8.011 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Fjerne bagsæder Fjerne bagsæder

Halløj smiley

Er der nogen herinde der ved om man må fjerne bagsæderne i en hvidplade bil? Jeg ville fjerne mine og sætte en anden bund ind, så der er plads til et ordenligt bur. Jeg har dog hørt fra en synsmand at biler ikke kan få igennem syn sådan? Men jeg kan simpelthen ikke finde noget læsbart som skulle give medhold i det.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fjerne bagsæder
  • #1   7. jul 2020 Du bør henvende dig til en synshal og få deres vurdering, umiddelbart kan en fjernelse af bagsæder sagtens være en ændring som kræver omsyn, du ændre jo i bilens stabilitet kan man sige, men en synshal vil kunne hjælpe dig.

• #2   7. jul 2020 Så vidt jeg ved, så skal du installere sæderne igen, når bilen skal til syn, hvis det er sæder som ikke er beregnet til at tage ud/klappe sammen(det vil sige at du skal bruge værktøj), men du kan jo komme til at tage dem ud igen bagefter.

• #3   7. jul 2020 Ja, det må du og nej, du behøver ikke installere dem inden syn.
    Min (mekaniker) mand har gjort dette ved flere af vores biler og jeg kører pt i en ford ka hvor der ingen bagsæder er i - der er også svejset et gitter fast nag forsæderne - og degge dele er helt lovligt - Min ka er lige blevet synet endnu engang uden bagsæder - du må selvfølgelig ikke have flere personer i bilen end der er sæde til :O))

Min mand siger at i en hvidpladebil står der at man KAN have x antal sæder - ikke at man SKAL have det..

• #4   7. jul 2020 Taaak for jeres svar:)

• Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 373
    #5   7. jul 2020 Det kan du.. jeg har gjort det flere gange.
    Bare få det lavet ordentligt så er der ingen problemer smiley

• #8   7. jul 2020 Det er temmeligt temmeligt meget dyrere at have bilen på gule plader.
    Jeg har også rykket bagsæderne ud - samme bil på gule plader koster omkring det dobbelte årligt.

• #9   7. jul 2020 Tak for jeres svar:) snakkede med min egen synsmand som sagde at det var intet problem. Sååå nu kan "projekt" bil gå igang.

• #10   7. jul 2020 Det må du gerne, du bare bare ikke afmontere sikkerhedsudstyr såsom Seler og airbag. SÅ i de fleste nyere biler må du feks ikke fjerne passager sædet da der i nogen sidder en airbag.

Kommentér på:
Fjerne bagsæder

Annonce