1.806 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 52 Svar

Hvad ser i frem til i det nye år? Hvad ser i frem til i det nye år?

Nu er 2020 ved at være slut, det har jo ikke ligefrem været det bedste år for mange.

Så hvad ser i frem til i 2021? smiley

Jeg glæder mig til at hente Monty igen i starten af januar, han har været i pasning siden september pga større renovering i huset vi bor i.

Forhåbentlig kan vi også komme på vores ferie til Færøerne i 2021, nu når vi har måtte udsætte den 2 gange i løbet af 2020. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad ser i frem til i det nye år?
  • #1   28. dec 2020 Jeg har et mål for 2021.

At noget forretning endelig går på plads.

Enten så lykkes det, og så er jeg en helt!

Går det galt, hvilket absolut er en mulighed!

Så er jeg glad for at jeg lever i et land, hvor ingen mennesker sulter normalt. smiley

• #2   28. dec 2020 2020 blev året hvor alt væltede psykisk og bunden blev ramt, så tilgengæld ved jeg nu, at der er stadig langt til toppen, men det går op og fremad i hele 2021.

I dag løb vi alle tre 4.7 km på 30 min, så er sikker på at 2021 bliver året med de 5 km på under 30 min.

Det bliver året med et nyt arbejde, som jeg er overbevist om bliver fantastisk

• #3   28. dec 2020 jeg håber at få afklaret noget omkring arbejde, enten skal det blive væsentligt anderledes hvor jeg er, eller der dukker et andet op ... mange der arbejder som jeg drømmer om at en kommende evaluering af sidste organisationsændring rulles tilbage, vi ved det er utopia og dybt naivt for det vil betyde nogle høje "herrer" skal se de har fejlet, samt at en del af der blev ansat i den forbindelse blev ansat, ikke ud fra kvalifikationer, men ud fra de skulle placeres et sted, de var for dyre at komme af med, samt de atter trak andre med fordi de kendte dem fra tidligere ....Men mange af dem /os på "gulvet" mener det er helt forfejlet ...frustrationer og stressen er enorm.

desuden, hvis det manglende overskud skulle komme, så skal jeg tage mig sammen, min diabetes trænger til jeg tager mig gevaldigt sammen, både kost- og motionsmæssigt ... men det mentale overskud er ikke eksisterende ...

• #4   28. dec 2020 Håber at Corona er væk, og man ikke bliver syg.

• #5   28. dec 2020 Glæder mig til at vinke farvel til 2 års bekendtskab med neonatal og børneambulatoriet i 2021, hvor vi forhåbentlig afslutter lille pigens forløb med top karakter og fanfarer smiley

Så glæder jeg mig til at se denne duos venskab og bånd vokse sig stærkere og stærkere smiley

Og sidst men ikke mindst...forhåbentlig til at se ALLE mine kolleger face to face, hvis ellers k*llingen (coronaen) tillader det smiley smiley smiley

profilbillede
  • #7   28. dec 2020 Jamen jeg ser frem til at blive færdigudlært. Jeg glæder mig hver dag over at der officielt er under et år til at jeg er færdig. Hvad der skal ske arbejdsmæssigt når jeg er færdig, det ved jeg dog ikke endnu. Men hele den der "Jeg er færdig med noget!" glæder jeg mig til, efter at jeg i 2019 fik et ordentligt slag med en vognstang da jeg ikke fik en elevplads som fotograf.

Og så er det mindste lille bitte spinkle håb faktisk "bare" at Menja og jeg kan rykke op fra sandkasse agility til begynder. Min træner har spået at vi til sommer vil være klar - vi rykker os enormt sammen lige nu.

Til sidst drømmer jeg også om at begynde mit ridning igen. Det er nok det i min hverdag der er mest savnet. Jeg savner suset, og roen fra ryggen af min pony.

Og så har jeg også noget andet, jeg desværre ikke kan afsløre endnu. smiley

• #8   28. dec 2020 Jeg glæder mig til at danse zumba og gå en lang tur med Iroh igen!
    I 2020 er jeg begyndt at dyrke meget motion og har smidt ca 18 kg siden maj. Men det ekstra motion gav pludselig skinnebensbetændelse i begge ben i oktober, og besøg hos en osteopat har afsløret at mit bækken er skævt og derfor påvirker hele min bestilling, som nu gør at jeg dårligt kan gå, og da slet ikke danse zumba.
    Så det er mit mål for næste år. At gå en lang tur i skoven med Iroh og at kunne danse bare lidt zumba! smiley

• #9   28. dec 2020 2020 har også for os været et hårdt år. Så i 2021 glæder jeg mig til en vaccine, til at tingene igen bliver mere normale, til at starte til træning med Viggo, jeg læder mig til at Viggo bliver ældre og kan komme med ud på længere turer, jeg glæder mig til at blive færdig med mit lille hus så førstesalen også kan bruges, til at komme på flere vandreturer og kanotur og til at å plantet et par kirsebærtræer, få lavet min køkkenhave og til at få annulleret græsplanen og få sået vilde blomster osv.

profilbillede
  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.053
    #10   28. dec 2020 Trods corona-bøvl har 2020 faktisk været et ret godt år for mig; min far fyldte 90 år og er stadig frisk og rørig, og 8 1/2 måneds hjemmearbejde har givet mig overskud til at tage mig sammen og få skiftet rækkehuset i Nordsjælland ud med en dejligt stort hus på landet i Nordjylland smiley

Jeg håber, at 2021 bliver året, hvor jeg får hegnet grunden ind og kommer ordentligt på plads i det nye hus, og skal jeg finde ud af, hvad det skal ske på jobfronten. Jeg aner ikke, hvad det ender med, men jeg glæder mig helt vildt smiley

Derudover håber jeg, at jeg kan få set lidt mere til min familie, som jeg nu endelig efter 24 år i Nordsjælland er kommet tættere på smiley

• #12   28. dec 2020 Jeg håber på at få det bedre psykisk og at mit barnebarn kan få en helt ny banebrydende medicin. Vil være taknemlig for et godt helbred til mine nærmeste

Håber vist bare overordnet, at vi i familien kunne få bare lidt mere medvind i 2021

• #14   28. dec 2020 På trods af Corona og aflyst drømmeferie til Seychellerne (!) så var mit år faktisk rimelig godt... jeg fik nemlig endelig, efter 4 års ventetid, min egen fantastiske lille vuf smiley

Jeg ser frem til at vi starter med noget andet end bare unghundehold. Agility, rally og NW - men pengepungen holder ikke til alt på samme tid.
    Jeg ser frem til at hun bliver så gammel, at vi kan vandre lidt. Og begynde på at løbe.
    Jeg ser frem til, at vi forhåbentlig kan komme på togrejser ud og opleve en masse tysker byer sammen: Berlin, Hamborg, Harzen, Köln, München... Østrig og Tjekkiet skal vi nok nå engang smiley

Nå ja, og så bliver jeg færdiguddannet ergoterapeut i januar. Forhåbentlig kan jeg se frem til at få et arbejde, som jeg trives med!

profilbillede
  • #16   28. dec 2020 Jeg glæder mig til min uddannelse som hundeadfærdskonsulent.
    Og til min videreuddannelse indenfor sundhedssektoren.

Håber på:
    Flere løb og K9-Biathlon stævner med hundene.
    Skuer og stævner med ponyerne.

At de udskudte koncerter bliver til noget.
    At genopsætning af min yndlings-musical ikke bliver udsat.

Og meget andet...

• #18   28. dec 2020 Jeg håber jeres planer går som det skal, forhåbentlig bliver Corona situationen også bedre i 2021.

Jeg krydser fingre for at 2021 bliver et roligere år, personligt har de sidste 2 år været hårde at komme igennem, så forhåbentlig kan det kun blive bedre. smiley

• #19   28. dec 2020 Jeg glæder mig til at få hest igen, glæder mig til hundehvalp og glæder mig til at komme ud og rejse!

Jeg skal desværre opereres I starten af 2021, men når det er overstået, så får jeg det, forhåbentlig, meget bedre, så jeg kan leve mit liv, som andre 27 årige. Slut med hovedpiner, træthed og sygdom! Glæder mig til lange vandreture igen, café besøg (når corona tillader det) og hyrdning, når det her mareridt er overstået! smiley

Vi skal også flytte - og jeg skal starte studie. Dét bliver spændende smiley

• #20   28. dec 2020 En baby smiley
    En vaccination til min gamle far
    Og forhåbentlig mulighed for at komme over og se mine veninder i London og bare kunne rejse ud, når lysten rammer.

• #21   28. dec 2020 #19
    Jeg håber din operation giver dig "friheden" tilbage, held og lykke med det hele.
    Jeg har haft kroniske smerter siden jeg var 14-15 år, det er bestemt ikke sjovt. smiley

• Dog Lover
    Dog Lover Tilmeldt:
    feb 2016

Emner: 8 Svar: 133
    #23   28. dec 2020 Jeg er frem til en mere positiv år uden sorg, og uden at være plaget af min psyke negativt. smiley

• #24   28. dec 2020 Ser frem til et år med mere afklaring og et trin mere på rangstigen jobmæssigt

• #25   28. dec 2020 Jeg skal bare hente min hund - min lille Sally. Så kan verden fucke up bag efter.

Asger skal være far forhåbentlig - det glæder jeg mig også til. Til at følge de små og se hvordan de udvikles.

profilbillede
  • #26   28. dec 2020 Jeg forudser at 2021 tager toppen som lorteåret over alle lorteår. I 2019 fik min far en blodprop i hjernen, og blev til et sært, surt og trælst væsen. Proppen gjorde at min mor kom på plejehjem, og hendes alzheimers tog nogle gevaldige spring. Så fulgte 2020, som bare var et semi-lorteår, med alt det her corona. I 2021 forventer jeg at miste begge mine forældre, og også at sige farvel til min Bella. Min søde, smukke pige smiley Jeg nyder hvert øjeblik med hende, og skubber dét der venter i baggrunden - hun fortjener kun glæde og kærlighed smiley

Så når 2021 er overstået, håber jeg at tingene lysner. Der venter en hundehvalp i 2022, og så bliver det også året hvor jeg letter røven og får købt et hus.

Gider nogen vække mig når 2021 går på hæld? Måske vil jeg forsøge at sove 2021 væk smiley

Omvendt glæder mig mig til at følge med i alle jeres glæder og succeser, nye hundehvalpe og hvad der nu ellers kommer smiley

• #27   28. dec 2020 Jeg glæder mig virkelig til Corona lægger. Så især junior kan komme ud og opleve verden smiley
    Ny lejlighed. Den store knægt på efterskole. Sally runder det skarpe hjørne med 120km/t. Håber på bil træf scenen bliver normal igen. 2021 skal nok blive fornuftigt tror og håber jeg smiley

profilbillede
  • #28   28. dec 2020 Jeg glæder mig først og fremmest til at komme ud og arbejde i min have og få den udviklet så den bliver helt præcist som min have skal se ud smiley

• #29   28. dec 2020 Jeg glæder mig til at vores yngste søn forhåbentlig får nogle dejlige venner på sin nye skole, efter at være blevet mobbet ud af den gamle på under 2 måneder.
    At få konfirmeret barn 2 (forhåbentlig).
    At få et kuld Airedales i foråret.
    At få lagt nyt tag på sommerhuset samt renovere det lidt.
    Bare at nyde min familie og vores 4 hunde.

• #30   28. dec 2020 Louise/Sojus, nu ikke noget med hvalpespam!!! smiley
    ... skulle der komme hvalpe, må jeg altså den tur forbi. smiley

• #31   29. dec 2020 Jeg glæder mig vildt til at flytte, der bliver talt dage til 15. februar 2021 smiley

Det har hele tiden været meningen at vi ville flytte på landet, når vores yngste var blevet student, det blev han så i juni i år, men i april meddelte kommunen, at der var ny lokalplan under opsejling, hvilket betød, at vi ville få 5 etagers højhuse i "baghaven" og dermed ingen sol i haven overhovedet mere end halvdelen af året. Så pludselig stod vi med et usælgeligt hus, kommunen ville nemlig ikke i første omgang købe vores og de to andre berørte huse. Det skifede de så mening om i august og efter et par måneders forhandlinger købte de huset i oktober, samme eftermiddag, som vi havde fået tilsagn, købte vi vores kommende hus, der var blevet annonceret til salg få dage tidligere. Ikke et drømmehus, men hvad huset ikke har, har den 2,3 hektar store grund smiley

Jeg håber at vi i 2021 får mere normale tilstande, så vi kan genoptage flere af de normale hundeaktiviteter og så ser jeg frem imod Tillas første kuld med smukke Mulen som far, hen mod slutningen af året. En drømmeparring som i mit hoved har været planlagt i flere år og hvor jeg forhåbentlig får muligheden for både at beholde en tæve hjemme og at udstationere en smiley

profilbillede
  • #32   29. dec 2020 @kirsten, hvor er det henne ?
    2 af vores børn taler også om et sted, nedlagt landbrug hvor vi kunne bo sammen, måske dem alle, men ved ikke om de reelt mener det smiley

• #33   29. dec 2020 Yorkie.. Louise du skal være så hjertelig velkommen smiley

• #34   29. dec 2020 Hanne - Lidt udenfor Gjern, ca. 25 km fra hvor vi bor nu.
    Huset er et helt traditionelt 1-plans hus fra 1974 på 145 kvadratmeter, nuværende ejer har tilkøbt 2 hektar for mange år siden. Vi er i fuld gang med at tynde ud. Vi har 197 kvm nu og har boet samme sted i 31 år, så der er samlet lidt sammen smiley

• #35   29. dec 2020 Jeg glæder mig til verden bliver mere normal smiley på det personlige plan glæder jeg mig til at blive seniorpensionist pr 1/1, det bliver godt at slippe for bekymringer om økonomi.

• #36   29. dec 2020 Jeg er nok en af de få, der faktisk har haft et dejligt år. Jeg er introvert og har social fobi. Jeg har arbejdet hjemme så godt som hver dag siden marts. Og jeg ELSKER det.

Heldigvis har jeg nu fået en ny leder og hendes motto er "jobbet skal tilpasse sig os, vi skal ikke tilpasse os jobbet", så som det er nu, får vi lov til at arbejde hjemme. Vi skal måske ind en gang hver 14. dag. Vi har skype møde 2 gange om ugen. Og det er fint for mig.

Jeg glæder mig til, at vi kan komme i gang med at løbe igen, Quila blev steriliseret 14. december, så der er lige lidt pause.

Og så glæder jeg mig til at få rigtig godt gang i retrievertræningen og at vi kommer helt i mål med Quila og skud. Det går SÅ fint nu.

Vi skal bare have overstået de næste dage hurtigst muligt. I nat har jeg måtte gå ned i stuen og sove med hende, da der blev fyret fyrværkeri af.

• #37   29. dec 2020 Hmm Jeg håber at finde ud af hvad de følelsesforstyrrelser i mine fødder skyldes

Jeg får nok flere tænder (Protese), så kan det være jeg bedre kan tygge min mad smiley

Jeg håber på at kommunen siger ja til en psykiatrisk servicehund så jeg kan få sådan en, ellers må jeg "nøjes" med en kat, da de er tilladt her i afdelingen fra 1. januar.

Ellers har 2020 været et godt år for mig, jeg er flyttet i en bedre lejlighed smiley

• #38   29. dec 2020 Jeg håber, at vi kan få hund. Som i virkelig håber! vi skal dog først teste herrens allergi, hvilket vi håber på at kunne her i starten af det nye år.
    Derudover er jeg stille og roligt ved at smide nogen trælse ekstra kg, som jeg forhåbentlig bliver ved med at tabe.

• #39   29. dec 2020 2020 har været et mærkeligt år. På mange punkter.

2021 skulle have været året hvor jeg skulle have hund igen. Følte mig endelig klar efter Mack... Men i stedet nupper vi en baby smiley

(det er ikke helt officielt endnu til dem der kender mig privat smiley )

• #40   29. dec 2020 Tillykke Cecilie

• #41   29. dec 2020 Lige nu glæder jeg mig til, at vaccinen bliver bredt helt ud, så vi kan begynde at leve et mere normalt liv igen. Så håber jeg også at Paw kan få et eller flere gode år endnu, selvom han er en gammel hund.

• #42   29. dec 2020 Tak Ginne smiley

• #43   29. dec 2020 Håber 2021 bliver året hvor der bliver åbnet op for udstillingerne igen, så vi kan komme ud og udstille vores nye lille whippet pige og ikke mindst også vores 2 border collie piger også, både herhjemme men også i udlandet
    Håber på et år med masser af rally træning med bc pigerne og forhåbentlig noget dm udtagelse smiley
    Forhåbentligt bliver flokken også udvidet med en bc dreng som skal udstationeres her først på året og en bc pige som skal bo i huset.
    Så håber jeg på et kuld hvalpe på vores bc pige sidst i 2021 smiley
    Sidst men ikke mindst håber jeg på et år hvor vi for set masser til vores venner og familie smiley

• #44   29. dec 2020 Stort tillykke Cecilie smiley det er så vild en oplevelse at få et barn smiley

Jeg ser frem til at se min søn vokse op og få en masse gode oplevelser med min lille familie. På et eller andet tidspunkt skal jeg også finde et job, men det fylder ikke det store i mit hoved pt smiley

• #45   29. dec 2020 #39 Tillykke med det, vores søn er lige blevet 1 år, det er simpelthen en fantastisk oplevelse at se dem vokse. smiley
    forhåbentlig kan i få en hund senere hen så smiley

• #46   29. dec 2020 #26 Det er jeg ked af at høre, så må vi håbe at 2022 bliver en hel del bedre for dig, og forhåbentlig lidt medvind i det nye år nu når det ikke tyder på at blive særlig godt.

Til jer andre så håber jeg at jeres planer går som det skal, havde ikke forventet så mange kommentarer i denne tråd, gør mit bedste for at følge nogenlunde med smiley

• #47   29. dec 2020 Tusind tak smiley jeg har i mange år været ufrivilligt barnløs så det var en helt vild følelse at stå med en positiv test (endda naturligt) og vi glæder os som sindssyge. Og hunden kommer helt sikkert, vi venter nok bare lige til 2022 smiley

• #48   29. dec 2020 Det gør det da næsten endnu bedre at det så endelig er lykkedes for dig, jeg havde heldigvis ingen problemer med at opnå graviditeten men kan forestille mig at det må være utrolig hårdt. smiley

•  Lykkelig -
    Lykkelig - Tilmeldt:
    jul 2020

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 21
    #49   29. dec 2020 Jeg glæder mig over mange ting og livet generelt - men mest konkret glæder jeg mig til at være færdig med behandlinger og (forhåbentlig) kræftfri til sommer smiley

Et år der i forvejen har været mærkeligt og øv, og så fik jeg lige ovenpå konstateret lymfekræft for ca 1 måned siden, så 2021 kan næsten kun blive bedre smiley

• #50   29. dec 2020 @Lykkelig -
    Lymfekræft? Dæleme uheldigt!

Ønsker dig alt det bedste.

• #51   29. dec 2020 Træning med de her 2 smiley
    Jeg er stadig mega glad for bilen, jeg håber at det bliver muligt for os at lave noget bilferie til Skagen og Tyskland. Jeg håber at udsigten til vaccine af min familie og jeg ikke bliver så lang som de forudser pt.

profilbillede
  •  Lykkelig -
    Lykkelig - Tilmeldt:
    jul 2020

#52   29. dec 2020 Ja Martin jeg har også været meget chokeret og min læge troede det heller ikke før det blev bekræftet af biopsier på hospitalet. Var kun 22 år (23 nu) og havde ingen andre symptomer end en hævet lymfeknude som ikke forsvandt af sig selv, så man skal virkelig holde øje med ændringer i sin krop...

Heldigvis blev det opdaget tidligt i stadie 2 og har over 95% chance for helbredelse smiley

• #53   29. dec 2020 Lykkelig, ønsker dig god bedring og alt godt og sender et stort kram.

• #54   29. dec 2020 Lykkelig - ønsker dig alt det bedste og rigtig, rigtig god bedring smiley

Sender et stort kram smiley

•  Lykkelig -
    Lykkelig - Tilmeldt:
    jul 2020

#56   29. dec 2020 Tak skal i have smiley

• #57   31. dec 2020 Åh der er flere ting.

At min mand får en positiv besked fra sygehuset den 8.
    At Corona får kræft og dør.
    Og at jeg får nogle flere killinger i 2021 end i 2020. Uden at jeg selv skal købe dem vel at mærke. smiley

• #58   31. dec 2020 Susanne, hvad får han svar på den 8.?

Jeg krydser for ham smiley Og han kan krydse den anden vej - i første omgang den 4. smiley

• #59   31. dec 2020 Han har fået tjekket en kirtel på sygehuset her mellem jul og nytår. Der er taget prøver, om dem mangler vi svar på.

A, krydser alt hvad jeg kan. smiley

Kommentér på:
Hvad ser i frem til i det nye år?

Annonce