{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

KÆMPE MC Træf i Ringsted.. {{forumTopicSubject}}

Årh jaer..
Så skal man lige op og hæve penge og sende en pakke på posthuset, mens junior sover - Og så er der bare en mia mennesker og motorcykler over det hele i hele Ringsted.........
Fik sendt pakken og fandt så min storebror og hans 'pack' i MC vrimlen... Ikke svært at gætte sig til at han ville være deroppe et sted med sin Cykel smiley
Er pænt glad for at jeg ikke tog Laura med op i byen idag. Hun var omkommet over larmen fra Motorcykler og alle menneskerne...

Så flere der havde deres små babyer med i barnevogne , samt hunde - Stå inde blandt Motorcyklerne, mens der bare blev gasset op....
Hvad med lige at gå ud i udkanten, væk fra larmen.....

Men udover det var der mega hyggelig stemning på torvet og MANGE flotte cykler.... Gad slet ikke hjem igen....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KÆMPE MC Træf i Ringsted..
  • #1   18. aug 2007 Nu er det jo ikke alle børn og hunde, der er bange for larm fra motorcykler....
    Kører selv, så vores hunde har altid været vant til det. Oplever da mange der kommer med både børn og hunde, og som hygger sig...((=;

• #2   18. aug 2007 Lise - I know - Men tænkte nu også mest på den lille baby der lå i barnevognen med store øjne, lige ved siden af en der stod og gassede op på sin MC..

´Dorthe - Ok, kendte jeg ikke smiley

Kommentér på:
KÆMPE MC Træf i Ringsted..

Annonce