle andre, uden undtagelse, har haft den dér knap, som man ved man kommer til at ramme en dag, og så knalder den af For tiden synes jeg de har tendens til at være sådan lidt usikre (dem med stamtavle - dem uden er jo et kapitel for sig), og det gør mig endnu mere urolig.
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.520
Jeg havde heller ikke hørt om fænomenet Tate før i går .. sikken en idiot og hans holdninger til kvinder er jo næsten til at gøre enhver Talibaner til "engel" ... soveværelse og kødgryder og brokker de sig så en på hovedet , den slags bør vist bare i livsvarig forvaring ..
Og hans første svar til GT "hvor vover du" ... jeg undrer mig nogle gange over hvilken kvinde der har været mor til den slags ..
dec 2008
Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.273
Håber jeg bare har været uheldig for ellers er det bekymrende.
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.694
maj 2008
Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 124 Svar: 6.751
Den mest outrerede wokeisme danner grobund for idioter som Tate. Det er ikke første gang, at vi ser et fjols sole sig i popularitet, fordi fornuften er ved at forlade dele af befolkningen. Se bare på Trump og Paludan.
Og senest de radikale. Fuldstændig ødelagt af udygtige wokeister, som totalt har kastreret den begavede Martin Lidegård. Modtrykket viser sig bare som vælgerflugt.
maj 2008
Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 124 Svar: 6.751
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.206
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.520
#406 .. ja det er skræmmende .. men jeg er ikke overrasket ..
Løs snak 4