812 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

benægt, benægt, benægt .... benægt, benægt, benægt ....

Jeg sidder og tænker at hvor bliver britisk politik kedelig nu smiley ... uanset hvad man mener om Boris, så er kedelig ikke ordet man tænker på ...

så er det jeg summer over de der personer, som uanset hvor åndsvagt det er kører den der stil Benægt, benægt, benægt ? Hvad er det for en personlighed, jeg har da mødt nogle igennem livet, ikke noget der er gået personligt udover mig, og må sige det er mest fra mænd, har set det hos veninder og kolleger, mænd der fx er taget i utroskab, som i alen lang tid forsøger at køre Benægt, benægt, benægt, selvom der er så tydelige tegn ....

synes bare det er lidt sjovt at der er nogle der hænger fast i løgnen længe efter alle andre kan se den er åbenlys ....

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  benægt, benægt, benægt ....
  • #2   8. jul 2022 Jeg kan godt lide ham - som seriøs politiker er han ikke en gevinst for sit land
    Det bliver spændende at de, hvad der nu sker i landet.
    Med jans afgang er britisk politik blevet kedeligere.

• #3   8. jul 2022 jeg kan også meget godt lide ham, men det er nok mest for underholdningsværdien .. og så sådan lidt What you see is what you get ... jeg mener han ligner jo kaos og det fik de så .. men sjov er han ...

men igen hvad fanden får de der benægtere ud af at benægte langt udover at de tydeligvis er BUSTED ... det giver da ingen mening ... men jeg har da gennem livet hørt, igen specielt mænd, godt nok med et glimt i øjet, men alligevel sige til hinanden "3 x benægt" ...

• #6   8. jul 2022 ah ... de satser på at en vis % af ordentlige mennesker også er naive ... hvilket de jo desværre også er ...

• #7   8. jul 2022 Indrømmet, Boris er morsom, og jeg tror egentlig også, jeg vil foretrække hans politik i forhold til en del af de andre konservative, men så er også alt sagt. Jeg har det anstrengt med folk, der tror, at de er hævet over alle andre, at regler og love ikke er for dem kun for alle andre. Og da specielt regler som de selv har indført.

Mig bekendt har det været almindelig kendt i årevis, at han lyver for et godt ord, når det passer ham, og det må både hans parti kollegaer og de fleste af hans vælgere havde vidst. Så det er måske lidt sent for en del af dem at blive forarget over det. Men ok, han har vel brugt sin kvote op.

Jeg har aldrig rigtig kunne få øje på Boris's såkaldte charme, men jeg er enig med Isabelle, det engelske parlament er da en hel del mere underholdende end det danske. Og det tror jeg stadig det vil være, selv om de får en noget mere "almindelig" politiker som ny PM.

• #8   9. jul 2022 ..

profilbillede
  • #9   9. jul 2022 det er vel egentlig mere sandsynligt at han er SKARNSKNÆGTEN der er blevet voksen smiley

• #11   10. jul 2022 Og med den opdragelse Emil får fra sin far, har jeg svært ved at tro, han kan vokse op og tro, at han ustraffet kan tillade sig hvad som helst.

• #12   10. jul 2022 nej den havde jeg lige overset ... smiley
    men måske det der med man lidt har sin egen logik, egentlig kan fortælle sige selv man gør det gode, og så går det alligevel galt ... og andre misforstår ALTID de gode hensigter smiley

Kommentér på:
benægt, benægt, benægt ....

Annonce