vil i dele jeres forløb? Borrelia... vil i dele jeres forløb? Borrelia...
Jeg synes at jeg kan huske at der er et par stykker herinde som har været smittet med borrelia...
jeg ville hører om i evt havde lyst til at fortælle lidt om jeres forløb, symptomer og hvordan i fandt frem til diagnosen...
Sagen er nemlig den at jeg har en skide god kammi, som jeg efterhånden mistænker er blevet bidt af en flåt uden han har lagt mærke til det.
Han har været indlagt to gange inden for uge, med en galloperende infektion i kroppen, smerter i brystet, armen, andre sådan difuse nerve smerter, strålen ned i ben, difuse feber symptomer, og ekstrem træthed...
Ingen corona, ingen hjerte problemer... Han får det bare ikke bedre.
Læge bliver kontaktet igen i morgen og jeg vil hører om ikke de evt. vil overveje muligheden for flåtbid.
Vi er simpelthen i syv sind her, for vi aner ikke hvad der er galt
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 963 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 240 Svar: 9.465
Og så pludselig gik jeg i jorden, blev kørt babu babu på hospitalet og mistede bevidstheden flere gange undervejs. Kan ikke huske så meget.
På sygehuset blev det, efter at de havde opdaget hjertet slog et par slag over hver gang jeg besvimede, at de ville lægge en pacemaker i. Så igen ud i ambulance og afsted til odense til hjerteafdelingen. Her satte en overlægen gudskelov foden ned og sagde det skulle undersøges til bunds da han kunne se i min journal at jeg var bidt af en flåt et år tidligere og efter et utal af prøver fandt de hvad de ledte efter. Alle organer arbejdede på højtryk og infektionstallet var skyhøj.
Og efter en skrap kur opførte hjertet sig normalt igen.
maj 2019
Følger: 1 Følgere: 4 Emner: 6 Svar: 311
det lyder sgu ret lig det vi går og dealer med lige i øjeblikket
maj 2015
Følger: 53 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.510
God bedring til din kammi, lyder som et ubehageligt forløb
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 963 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 240 Svar: 9.465
maj 2019
Tina, det vil jeg da gøre
sep 2017
Følgere: 536 Emner: 152 Svar: 10.680
Jeg har en bekendt som har haft det. Bortset fra at det ikke blev konstaterer i dk, men i ..... England, tror jeg. Der er noget med at de målinger man laver herhjemme, ikke er korrekte nok, men sendes testen til udlandet, kan de teste mere præcist.
Min bekendte havde ret uspecifikke symptomer. Blev træt og spacy, fik ondt i kroppen og havde det bare skidt. Så vidt jeg husker var hun på penicillin ad mange omgange, før hun fik bugt med det.
maj 2015
Følger: 53 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.510
maj 2019
A det der med at blive spacy den lyder som noget vi kender
vil i dele jeres forløb? Borrelia...