585 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

vil i dele jeres forløb? Borrelia... vil i dele jeres forløb? Borrelia...

Jeg synes at jeg kan huske at der er et par stykker herinde som har været smittet med borrelia...

jeg ville hører om i evt havde lyst til at fortælle lidt om jeres forløb, symptomer og hvordan i fandt frem til diagnosen...

Sagen er nemlig den at jeg har en skide god kammi, som jeg efterhånden mistænker er blevet bidt af en flåt uden han har lagt mærke til det.

Han har været indlagt to gange inden for uge, med en galloperende infektion i kroppen, smerter i brystet, armen, andre sådan difuse nerve smerter, strålen ned i ben, difuse feber symptomer, og ekstrem træthed...

Ingen corona, ingen hjerte problemer... Han får det bare ikke bedre.

Læge bliver kontaktet igen i morgen og jeg vil hører om ikke de evt. vil overveje muligheden for flåtbid.
Vi er simpelthen i syv sind her, for vi aner ikke hvad der er galt

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vil i dele jeres forløb? Borrelia...
  • #2   5. aug 2020 Jeg havde det generelt dårligt i et års tid. Sådan nogen anfaldagtigt. Som akut feber, koldsved, svimmelhed osv også væk igen uden varsel.

Og så pludselig gik jeg i jorden, blev kørt babu babu på hospitalet og mistede bevidstheden flere gange undervejs. Kan ikke huske så meget.
    På sygehuset blev det, efter at de havde opdaget hjertet slog et par slag over hver gang jeg besvimede, at de ville lægge en pacemaker i. Så igen ud i ambulance og afsted til odense til hjerteafdelingen. Her satte en overlægen gudskelov foden ned og sagde det skulle undersøges til bunds da han kunne se i min journal at jeg var bidt af en flåt et år tidligere og efter et utal af prøver fandt de hvad de ledte efter. Alle organer arbejdede på højtryk og infektionstallet var skyhøj.
    Og efter en skrap kur opførte hjertet sig normalt igen.

• #3   5. aug 2020 fuck mand...
    det lyder sgu ret lig det vi går og dealer med lige i øjeblikket

• #4   5. aug 2020 Hippie, kælenavn for kammerat smiley

God bedring til din kammi, lyder som et ubehageligt forløb

• #5   5. aug 2020 Skal i øvrigt tilføjes at jeg fik behandling via kur lige efter biddet. Men bare ikke nok åbenbart

• #7   5. aug 2020 sgu da irriterende at jeg ikke får nogle notifikationer...

Tina, det vil jeg da gøre

• #9   5. aug 2020 Hippie, hvorfor hopper man ikke em tråd over, hvis man kun vil øffe, men ikke har noget til emnet?

Jeg har en bekendt som har haft det. Bortset fra at det ikke blev konstaterer i dk, men i ..... England, tror jeg. Der er noget med at de målinger man laver herhjemme, ikke er korrekte nok, men sendes testen til udlandet, kan de teste mere præcist.

Min bekendte havde ret uspecifikke symptomer. Blev træt og spacy, fik ondt i kroppen og havde det bare skidt. Så vidt jeg husker var hun på penicillin ad mange omgange, før hun fik bugt med det.

• #11   5. aug 2020 #8 den må du tage med ts smiley det er hende der skriver kammi smiley

• #12   6. aug 2020 valgte egentlig bare at springe den over, fandt det ikke super relevenat...

A det der med at blive spacy den lyder som noget vi kender

Kommentér på:
vil i dele jeres forløb? Borrelia...

Annonce