Stakkels hund {{forumTopicSubject}}
Har lige siddet og haft en lille kamp med min søn på 11 mdr, som absolut mener at han SKAL pille ved alt der står på stuebordet...
( Ved jeg godt at han kommer til at gøre i lang tid endnu )
Men hver gang han rør ved noget, siger jeg nej. Han blev ret sur til sidst, men lod være....
Alt imens sidder stakkels Laura nede ved mine fødder og kigger på mig som om hun vil sige "jamen jeg gør jo slet ingenting?!"
Sad og kløede hende bag øret imens.... Men må ha' været lidt forvirrende...
Det er ikke let at opdrage på barn OG hund i samme rum *G*... De plejer ellers at være rimeligt gode til at vide hvem der bliver sagt nej til. Utroligt nok
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.601
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.783
Det er straks noget andet med vores lille uvorne søn *G* ...
Starter også altid med 'Malik - Nej' ( vores søn ) men når jeg skal sidde og 'diskutere' med ham, ender det altid med kun nej....
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.601
jun 2007
Jeg sidder og kigger på ham.. Han kigger på mig, jeg kigger på ham - Han rækker prøvende ud efter noget, jeg siger 'Malik nej!'
Han kigger på mig med et glimt i øjet som om at han lige skal checke om jeg mener det for sjov....
Han prøver lidt igen - Jeg siger nej !, Han siger BAH!!! og ser fornærmet ud, jeg siger 'jeg er ligeglad Malik, du skal ikke tage den ting'... Han siger BAAH!! og jeg siger Nej!!!
Han prøver lige lidt igen... Jeg siger NEJ! - Han brokker sig og kigger surt på tingen......
Sådan skændes vi
jun 2007
Stakkels hund