{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
359 visninger | Oprettet:

Lige et par grin..... {{forumTopicSubject}}

Lige lidt at holde sig vågen på smiley

Grin nr. 1

En børsmægler parkerer sin splinternye Porsche lige ude foran sit arbejde. Han er i
rigtig godt humør og åbner døren for at stige ud af bilen, men i samme øjeblik
kommer en lastbil drønende bagfra og river bildøren af. Manden er først målløs og
bliver så rasende. Han griber straks sin mobil og ringer til politiet. Der går 10
min., men det føles næsten som en evighed, da der endelig kommer en betjent. Manden
er stadig rasende over skaden på hans helt nye Porsche, og beklager sig højlydt til
betjenten over lastbilen, ventetiden osv. Betjenten prøver at berolige ham, men det
er ikke nemt. Så siger betjenten: ”Du er så optaget af din nye bil, at du slet ikke
lægger mærke til de vigtige ting i livet!” Børsmægleren bliver et øjeblik endnu mere
rasende, men ved ikke helt hvad han skal svare. ”Her står jeg med min temmelig dyre
og splinternye Porsche som har fået revet en dør af og fået store skrammer. Og så
kommer du med sådan noget pis?!?! Er du klar over hva’ det her kommer til a
t koste?? Betjenten svarer at manden jo har været så optaget af bilen, at han slet
ikke har lagt mærke til, han har fået sin venstre arm revet af. Børsmægleren ser ned
hvor hans venstre arm plejede at være: ”FUUCK, hvor fanden er mit Rolex?!?!”

Grin Nr. 2

En pessimist er en faldskærmsudspringer, der lige inden han skal til at udløse faldskærmen, tænker: "Nej - jeg gider sgu ikke engang prøve, den virker nok ikke alligevel".

Og en optimist er en der springer ud uden faldskærm og regner med at låne en på vejen ned smiley

Grin Nr. 3

I New York bliver en mand kørt over hvert femte minut.
Stakkels fyr.

Og Grin Nr. 4

En kvinde kommer ind i en bus med en baby på armen...

Chaufføren kigger længe på ungen og udbryder: "hold da kæft en grim unge"

Kvinden sætter sig bagest i bussen, mens hun er ved at koge over af raseri og kan ikke holde det inde...

Hun vender sig mod sidemanden og siger: "Helt ærligt, buschaufføren har lige generet mig helt vildt"

Sidemanden vender sig og siger: "Gå dog op og skæld ham ud,... Jeg skal nok holde din abe imens"

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lige et par grin.....
  • #1   17. aug 2007 *LOOOOL* de var gode...

• #3   17. aug 2007 *LOOOOOOOOOOOOOOOOOL*...dejligt med et godt grin...når man ikke kan falde i søvn...

• #4   17. aug 2007 En politiker besøgte en galeanstalt og blev vist rundt af forstanderen.
    - Hvordan finder I ud af om folk er "gale" nok til at blive indlagt? spurgte politikeren.
    - Vi fylder et badekar med vand, giver dem en teske, en kop og en spand og beder dem tømme karret.
    - Nåh! sagde politikeren. De normale bruger spanden fordi det går hurtigst, ikke?.
    - Nej, svarede forstanderen De normale trækker proppen ud! - vil du have en seng ved vinduet?.

• #5   17. aug 2007 I Ålborg zoologisk have diskuterede dyrene deres næste ferie:
    - Sig mig, giraf, hvor skal du hen på ferie?
    - Åh, eftersom jeg har en lang hals, min kone har en lang hals, og børnene også, og eftersom vi ikke kan lide at gøre os bemærkede, så tager vi til Afrika.
    - Og du, gorilla, hvor skal du hen?
    - Åh, eftersom jeg er helt sort, min kone er helt sort, mine børn også, og eftersom vi ikke kan lide at gøre os bemærkede, så tager vi til Rwanda.
    - Og dig, krokodille, hvor tager du hen?
    - Nå, mig, eftersom jeg har en stor kæft, min kone har en stor kæft, og mine børn også, og eftersom vi ikke kan lide at gøre os bemærkede, så tager vi til København.

En blondine kommer hjem og finder sit hus tom og smadret efter et indbrud.
    Hun ringer straks til politiet og beder dem sende en patruljevogn forbi.
    Politiet sender beskeden ud over politiradioen og en hundepatrulje i nærheden er den første til at svare på kaldet.
    Da politimanden nærmer sig huset med sin politihund i snor, sætter blondinen sig ned i indkørslen og tager hænderne op foran ansigtet, mens hun hulker:
    "Jeg kommer hjem og finder mit hjem tomt og ødelagt. Jeg ringer til politiet og hvad gør de? De sender en BLIND politimand."

• #6   17. aug 2007 HAHAHA MT kan også smiley

• #7   17. aug 2007 jamen jeg har flere smiley

• #8   17. aug 2007 Hvorfor har mænd et gen mere end en hest?
    - Så de ikke drikker af spanden, når de vasker bilen om lørdagen.

En mand ville finde på noget pænt at sige til sin smukke kone.
    Tilfældigvis læste han en bog, hvori helten sagde til heltinden:
    "Når jeg tænker på dig, glemmer jeg alt om mad og drikke."
    Manden tænkte, at det var et godt kompliment, så det ville han bruge. Da konen kom hjem fra arbejde senere samme dag, sagde han:
    "Når jeg tænker på dig, mister jeg fuldstændig lysten til mad."

En amerikaner stod i London og kiggede på en stor bygning. En engelsk dreng stillede sig op ved siden af ham.
    "Ved du, hvad, min ven, ovre i Staterne har vi den slags bygninger, men de er tre gange større!"
    - Ja, det kan jeg godt forstå. Den bygning dér er et psykiatrisk hospital!

Kommentér på:
Lige et par grin.....

Annonce