{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

Cykelsport på flade dæk! {{forumTopicSubject}}

Jeg skammer mig, ......man er uskyldig til andet er bevist, det har vi da gennem vores opvækst, og opdragelse i et frit og civiliseret land altid sagt!
......MEN, på trods af dette var det Michael Rasmussen’s eget land der kastede den første sten, ....og hvorfor?
.....Gik det ham for godt i Tour de france?
.....Kunne de knapt så dygtige cykelister i ”dansk cykelunion” ikke klare at der fandes en bedre sportsmand i landet end dem selv?
......FØJ FOR SATAN!!!!
Jeg giver Jørgen Leth fuldt ud ret, .....det er justitsmord, simpelt og enkelt!
.....En ting er at Michael må finde sig i at diverse croissant-spisende, pasta-spisende og træsko-beklædte fjolser gør deres bedste for at skubbe nok til Michael, til at han bliver fravristet den gule trøje, men at han helt umultiveret og uden skyggen af beviser skal trækkes gennem sølet af hans egne landsmænd, og klubkammerater, er da totalt uhørt og uforståligt!
SKAM JER!!!

Jeg er færdig med turen i år, .....det er sikkert, .....men jeg må indrømme at jeg tvivler på om jeg ser det fremover, .....hvad nytter det at følge noget hvor man skal skamme sig over at se en landsmand blive dolket i ryggen fra både højre og venstre? .....Nej, tror jeg har set mit sidste tour de france!

Jeg syntes det ville være fedt hvis det danske folk spyttede i en fælles-kasse eller fond, og så sponsorerede Michael næste år, ......så er der sku ikke en selvfed lille hollænder der kan fyre ham, som det bedst passer ham, ....og så kan Michael give dem tørt på, ....og vise hvem han er!

Håber inderligt at Tour de france 2007, bliver en total fiasko, at folk slår hånden af cykelsporten, .......ligsom det er blevet gjort mod Michael!

Tænk at man tror mere på en jonalists ord, end på en holdkammerat, og i vores tilfælde landsmand, .....har denne jonalist beviser? .....Nej, men nu har han da fået sine ”15 min. Of fame”!!! .....Godt for ham! .....NARRØV!!!
Det svare til at folk tager en fremmeds ord for gode vare, uanset om de siger at din partner er utro, eller dit barn trækker på gaden, uden der er bevis eller dokumentation for dette! .....Forkasteligt!!!!

......Er det et cykelløb, eller en krigsret? .......Kan det være rigtigt at man skal cykle langt over 100km hver dag i over 20 dage (excl. Hviledage) og samtidigt sendes gennem et pressehelvede af krigsrets-dementioner, og stadig kunne bevare roen? ......Netop det at Michael har måtte lægge ryg til alt dette, gør ham da bare endnu mere til vinder af dette års tur, .....der er jo ikke nogen der har måtte gennemgå det samme som ham i årets tur, ....og der er jo ingen beviser for nogen af disse påstande!

Tour De France Winner 2007 : Michael Rasmussen, Tølløse, Denmark

Stakkels Michael, ......Men hold hovedet højt, vi er stadig en del der syntes at du er den sande vinder, ....og min støtte har du fuldt ud!

Som sagt tidligere, ......håber folket laver deres eget hold, ....og sender Michael afsted næste år, ....så han kan give dem tørt på!

.......Måske alle jonalister skulle give Michael lidt fred, og mere konsentrere sig om at få beviser for alle disse beskyldninger Michael har lagt ryg til!

Men jo, Tour de france 2007 er død, ....og cykelsporten køre en mørk tid i møde tror jeg, ......en cykelsport på flade dæk!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cykelsport på flade dæk!
  • #1   26. jul 2007 Ja boykot touren det er simpelthen for plat at smide ham af....

• #2   26. jul 2007 Det er selvfølgelig bare min mening, ......og set i skyggen af at Michael's straf er VILDT overdrevet, er min mening nok også krydret en hel del med samme krydderi! *GG*

• #3   26. jul 2007 Jamen hvorfor lægger han ikke bare beviser på bordet for at han var i Mexico?? Det kan da ikke være svært at skaffe..

Det er da trist.. Men jeg ser nu stadig touren

• #4   26. jul 2007 Hvad vil de egentligt gøre hvis det viser sig at han er uskyldig?

• #5   26. jul 2007 Følger ikke med i det .. Men har da hørt nyhederne .. smiley

Men han må jo ku give nogle beviser .. For det er ret usmart hvis han lyver jo .. Men det nedern han ik er med .. Ku da have været fedt hvis han havde vundet .. smiley

• #6   26. jul 2007 Hans-Christian, Hvor har du ret, kunne ikke have skrevet det bedre selv. Tænk at DCU er sådan nogle r.. huller.

Jeps der er kun en vinder i år og det er Michael Rasmussen.

• #7   26. jul 2007 Jamen hvor skal han skaffe beviserne fra? ......Han køre jo over 100km. stort set hver dag, .....og de må jo ikke forlade lejeren, og .......ja, de må jo ikke slå en prut uden at be om lov, og udfylde ansøgningsskema herom?

......Det med fyringen blev jo smidt i hovedet på ham i løbet af få timer!

• #8   26. jul 2007 Det var jo heller ikke så smart at stå og sige til aviserne at hans chef var sindssyg.. det var efter det fyresedlen kom.. Ved ikke om det har noget med det at gøre..

• #9   26. jul 2007 fordi han også lige var et smut i italien... næ han skulle bare lade være med at skrive dagbog...

• #10   26. jul 2007 von Bierlich, .......Tour de france på flade dæk? ........Tror deres tider havde set lidt anderledes ud, ....og der var nok MANGE der ville udgå, .....eller dø af udmattelse i bjerg-etaperne! *GG*

• #11   26. jul 2007 Jeanette, nej den kommentar kom efter at han var blevet fyret.

• #12   26. jul 2007 så er michael renset for enhver tvivl

(link fjernet)

• #13   26. jul 2007 Jeg kan mærke fortvivlelsen fra hans forældre og alle beboerne i Tølløse helt herover - bor ca. 8 km. derfra.

Jeg synes også det er synd for Michael. Hvis ikke ens hold kan hjælpe dem med det administrative det er at sørge for de skide "where abouts". Først siger de i et interview at de ved på minutter hvor han er - og det næste øjeblik fraskriver de sig ethvert ansvar. FØJ for pokker.

• #14   26. jul 2007 Ja, .......Hvad siger I? .......Skal vi lave en fond der sponsorere ham næste år?

• #15   26. jul 2007 Jeg synes det er skide synd for ham! :o(

Jeg synes altså også det lugter lidt, at de først står 100% inde for ham, og det næste sekund så bliver han fyret og trukket ud af touren. Det virker sgu meget utroværdigt på mig.

Hans karriere er jo fuldstændig ødelagt nu....totalt absurd.

• #16   26. jul 2007 Man er sgu da naiv at tro ham+ alle de andre cykelryttere der klarer touren ikke er dopet... Sporten i cykling er jo at dope sig selv, uden at blive opdaget.

• #17   26. jul 2007 Så kan han køre over målstregen som vinder af Tour de france 2008, ....og vi bestemmer jo som sponcere hvordan team-logoet skal se ud, .....så hvad med en fuck-finger og teksten "yeah right, ...fuck you all, I WON LAST YEAR TO!!!!"

.......Bare et forslag! *GG*

• tina v
    tina v Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 24
    #18   26. jul 2007 Det er vel ikke så svært at bevise om han har været i Mexico eller Italien.
    Og hvis der er nogle regler for at man skal stå til rådighed for doping kontrol, skal han da det. Ligesom alle de andre cykelryttere...

• #19   26. jul 2007 Jeg siger ikke at han ikke er dopet, .......men du kan heller ikke smide folk i fængsel for voldtægt, mord, eller butikstyveri uden beviser?

Ingen beviser = Ikke fundet skyldig!

• #20   26. jul 2007 Jamen hvor er beviserne, ........Michael skal da ikke bevise sin uskyld, ....det må da være dem der anklager ham der skal fremskaffe beviser, ......eller er det bare mig?

• #21   26. jul 2007 Prøv og hør her, uden doping, fandtes der ikke cykling på det plan der er nu. Stort set alle sportsudøvere doper sig. Tro mig, jeg har været inde i den verden.

• tina v
    tina v Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 24
    #22   26. jul 2007 Han er vel heller ikke fyret pga doping men på grund af at han ikke har fortalt sandheden...

• #23   26. jul 2007 He he PIO

Okay, ja jeg troede det var omvendt.. Men stadigvæk.. jeg mener at man må sætte principsag til side og bevise hvor man er, når det er en del af kontrakten.. Og han havde også 4 advarsler..

Det er da synd for manden, men altså..

• #24   26. jul 2007 Da han ikke stillede op i dag lød kommentarerne fra andre rytter og hold "så nu er Touren ren igen" - det tyder da på at han er dømt uden beviser - det er justitsmord i allerhøjeste grad.

• #25   26. jul 2007 ja og hva så hvis han er dopet det er de alle jo.

• #26   26. jul 2007 Nemlig Gitte M!

• #27   26. jul 2007 A Perfect Circle *

Jeg ved godt at han havde 4 (2 og 2) advasler, .....og ja, løbene er så umenneskelig lange så man skal hedde Clark kent, eller The Flash for at klare de etaper uden brug af hjælpemidler, .....MEN, .....hvor er beviserne?

.....Han er testet NEGATIV under hele touren, ....og folk har KUN en jonalists påstand om at han ikke befandt sig på det sted han havde oplyst, .......Beviser? nej ingen!

.....Det jeg siger er, .....Hvis Michael skal ud, ....så må de stoppe tour de france helt, .....for så er de sku da allesammen skyldige!

• #28   26. jul 2007 Jeg kender flere læger end der er på et hospital , doping kontrollen er jo så langt bagud. Om 5 år, når han er færdig, kommer hans tilståelse også, hvis han synes han ikke har fået nok opmærksomhed. Synd sporten ikke kan være der, uden doping

• #29   26. jul 2007 Jamen for pokker da.. det er stadig hans egen chef, der har trukket ham ud..

Han har skrevet under på de regler, skal han så ikke følge dem? Han har fået 4 advarsler.. Så selvfølgelig er det da af betydning hvor han var..

Tja... Hvis jeg stod og kunne vinde touren og det hele kom an på om jeg var her eller der, så ville jeg da finde beviserne for hvor jeg var...

• #30   26. jul 2007 Hvad så? ......Var der nogen der var med på den med fonden? *GG*

Jeg lægger gerne den første sedel i, .....alt for en god sag! *S*

• #31   26. jul 2007 Contador, som har trøjen nu har været i dopingens søgelys. Han har været sat i forbindelse med den samme læge som Basso fra TDC åbenbart havde været i kløerne af.

Men han sidder helt uskyldigt og bedyrer sin uskyld - kan man så tro ham?

• #32   26. jul 2007 Ja, men det er jo ALTSAMMEN noget der først er blevet offentliggjort under turen!

......Selv Michael viste jo ikke engang at han havde 4 (2 og 2) advarsler før efter turen var godt igang!

• #33   26. jul 2007 Denne sag har ikke noget at gøre med om han er dopet eller ej..

Det har at gøre med at han løj

• #34   26. jul 2007 Selv Rolf Sørensen var dopet. Og hvor godt gik det lige for ham ? smiley

• #35   26. jul 2007 Så tillad da doping - så dør de som fluer....... er det der vi skal hen for at stoppe det?

• #36   26. jul 2007 Der er noget der er gået min næse forbi...så vidt jeg ved, har Rolf sørensen altid benægtet at have været dopet. Eller hva??

Folk er godt nok på dupperne, nu er der startet en underskriftsindsamling.
    (link fjernet)

• #37   26. jul 2007 Jamen for søren da.. Han blev jo ikke trukket pga doping

• #38   26. jul 2007 En ung arbejdsknægt på min mands arbejde fik i formiddag en SMS med Jepser Worres private adresse, telefonnr. og mobilnr. - så han har nok fået hemmeligt nr. nu, og må flytte i en hast.

Tror aldrig Rolf har været dopet - så spektakulær en cykelrytter var han da heller ikke - det er ingen kritik, men min personlige vurdering.

• #39   26. jul 2007 Folk har jo også alle forskellige meninger i sagen, ....og det er da klart, ....og helt iorden!

......Men det er jo altid nemmere at dømme andre, for det de burde havde gjort og ikke havde gjort, .......men hvor tit står man ikke selv og er skide sur over noget man burde havde gjort eller ikke gjort!

Kommer forsent til toget eller bussen, .....havde man nu bare taget før afsted?

På skadestuen med brækket ben, ......Havde man nu bare ladet bedt om hjælp, ....men nej for skabet skulle jo flyttes idag?

Uvenner med partneren, ......havde man nu bare ikke været så sur, jamen jeg havde jo ret, ....havde jeg ikke? ......Hvad var det egentligt det hele startede med? ....Hvordan kom det så langt ud?

......Kan I se hvad jeg mener?

......Og der er jo altså ikke bevist NOGET somhelst endnu! .....Og jeg tvivler på at det nogensinde bliver bevist!
    ...Men det er jo også ligemeget nu, ....de har jo opnået det de ville, ...og Michael er blevet slagtet!

• #40   26. jul 2007 Gitte: det synes jeg så er noget svineri... Trist:-(

• #41   26. jul 2007 Gitte - næh jeg tror nu heller ikke han har været det, altså Rolf Sørensen :o)

Jeanette - nej ved godt, at han ikke er blevet trukket ud pga doping, men desværre går snakken jo nu på om han har været det siden han ikke har opgivet korrekte oplysninger.

Synes det er kommet alt for langt ud efterhånden.

• #42   26. jul 2007 ENIG, Hans-Christian!

Det er helt helt grotesk..... Og for helvede hvor har jeg ondt af ham. Hans livsdrøm er knust 3 dage før den ville gå i opfyldelse!

• #43   26. jul 2007 HC - ja hans karriere er ødelagt nu...ødelagt på et kort øjeblik!

Og hvor er folk og også pressen dog hurtige til at køre hetz på en person...synes det er klamt.

Jeg har sgu også ondt af ham!!

• #44   26. jul 2007 Jeanette: Det bryder jeg mig heller ikke om - der er nogen der virkelig kan finde på at begå selvtægt - men til hvilken nytte.

Det næste bliver at de får indopereret en chips, så de er overvågtet 24 timer i døgnet 365/366 dage om året.

Jeg hopper af nu og går i seng - godnat til jer alle på sådan en "lortedag".

• #45   26. jul 2007 Ja, og Bjarne har altid også benægtet han har dopet sig, ligesom alle andre cykelryttere der har udtalt sig senere hen, om de faktisk er dopet. Jeg forstår ikke at folk kan være SÅ naive at tro de ikke doper sig selv. Det er da helt vildt

• #46   26. jul 2007 A Perfect Circle *

Jeg benægter ikke at de doper sig, .......det burde hedde Tour De Junkie, ......MEN, det har jo ikke noget med hans udelukkelse at gøre, .....han er jo ikke testet positiv, .....de kan sku da ikke smide ham ud fordi de tror, ....de skal sku da vide!

• #47   26. jul 2007 Jeg tror sgu heller ikke at de alle er rene..
    Hvis det så bare var det han var kylet ud for!

Det mest groteske er at folk der HAR dopet sig med lethed får nye kontrakter med nye hold, men Michael Rasmussen er pludselig blevet persona non grata uden at have forbrudt sig mod dopingreglerne! Det er jo helt i hegnet!!

• #48   26. jul 2007 ......Og det er jo ikke p.g.a. doping han er ude, ......han er smidt ud fordi de tror mere på en Italiensk jonalist, ....end på ham, .....men der er jo ingen beviser, ....kun en påstand! ......Og det er da langt ude at det er det der er grunden, ......det må I da ku' se!

• #49   26. jul 2007 Nemlig Mie! ......bingo, ....uno, ....skakmat, .....øhhh, og hvad det nu hedder altsammen!

Michael, havde været med endnu hvis han lå længere nede i feltet, men at en bjergrytter fra danmark kan have den gule trøje i så mange dage, ....har simpelthen gjort dem alle sammen blinde og lidt forarvede, ....sammen med at pressen har kørt rovdrift på hans troværdighed, ......ja, 2+2 er 5, har de så sagt, ......og farvel til stakkels Michael!

.......Jeg vil faktisk mene at Michael betaler prisen for Bjarne, ......han havde jo også trøjen det meste af løbet dengang han vandt (på stoffer)!!!

.....Og så bare fordi den narrøv til Bjarne vil have "frelse", "tilgivelse", eller "sindsro", .....ja, så indrømmer han ALT her 12 år efter han burde ha' gjort det, ....og nu er det så Michael der betaler prisen, fordi .....ja, det kan da ikke være rigtigt at han kan have trøjen så lang tid!

Føj for s.... Bjarne, .....håber selv du ved at det er de ryttere der køre idag der betaler for dine synder!
    SKAM DIG!!!
    ......Og nej, .....du er sku ikke tilgivet!

• #50   26. jul 2007 Jeg synes også at det er utrolig synd for Michael, hvor må det være trist at se sin karriere gå i spåner på få minutter. For det værste er, at selvom han nu skulle ske at blive renset, altså at han fremlægger beviser for, at han nu var i Mexico på daværende tidspunkt, så er der stadig folk, der vil mene, at han har snydt, selvom han er uskyldig. Som det også sker for folk, der f.eks har været dømt for mord, og så det bliver fundet ud af, at de rent faktisk er uskyldige. Folk vil stadig opfatte dem som mordere. Og ingen erstatning vundet i retten kan erstatte det de mister, fordi andre TROR de har set noget eller mener noget.

Sagen er den, at hvis folk tvivler på, om det er rigtigt, at han ikke har dopet sig, når de nu mener, at han ikke taler sandt, så er det ikke Micheal direkte de sætter tvivl til, det er Touren, dem der tager blodprøverne.

Men uha hvor må ham der var nummer 2, som nu er kommet i den gule trøje være glad, han har lige fået en hel formue foræret, hvis han ellers kan holde på den gule trøje.

Michael er videren uanset om de mener det eller ej.

Men i øvrigt mener jeg nu også at de burde sige, at nu er dte slut med TDF, der er jo den ene skandale efter den anden, hvad er der så ved det? Ikke sportsånd. ........

• #51   26. jul 2007 Jeg kan kun sige, at jeg håber ikke jeg er den eneste der ikke ser tour de france mere i år, .......så må vi se hvor korupt den er næste år!

• #52   26. jul 2007 Jeg gider heller ikke mere i år.. Det er ødelagt.

Dog er jeg ret ambivalent.. Ligger i nærheden af præmierne i managerspillet, og gider heller ikke give gaver til nogle andre fordi jeg er sur *GG*

• #53   26. jul 2007 Lige i øjet Lykke!

......Ja, Michael har betalt prisen uanset om hvad de så finder frem til!

......Men har jeg ikke ret? ....Bjarne lavede lorten for 12 år siden, .....og nu skal Michael spise den, .....bare fordi Bjarne kryber til korset?

• #54   26. jul 2007 Se nu der Mie!

...Flere ofre for de "grusomhedder" der forgår under årets Tour de france! *GGG*

• #55   26. jul 2007 Hans-Christian, nemlig!

Må vist også give skylden viderer for min lorterunde idag ;o)

• #56   26. jul 2007 Jo det er nok sådan noget, tyv tror at hver mand stjæler....Og det er døduretfærdigt, når det ikke engang er doping han er smidt ud for.
    Tænkt at det hold man er ansat for kan være så modbydeligt, jeg kan ikke sætte mig ind i, hvad Michael må føle lige nu, svigt? Bagvasket? Straffet? Og endelig især dyb sorg over det han har mistet.

• #57   26. jul 2007 Ja, det kan vi kun gisne om, ......men jeg ville føle dem alle hvis det var mig, .....svigtet, bagvasket, straffet, og såret!

• #58   26. jul 2007 ......Og absolut også både vred, sur, arig, hissig, og 10.000 andre ting og følelser, som både kirken, biblen, og søndagsskolen IKKE vil omtale!

• #59   26. jul 2007 Jeg kan skisme godt forstå, at han er "forsvundet". Jeg ville i hvert fald, hvis jeg var ham finde den bedste advokat, selvom det ikke bringer hans karriere tilbage, så de kan mærke hvordan det er at få enden ristet.

• #60   26. jul 2007 Det er også mit håb, .....lad dem mærke hvad de har gjort ikke kun ved Michael, ....men ved hele cykelsporten!

• #61   26. jul 2007 Politiken har talt med Rasmussen, der både taler om vidner i hans favør og at han ikke er knækket! Håber godt nok at han gør Rabobank helvedes hed om ørerne!!

• #62   26. jul 2007 Me to!

• #63   26. jul 2007 Jeg er faktisk begyndt at blive godt tændt på min egen ide om fonden! *GG*

• #64   27. jul 2007 De skulle smide hele bundtet af touren.. der er sq ikke én af dem der ikke er dopet... Det kan jo ikke lade sig gøre med det der forventes af dem

"sport"... bah...

Kommentér på:
Cykelsport på flade dæk!

Annonce