{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Læs her :-(
  • #1   22. aug 2007 Prøver ihærdigt at komme ind og læse det, men min computer, vil ikke åbne linkene :0(

• #3   22. aug 2007 ja det er fandme synd! Det er meget de stakkels mennesker (og hunde!!) har været igennem!

• #4   22. aug 2007 Det er sq forkert og syntes han skulle gi dem deres penge tilbage.. Ville da næremst godt gøre tabet af arkibal gratis for ægteparret,hvis jeg da på nogen måde kunne...

• #5   22. aug 2007 Jeg synes at manden der har solgt en hund er en hjerteløs *biip*... MEN.. Når det er sagt synes jeg også det er mærkeligt at man køber en hund og så ikke har råd til at betale 5000 for at redde hunden, når den så kunne have været sund og rask..? Så burde de jo ikke at få en hund før økonomien var til det. Om jeg havde pengene eller ej, så ville jeg finde en måde at få det betalt på.
    Men det ændrer selvfølgelig ikke at sælger er en arrogant nar, som kun tænker på penge!

Er det politiet eller parret der har udlovet en dusør på 24.000? Det er politiet, ik?
    Synes faktisk det er imponerende, at politiet ligefrem gør noget ved det og faktisk går så meget op i det.. Det er en sjælden begivenhed.

• #6   22. aug 2007 hold nu.. stakkels dem.. manden må da være helt knust nu..han så ihvertfald ikke ud til ta ha det for godt da de var i go aften danmark..

• #7   22. aug 2007 Dina W- - > Pensionister ikke mange penge at rutte med- og måske har de valgt at redde den fra en mere trist skæbne...? De vidste måske ikke den var så ilde tilredt før det var for sent...?

• #8   22. aug 2007 Fortryder at jeg så ihærdigt prøvede at få åbnet de links......og at det lykkedes..............Øv siger jeg bare, stakkels mennesker. (ps. hundehandleren burde den unde fløjtme skydes) :o( :o(

• #9   22. aug 2007 Nej, det er ikke politiet der har lagt penge til dusør. Bl.a. har dogdaiting givet 5.000, - og osse Ekstrabladets læsere...

• #10   22. aug 2007 Ej hvor forfærdeligt.. Syntes det er noget svineri at sådan nogle hundehandlere, kan blive ved med at optræde..

• #11   22. aug 2007 Stakkels mennesker......
    og allermest de 2 stakkels hunde det her handler om.....

meeen jeg fatter ikke helt at man køber en ny hund uden at tjekke om den er sund og rask, det må jo have været synligt, med så dårlige øre og så meget eksem.... jeg ville være gået igen.
    for 4500 kr. kunne man da godt have fået en ordentlig hund... måske een fra et internat, der må man da gå ud fra at de er sunde og raske.

• #12   23. aug 2007 Christine: Det kommer an på hvor god man har været til at spare op.. Men stadig.. Hvis man ikke kan give 5000 for at få hunden rask, så synes jeg altså ikke man bør have hund.. Og så svært er det ikke at låne 5000 i banken..
    Min farmor har da rigeligt med penge selvom hun er pensionist.. Og det er ikke fordi hun har haft et fedt job eller noget. Hun har knoklet for pengene og har været god til at spare op. Så det er langt fra alle pensionister, som kun lige har penge til at leve for..

Og som det fremstår i artiklen, så lyder det som om hunden ville blive rask og sund igen, hvis den havde fået de behandlinger..

Kommentér på:
Læs her :-(

Annonce