854 visninger
|
Oprettet:
Wooow ... sikken en forvandling {{forumTopicSubject}}
Så lige det her på nettet ... og blev NØDT til at vise Jer det .
Ja ... ja .... Jeg sidder lige og køler ned ved com . ... det er ret " lunt " i dag
Det er Lady -Gaga .... som hun ser ud , når hun er hjemme i privaten ........ og når hun optræder på scenen .
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 513 Svar: 12.427
Jeg hørte et langt program med Lina Rafn forleden dag. Hun indrømmede, at hun aldrig postede "private" fotos, men kun de glamourøse, fordi så kunne hun bedre færdes anonymt ude i byen. MEN hun lagde til gengæld aldrig skjul på, hvor meget tid og indsats det krævede, at komme til at se ud, som hun gør på scenen
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.992
Der er ikke nogen der brokker sig over hun gør som hun gør .
Billedet er et hun har sat op på nettet .... så der er ingen grund til at komme op på dupperne her ... Så rolig nu .
Det er bare forvandlingen der vises ...
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 513 Svar: 12.427
maj 2008
Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 124 Svar: 6.751
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.992
dec 2018
Følger: 22 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 36 Svar: 1.783
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.391
Hun er hårdt plaget af fibromyalgi, og jeg er imponeret over, at hun virkelig er med til, at afstigmaticere den lidelse.
Generelt virker hun som en virkelig autentisk person, og dette hjælper forhåbentligt unge påvirkelige piger/kvinder til at forstå, at det skønhedsideal de bombarderes med, på sociale medier, er konstrueret, og ikke virkeligheden. At alt det man beundrer ved personen (som ikke er udseende alene), ikke afhænger af udseendet.
Hun er ikke mindre beundringsværdig, en ringere kunstner etc. når hun ikke har et tykt lag makeup på.
Wooow ... sikken en forvandling