Søskende . :o( ( ikke hunde ) {{forumTopicSubject}}
Jeg har en del problemer med min søster .
vi har aldrig kunnet sammen . . der var en gang vi overhovedet ikk kunen være i samme rum uden at skændes . .
efterhånden som jeg er blevet ældre vælger jeg for det meste at lukke af . .
meen problemet er . .
Jeg tænker utrolig meget på min søster og ønsker hende meget godt . .
Jeg gør utrolig meget for hende . . sætter hendes hår, lægger hendes make - p hvis vi skal i byen eller andet .
hun låner min scooter og kører på den selvom hun ikek har fået lov . . jeg finder hunde til hende på udstillinger . . KUN mig hun kan ikke selv . . har sagt op til flere gange jeg ikek vil hjælpe hende mere men kan sku ikke lade hver for jeg tænker fandme på hende . .
meen hun gør INTET for mig . .
spørger hende tit om hun ikek vil hjælpe mig med at fotografere hundene da jeg har svært ved det alene . . men nix måske engang hver 3 måned kan hun . .
er så skuffet over hende hver gang . .
har taget en snak med hende om det hvor jeg endda har siddet og tudet over for hende . . og alligevel sidder hun bare og ruller på øjnene og tænker ja jeg ved ikk hvad . .
og ved godt hun intet vil mig . . meeen . . jaa . .
hun tænker kun på sig selv . . seriøst hun har aldrig gjordt noget over for mig . . og det mener jeg . .
det gør ret ondt at tænke på når man gør så meget for en person . . :o( men viser bare jeg er et for godt menneske . .
sorry men skulel bare ud med det . . :'o(
Jeg har ikke altid været en godt menneske nej . . har måske gjordt nogen ting . . som jeg ikke kan rette op på . . men lige ledes hende . . :o(
aner fandme ikke hvad jeg snart skal gøre .
lige ledes har jeg haft mange problemer med mine forældre men det er en anden sag . :o(
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 433
mar 2007
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.164
sep 2005
sep 2005
Havde bare brug for at få luft tror jeg . . :o/
mar 2007
Har en storesøster der er 2 år ældre, og en lillesøster der er 5 år yngre.
Du milde de ture vi har taget.
Nu er jeg jo ældgammel i forhold til dig. Men det er altså kun en overgang.
Når I begge er blevet (meget) ældre, vil I opleve hvor dejligt det er at have hinanden.
apr 2007
Følger: 101 Følgere: 100 Hunde: 3 Emner: 846 Svar: 3.539
sep 2005
Mia - det var jeg også selv i den alder . . hold op man jeg har bare været en rigtig strid kælling hvis jeg selv skal sige det . .
og hun er jo i den alder nu . . såå jeg skulel måske lige tænke lidt på det . .
aug 2005
Følger: 23 Følgere: 47 Hunde: 5 Emner: 146 Svar: 4.186
Så mon ikke det samme kommer til at ske for jer , når hende den "bette" bliver lidt ældre ;o)
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.229
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.746
Søskende . :o( ( ikke hunde )