{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Store Hestedag i weekenden {{forumTopicSubject}}

Her er så den årlige SHD-tråd. smiley

Kommer du?
Som besøgende? Som udstiller af hest/hund?


Jeg skulle have haft pony og føl med, men trak dem fra show, da jeg pludselig fik mulighed for at have en stand med hundesport derude.

Anyway, så er her et foto af Lille Lotte og Lille Lili fra i går, hvor Lili blev 17 uger. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Store Hestedag i weekenden
  • #1   2. sep 2022 Rottweiler klubben har stand derude, så vi kommer et par timer søndag med en enkelt hund som folk kan hilse på og modtage kys fra smiley smiley

  • #2   2. sep 2022 Hvis jeg får tid, kommer jeg og får møsser!
    Ellers er I også velkommen hos mig, der er K9 Biathlon workshop 2 gange søndag. smiley


  • #3   2. sep 2022 Thor og jeg kommer til Myndeklubbens udstilling i morgen smiley

    Akka og Daisy er tilmeldt, Selma kommer med som selskab


    profilbillede
  • #4   2. sep 2022 Vi kommer nok og kigger rundt lørdag smiley

  • #6   2. sep 2022 - Du ved først om hunden er Giardia fri efter 4 uger smiley ellers risikere du en falsk positiv. Håber han har fået det bedre.

  • CM
    CM Online Tilmeldt:
    sep 2020

    Følgere: 13 Emner: 37 Svar: 829
    #10   2. sep 2022 Rigtig god fornøjelse til jer, der skal derind smiley Håber standen bliver velbesøgt Louise smiley

    Vi bliver hjemme hele weekenden, i morgen for at tage imod 30-40 griffoner der med deres ejere kommer og holder griffontræf. Søndag tror jeg at hele husstanden ligger på langs smiley


  • #11   2. sep 2022 er du gal Lilli er blevet stor smiley
    Hun ser næsten voksen ud i ansigtet allerede haha


    Jeg kommer, dog mest for at introducere den person jeg ser for Mynderne ??

    regner med at jeg også lige når forbi og sige hej til dig smiley


  • #14   2. sep 2022 Øj øj, Store Hestedag har lavet en stavefejl i mit banner - de har pænt undskyldt. smiley

    Jeg håber I kan finde mig alligevel. smiley


    profilbillede
  • #15   3. sep 2022 Jeg regner med at vi kommer søndag. Både manden, hundene og jeg. Vi prøver at finde dig, Louise smiley

  • #16   3. sep 2022 Vil være herligt at se jer, Mette! smiley


  • #17   5. sep 2022 Kopieret fra min Facebookside:

    Tusinde TAK til alle der var med til at gøre weekenden på Store Hestedag helt fantastisk!

    TAK til SHD for at invitere mig til at være med og promovere sportsgrenene.

    TAK til mine hjælpere, både fredag, lørdag og søndag.

    TAK til mine sponsorer.

    KÆMPESTORT TAK til alle jer der kom forbi standen og hilste på, fik en snak om hunde, hundesport, udstyr, behandling, så opvisning og deltog i workshops.
    Hvor mange der besøgte standen ved jeg ikke, men der var omkring 120-140 igennem de ialt 4 workshops, der alle tog langt over halvanden time, trods der "kun" var sat én time af i programmet; så mange ønskede at prøve K9 Biathlon-banen!!

    Og ikke mindst:

    TAK til min elskede lille Cujo for at være den han er.
    Han havde en fest lørdag og det meste af søndagen.
    Han blev desværre bidt af en af hundene der var til workshop og blev efterfølgende lidt ked af det.
    Han blev dog god igen efter lidt moderlig kærlighed, en snack og en lur.
    Jeg synes han er verdens sejeste yorkie!
    I smiley CUJO!


    profilbillede
  • #18   5. sep 2022 Ej, blev cujo bidt smiley

  • #20   5. sep 2022 19#
    Ah, det kan vi ikke konstatere ud fra så lidt information smiley
    Ingen af os har set situationen


  • #21   6. sep 2022 Cujo stod hos mig i pæn afstand til den anden hund.
    Pludselig kommer den fremmede hund flyvende og sætter sig i siden på Cujo. Idet jeg trækker Cujo til mig, får den fat i det bløde område mellem ribben og lår.
    Cujo skreg. Lille hund.

    Damen undskyldte "jeg havde ikke lige opmærksomhed på hende, jeg fokuserede på næste forhindring".

    Efterfølgende hørte jeg fra flere, at selvsamme hund havde knurret af flere hunde imens de ventede på at komme på workshop.

    Der gik ikke hul, men Cujo er her til morgen stadig rød i huden, hvor den anden hund fik fat og han slikker sig i området

    Men ellers virker han ikke mærket. smiley


  • #23   6. sep 2022 Stakkels Cujo smiley
    Håber virkelig at han ikke får nogle men af den oplevelse.
    Utroligt at man slæber en hund, som har det sådan med andre hunde med til så stort et arrangement smiley

    Og dejligt at få hilst smiley

    Vi havde en dejlig dag. Der var en skøn og afslappet stemning og hele 97 tilmeldte whippets.
    Akka fik et par junior certer med hjem og blev racens bedste junior af sammenlagt 15, både hende og moster Daisy fik fine kritikker smiley

    og det bedste, jeg havde Akkas søster Selma med også og de to unge "høns" på 10 måneder er simpelthen så skønne at have med, de er nysgerrige overfor alt de ser og finder lynhurtigt ro, når vi sidder stille.

    Selv om de nærmest opfører sig som siamesiske tvillinger hjemme, er der ingen panik, når man fjerne dem fra hinanden til sådan et kæmpe arrangement, den der bliver "efterladt" ligger roligt tilbage i buret eller lægger sig til at sove.



    profilbillede
Kommentér på:
Store Hestedag i weekenden

Annonce