{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træt med træt på
  • #2   18. dec 2020 Tjaeh det kan man vel godt sige. De fleste skridt er iført kasser med opvask, sovs, frikadeller osv....

• #4   18. dec 2020 Det lyder forholdsvist hårdt smiley For nogle år siden da vi rev vores gamle klubhus ned endte jeg med at have gået over 34.000 skridt på en dag (incl en gåtur med hundene på ca 10.000 skridt. Jeg var en smule færdig den aften efter at have brugt en hel lang dag på at slæbe fra klubhus til container smiley

• #5   18. dec 2020 Så skal du bare have en Ridgeback, så er man træt og sover nemt hverdag, det er nemlig helt normalt smiley

profilbillede
  • #6   18. dec 2020 Vi har rendt 8km løb på stranden i morges, Sally nok det dobbelte smiley Utrættelig lille gamle skid smiley

profilbillede
  • #7   18. dec 2020 Du får da gået nogle skridt Mathilde smiley Jeg ved ikke hvor langt jeg går på en dag. Som regel har jeg rundet 10k inden jeg kommer hjem fra arbejde.

• #8   18. dec 2020 Samme her Johnny smiley
    Forår, sommer og efterår går jeg gerne 30.000 skridt på en dag, men her om vinteren hvor jeg kun kan gå i bælg mørke morgen og aften, går jeg kun omkring de 20.000 skridt, det er bare langt sværere for mig her om vinteren, hvilket også kan ses på Sam, han har fået for meget foder og godbidder, og for lidt motion, så nu skal han tabe 1,5 - 2 kg øv! ...
    Hader sgu det her kedelige mørke og mudder.. smiley

• #9   18. dec 2020 Sally svinger også lidt op og ned. Jeg må indrømme at jeg har lidt svært ved at få lige så meget tid til Sally, efter den lille er blevet "stor". Så hendes foder indtag er svær at sætte en bestemt daglig mængde på + hendes stofskifte helt klart har ændret sig. Junior bliver heldigvis bedre til at høre efter. Men han har monster krudt i røven og har sin egen mening - og klapvogn er slet ikke sagen efter han fik sin Kulfiber ged smiley

profilbillede
Kommentér på:
Træt med træt på

Annonce