1.637 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Anni
Anni
Følger: 2 Følgere: 31 Emner: 186 Svar: 10.556

Gaddafi Gaddafi

Tusind tak for alle de søde beskeder både herinde og i PB smiley
Og tak fordi i ikke brokkede jer over mit "ulovlige opslag"

Jeg har slettet mit "ulovlige opslag" for Gaddafi har fået et nyt hjem.
Han flytter i morgen og jeg har en rigtig god fornemmelse med hans nye familie. smiley
Gud forbyde at jeg tager fejl, men så må jeg jo hente ham hjem igen.
Jeg har lavet en aftale om, at han ikke bliver omregistreret de første tre måneder, og når han er blevet omregistreret laver vi en kontrakt med, at hvis der sker et eller andet i hans nye familie så de ikke kan have ham mere, så kommer han igen hjem til mig.
Så kan jeg vist ikke gøre mere for at sikre ham.

Fortsat god søndag til alle smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gaddafi
  • #2   28. mar 2021 Kæmpe kram, men det glæder mig du har fundet et godt hjem til ham så hurtigt, håber du bliver rask snart smiley

• #3   28. mar 2021 Jeg håber det hele løser sig smiley

• #4   28. mar 2021 Uha, det er så svært selv om jeg har en god mavefornemmelse.
    Jeg har næsten ikke bestilt andet end at sidde og tude siden i torsdags. Ikke fordi jeg er syg, men over Gaddafi. Jeg troede ikke at det ville gøre så ondt.
    Og tanken om at der ikke mere er et dyr i mit hjem er ikke rart, jeg har jo aldrig levet uden dyr.
    Selv om det gør ondt, så har det på den anden side også givet mig lidt ro i sjælen at jeg ikke mere skal bekymre mig om ham.

• #5   28. mar 2021 Hvor er det dejligt at høre Anni.. Kæmpe kram herfra! Og stor respekt for din beslutning smiley
    God vind til Gadaffi! Og rigtig god bedring til dig Anni!

• #6   28. mar 2021 Hvor er jeg glad for at høre det Anni, så snart du bliver bedre så sig til, så gemmer vi Pjevs til dig smiley

• #7   28. mar 2021 Jeg håber så inderligt for dig, at det bliver godt for alle parter. Det var virkelig noget af ennmavepuser med din foregående post og jeg har tænkt meget på dig. Rigtig god bedring smiley

• #8   28. mar 2021 Åh Hvor er du sød Bodil. smiley
    Det er godt nok fristende med den lille Pjevs.
    Havde jeg ikke stået i den her situation, så havde jeg straks taget hende med hjem. smiley

• #9   28. mar 2021 Du har min dybeste respekt, Anni smiley Du vil Gadaffi det bedste...også selvom beslutingen gør ondt smiley

Jeg håber inderligt, at du nu kan få ro og overskud til at passe på dig selv og komme på højkant igen! Rigtig, rigtig god bedring skal lyde herfra Nordsjælland smiley

• #10   28. mar 2021 De varmeste tanker til dig Anni og rigtig god bedring smiley

Ingen tvivl om at du vil Gadaffi det bedste, ønsker han må trives i sit nye hjem smiley

• #11   28. mar 2021 Det er dejligt at høre, Anni smiley Og selvom det er en kæmpe omvæltning ikke længere at have dyr, så håber jeg at det alligevel kan give dig lidt overskud til at blive rask smiley

• #12   28. mar 2021 De varmeste tanker herfra. Nu skal du bruge det lidt overskud du har tilbage på at blive rask igen smiley

• #14   28. mar 2021 Dejligt at hører smiley Ihh hvor jeg ønsker at det bliver godt for alle parter.

• #15   29. mar 2021 Det var en god opdatering, selv om det selvfølgelig gør voldsomt ondt.

Jeg kan heller ikke forestille mig at skulle være helt uden hund nogen sinde. Vi ved jo alle, at det vil ske på et tidspunkt, men man er vel aldrig helt klar, når tiden kommer. Men når det nu er, som det er, så er det fantastisk, at du har fundet et godt nye hjem så hurtigt. Jeg håber, det viser sig at være alt det, du forventer.

Og god bedring til dig.

• #16   29. mar 2021 Det var en god opdatering, trods alt, og jeg håber at alt kommer til at gå godt, for både dig og Gadaffy. Rigtig god bedring.

• #17   29. mar 2021 God bedring
    Dejligt du har fundet et godt hjem
    Når hunde savnet bliver for stort kommer Abby og Ziva gerne og fylder din stue på hundehår, skubber til dine arme for at du nusser og henter alt til dig du mangler. Som fx dit tøj, håndklædet, dine sko og pyntegenstande på lave hylder smiley

• #18   30. mar 2021 Et kæmpe kram til dig smiley og stor respekt for din beslutning

• #19   30. mar 2021 Ha ha Trine, tak for tilbuddet, men jeg tror ikke at det bliver nødvendig. smiley
    Jeg er ret sikker på, at jeg ender med, at jeg bliver taknemlig for at jeg ikke har en hund jeg skal bekymre mig om.
    Men, man ved jo aldrig, så ringer jeg bare smiley

• #20   30. mar 2021 Yeah sig bare til. Igår pralede manden med at han havde støvsuget - i morges sendte jeg billedet til ham af gulvet foran spisebordet og sagde han skulle øve sig.

Det fjerner nogle bekymringer og jeg tænker, at det bliver godt med det ro du kan få smiley

Og hvis vi kommer på besøg, så får du glæden ved at få serveret din rulle med toiletpapir, og to timer senere når du er på wc, kan du opdage at du har glemt, at wcpapiret blev afleveret til dig inde i stuen

• #21   30. mar 2021 Åh Trine dine hunde lyder til at være festlige, det er lige sådan hunde skal være. smiley

• #22   2. apr 2021 De vil i hvert fald gerne sikre, at du har set det og i løbet af dagen bliver påmindet om dem smiley

Kommentér på:
Gaddafi

Annonce