{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Bærbar computer. {{forumTopicSubject}}

Ja nu er jeg ved at være godt tosset! Jeg købte i november 2005 en Fujitsu Simens kontant af L'easy fordi det var den bedste pris. Om 2 måneder er der så gået to år og så udløber garentien på det er l¤ort.. smiley Siden jeg fik den har der ikke været andet end bøvl med den. Først virker hardwaren ikke, den sletter automatisk Winsows og renser pc fuldstændig for programmer osv. Det blir så lavet.. Så får den en til fejl, så den skal ind til rep. hos F.S., og jeg får den tilbage og den virker. Så ryger lyset i skærmen, løs forbindelse, så knækker skærmen, så den skal skiftes, så ryger lyset igen i skærmen. Det sidste er at min mus (toutch-pad) ikke har virket. Selve musen sidder fast på pc, og der er toutchpad'en og så to knapper.. Når jeg så dobbelklikkede skete der intet! Min scroller virkede ikke og ja musen var bare død. Pc bliver så sendt ind til rep., og nu har jeg fået den hjem. Den fejler intet og de har intet lavet ved den, den virkede mirakuløst da de fik den ind, til trods for jeg har haft flere til at se på den og ingen kunne få det til at virke.

Så ringer jeg ind til L'easy for at spørger hvad der så nu skulle ske, da gutten derfra havde lovet mig den kun skulle ind og ses efter om det var en softwarefejl, og hvis ikke det var det, kunne vi ombytte den eller fører handlen tilbage. Nu har han så trukket i land, for pc'en virker jo! -ja så længe det vare!!

Nu kommer det gyldne spørgsmål så, hvor meget mere skal jeg snart finde mig i?? Jeg har en pc som jeg har givet 6700 kr og den har fandme været mere i uorden end den har virket og nu udløber garentien jo snart, det er lige gået op for mig. Big surprice!!!

Så en eller anden, hjælp mig..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bærbar computer.
Kommentér på:
Bærbar computer.

Annonce