913 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Cathrine K
Cathrine K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hvordan skræmmer jeg ræven væk fra min have? Hvordan skræmmer jeg ræven væk fra min have?

Ja, som skrevet i overskriften har jeg et spørgsmål jeg ikke har kunne finde svar på nogen steder. Sagen er den at jeg snart får en ny lille hvalp af racen Chihuahua og jeg bor i et sommerhus område og har tit besøg af ræve i min have. Så derfor har jeg været en smule nervøs over at have min hund i haven når den nu ikke bliver særlig stor og har hørt om andre tilfælde hvor små hunde er blevet taget af ræven. Håber jeg kan finde en løsning så det ikke er noget jeg behøver at bekymre mig om? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan skræmmer jeg ræven væk fra min have?
  • #1   16. maj 2021 Det kan du ikke, det eneste der reelt er at gøre er at sætte et godt hegn op rundt om (en del af) haven, hvis din lille hund skal kunne færdes helt frit på alle tider af døgnet.

• #2   17. maj 2021 Strømførende hegn, men endnu bedre holde øje med din hund hele tiden. Vi har høns og med risiko for at blive upopulær, så må det være ligeså slemt for en høne at blive nuooet. Det er mest vores opfattelse af hund /høne der er anderledes. Vores høns går bag hundegårdselementer. Men jeg ved at mange hønseejere har hegn med 2 strømførende tråde på ydersiden. Én nede og én i toppen. Selvfølgelig skal hegnet være så stort, så ræven skal klatre og ramme den øverste, og ikke bare springe elegant over. De springer bedre end de graver...
    Men de er snu og ofte ikke særlig bange.

• #3   17. maj 2021 Du skal bare lade være med at lade din hund være ude uden opsyn, så behøver du ikke skræmme ræven væk.

• Cathrine K
    Cathrine K Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   17. maj 2021 Tak for svar. Jeg har selfølgelig også tænkt mig at holde øje med min hund når han er ude, men ville nu være rart ikke at skulle stå anspændt og kigge efter ham hele tiden. Mine hunde har altid haft frihed til at kunne gå ud selv og har elsket det. Så derfor ville jeg bare lige høre om nogen havde forslag til at skræmme ræven væk uden at gøre den fortræd. Men et elhegn rundt om noget af haven som en form for hundegård var måske en ide, tak.

Kommentér på:
Hvordan skræmmer jeg ræven væk fra min have?

Annonce