1.187 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Vitae Pro Vitae Pro

Kender I den der reklame for Vitae Pro der kører massivt og jævnligt på TV ?

Jeg synes for nogle år siden at jeg hørte og fik opfattelsen af at det ikke har nogen effekt, men på den anden side så tænker jeg at der da må være nogen omsætning i det siden de har råd til så megen reklame, og altså må nogen bruge det... tænker hvis bare mange prøver det men i kort tid fordi de så konstaterer at det ikke virker, så ville produktet vel være "dødt" for længe siden ...

Nogen der kender til det , gerne efter mere end 1-2 mdr´s forbrug ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bugsering af motorcykel 1.660 kr.
  • Rodfræsning og tilpasning af træ 2.500 kr.
  • Montering af 3 personer sofa 700 kr.
  • Vende dørlås eller indsætte ny 899 kr.
  • Put a lamp 300 kr.
  • Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vitae Pro
  • #1   15. jul 2022 Jeg brugte det lidt over et halvt år - ingen effekt

• #2   15. jul 2022 Jeg gav det et helt års prøvetid inden jeg droppede det..

Havde ingen effekt af det overhovedet.

• #4   15. jul 2022 tak for svar ... dropper tanken smiley

@ Fru Christensen, det er jo det når man lider af kroniske smerter, træthed og deroveni får alt muligt der forstærker det samt medicin med bivirkninger der også giver muskel og ledsmerter så vil man næsten prøve alt ...

• #5   15. jul 2022 Hanne, har du prøvet at spørge på apoteket? Min erfaring er, at de er virkelig dygtige til at vejlede om sammensætning af vitaminer.

Det er ikke sikkert at alle ansatte kan vejlede dig lige godt, men det skader ikke at spørge. Hvis jeg ikke tager mine vitaminer, får jeg ondt og bliver træt. Nogle af dem har sygehuset sagt jeg skal tage, og andre har apotekere anbefalet. Så bliver der justeret lidt af og til, og jeg kan ret hurtigt mærke når noget virker.

• #7   15. jul 2022 nej har ikke spurgt, har gennem årene prøvet forskelligt, intet er jo mirakelmedicin, og i perioder har man det bedre end andre ..

Jeg har fået LDN efter et forløb på smerteklinik, det har hjulpet lidt, og så er jeg pt endt med at Active Liver, C og D vitamin vist også gør noget godt ... tilgengæld har jeg forsøgt forskellige sammensætninger af B vitaminer, det gør intet godt ..
    Magnesium bruger jeg også i perioder, men mest om vinteren ...

• #8   15. jul 2022 De er gode til at rådgive om, hvilke vitaminer der hjælper mod hvad. Og hvilken dosis man skal tage, og ikke mindst om, hvornår man skal tage de forskellige ting. Nogle vitaminer ophæver hinanden, andre hjælper hinanden til bedre virkning.

Det koster ikke noget at spørge, og hvis du fanger dem en formiddag hvor der ikke er for meget run på, kan du få god vejledning. På de større apoteker plejer de også at have mulighed for at bestille tid til det smiley

Kommentér på:
Vitae Pro

Annonce