810 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

"VI har opdaget du har adblocker" "VI har opdaget du har adblocker"

Hva... Det er noget nyt, at hvis man har adblocker, så kan man ikke se alt indhold gratis.

Har I andre nogen idé om, hvad for noget indhold ikke er gratis mere, hvis man har adblock på?

Reklamerne er jo voldsomt irriterende, det er nogle gange svært at bruge hjemmesiden, hvis man ikke har adblocker.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "VI har opdaget du har adblocker"
  • #1   30. jun 2020 Gå på fra mobil smiley der er problemet ikke

• #2   30. jun 2020 Det kan jeg selvfølgelig gøre, men det svarer ikke rigtig på mit spørgsmål, og jeg foretrækker altså at være på min computer over min mobil.

• #3   30. jun 2020 Der var en tråd om emnet for nogle uger siden.
    Jeg prøver om jeg kan finde den

• #4   30. jun 2020 Nå, for søren. Jeg har først oplevet det nu, det er først blevet en ting for mig i dag.

• #5   1. jul 2020 Prøv at skifte adblockere - det kan meget vel gøre tricket.

Og been there...

• #6   1. jul 2020 Det skete for mig for et stykke tid siden og jeg prøvede så at have adblocker slået fra, for jeg forstår jo godt, at det er den måde de tjener penge på. Men efter nogle uger valgte jeg at slå det til igen.

Ligesom dig synes jeg reklamerne er ret generende, det er svært at koncentrere sig om at læse, når der hele tiden er noget, der bevæger sig ude i siden af skærmen. Og så er der bare vildt mange af dem. Det blev for træls at prøve at abstrahere fra.

Så nu lever jeg bare med at lukke den pop-up besked ned hver gang jeg går ind i en ny tråd. Det er blevet en vane som alt muligt andet smiley
    Du kan selvfølgelig godt prøve at skifte adblocker, men det virker som om de løbende tilføjer flere og flere adblockere til listen, som man så ikke kan bruge herinde. Så personligt ville jeg nok bare vænne mig til det.

• #7   1. jul 2020 Fra Chrome kommer den frem, men hvis jeg går på safari på computeren kommer adblockeren ikke frem smiley

• #10   1. jul 2020 Ja, men de er ikke lige så generende. Jeg bruger generelt kun appen på mobil.

På hjemmesiden har reklamerne ofte blokeret for områder, hvor man vil trykke.

• #12   1. jul 2020 De finder løsninger på alle addblockere efterhånden som de dukker op, det vil vi hænge på til evig tid.
    På BG starter hele siden som en kæmpereklame hver gang du går på, i mange dage den ny MG, men fra idag den nye KIA. træls men sådan bliver det fremover.

Kommentér på:
"VI har opdaget du har adblocker"

Annonce