{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Fuc...ing lorteunger på knallerter !!! {{forumTopicSubject}}

Hvordan i alverden kan nogen forældre ligge sig til at sove om natten med god samvittighed !??!?!

Jeg kom kørende hjem i bilen her til aften.. Hvor vi bor kører man ca 200 m af en stille vej med bump, hvor der så er veje ind til villaveje og rækkehus veje på begge sider...
Man kører ca 30 km/T der...
Jeg var næsten kommet ned i bunden hvor vi bor da der kommer en knallert med to drenge på nok 15 år, BRAGENDE midt ud på vejen lige foran mig... UDEN hjelm selvfølgelig.. Bagved dem kom endnu to drenge på knallert , men de nåede dog at stoppe op... Jeg hakkede bremsen og dyttede og råbte som en gal... Tror bare de morede sig lidt...
Havde jeg været 10 meter længere fremme med bilen, havde den første knallert knaldet lige ind i siden på bilen. For han kunne umuliugt ha' manøvreret væk med den fart og så i et sving...
Tænkt hvis jeg havde haft min søn med !?
Er så røvtræt af alle de møgunger der kører rundt hernede på deres små dødsmaskiner.. For det er det sgu når de kører sådan...
Nede ved åen en dag da jeg gik med Laura og min søn i klapvogn, kom der også to miniknallerter kørende med to børn på hver.. Og de var sgu ikke andet end 10-11 år .... Hvad fanden i helvede....
De kommer ovre fra vejen ved siden af vores.. Det er sådan en lidt ghettoagtig vej, men derfor behøver forældrene sgu da ikke være ligeglade med deres unger....
Hvem giver deres små børn og halvstore drenge lov til at køre rundt på den måde ?!?!?!?!??!?!?
Er SÅ træt af det og det er også derfor at min søn fandme ALDRIG skal gå på den skole der ligger 400 m fra hvor vi bor, når han bliver ældre....
Allerede den gang jeg gik der, var det en hård skole og nu er den TOTALT ghetto........

ARRGH.... Totalt sur nu smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fuc...ing lorteunger på knallerter !!!
  • #1   31. jul 2007 kan følge dig vi har også sånd nogle knalleristbøller herude - udover de larmer af Htil og kører råddent, er de da bare pisseprovokerende!! Jeg smed et æble i nakken på en, han kørte minimum 70 km på vores villavej med en trilliard unger legende..Han mærkede det nok ikke for han stoppede ikke. Der er lige er herude der er død - de kørte for fuld skrald over en tæt befærdet vej udfra en villavej uden at kigge, en form for nyt "spil" tsk tsk og de har stadig ikke lært en skid. Jeg kan også undre mig hvor forældrene er henne af? her er der ingen ghettoer af nogen art - så hvor filen kommer de så fra????? er totalt med din galde....

• #2   31. jul 2007 Jeg har samme problem her hvor vi bor ..

de køre de også på de stier jeg går med hundene på og de passer ikke på hundene tit råber og skriger jeg os af dem ..

Kan virkelig ikke fordrage de drenge røve der gør sådan noget !

• #4   31. jul 2007 hmm desværre har vores lokale politistation rigtigt meget at se til, men det er da et forsøg værd...også med tanke på den kommende skolestart hvor alle de små poder skal ud i trafikken..

• #5   31. jul 2007 Klaphatte!!! Kan godt forstå du bliver rigtig gal... :o((

Men der er mange af dem der ikke tager hensyn overhovedet, de fræser rundt som det passer dem.

Jeg er sgu også træt af dem :o(

• #7   31. jul 2007 Osse her - og gerne så tæt på Sakki som muligt.. :o(

• #8   31. jul 2007 Her kører de egentlig okay....drengene..... men pigerne!!!!!!
    Jesus Maren!!!!!!!!
    :0( :0( :0( :0(

• #9   31. jul 2007 Er ikke glad for at høre at der er mange af jer der har prøvet det samme smiley

Har lige haft ringet til Ringsted politi og han spurgte sådan til området og tidspunkterne de kører på. Han lød faktisk rimeligt interesseret... Noterede mit cpr og tlf nummer og skriver det i døgnrapporten. Så ville de sende nogen ud og patruljere....
    Ved ikke hvor meget der sker.. Og de fleste steder hvor ungerne kører er jo på de små stier..
    Men nu har jeg da i det mindste gjort noget....

Jeg har da også lavet nogle underlige ting som ung, men stadigvæk.. Jeg har aldrig været til fare for børn og voksne....

Hvis min søn nogensinde gør sådan noget så får han fandme en røvfuld ! sgu..... Ej, jeg vil ikke forvente at han er perfekt, men jeg vil i hvert fald gøre mit til at han får nogle sunde interesser og lidt fornuft i livet....

• #10   31. jul 2007 Karin - ja jeg blev sgu så tosset, men han havde dog hjelm på GG nogle gange hvis vi voksne er på vejen og der kommer en fræser, så stiller vi os ud og tvinger dem til at sætte farten ned..Vi har overvejet partisamersøm, men så punkterer vi bare selv...SS

• #11   31. jul 2007 øvøv sådan nogle har vi også i min meget lille by.. de kører 2 på, uden hjelm og så har de pillet udstødningerne af knallerten.. satans til møgunger...

Kommentér på:
Fuc...ing lorteunger på knallerter !!!

Annonce