489 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Og så er"
Og her er han så :)
Nu kan jeg altså ikke holde på det længere!!! Glæder mig som et lille barn til jul Mosegården's Top Of The Blue Class aka. Twister... Jeg skal møde den lille fyr om 14 dage og når han kommer h...
Nu kan jeg altså ikke holde på det længere!!! Glæder mig som et lille barn til jul Mosegården's Top Of The Blue Class aka. Twister... Jeg skal møde den lille fyr om 14 dage og når han kommer h...
Skrevet af: *Krøll* - 23. sep 2013
Er så sur og skuffet!!!
Min far er blevet dement og skal på pleje-hjem/bolig. Så vi skal have pakket hans lejlighed, kælderrum og kolonihave. Han bor i Odense, min bror og jeg på sjælland, hvor min far så også skal over. Bl...
Min far er blevet dement og skal på pleje-hjem/bolig. Så vi skal have pakket hans lejlighed, kælderrum og kolonihave. Han bor i Odense, min bror og jeg på sjælland, hvor min far så også skal over. Bl...
Skrevet af: I´m a doglover!!! * - 26. apr 2008
så er bollerne bagt og.....
så er bollerne bagt og gulvet vasket og nu venter jeg bare på at klokken bliver ni :-D
så er bollerne bagt og gulvet vasket og nu venter jeg bare på at klokken bliver ni :-D
Skrevet af: Elin og Thomas N - 2. feb 2008
Spar penge på din forsikring
dec 2018
Følger: 21 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 36 Svar: 1.780
Og så er det ikke en gang .." LYV "