1.353 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Bipollen, menneske eller hund Bipollen, menneske eller hund

Hej alle,

Jeg har læst om bipollen og tænker udfra hvad jeg kunne læse mig frem til kunne det være spændende at se om det kunne hjælpe mig med min allergi og astma samt ha andre gode effekter.. Har læst at andre har haft stor effekt af det til netop allergi og astma bla..

Men er der nogen af jer herinde der har prøvet det til jer selv eller jeres hund? Hvis ja, hvad er jeres erfaringer og hvad har I taget/givet det for?

Synes det lyder utroligt spændende men er samtidigt ret skeptisk..

Har også læst at det bruges som medicin i USA som en kombineret behandling med honning og med ret gode resultater.. Er godt nok fascinerende og spændende!

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bipollen, menneske eller hund
  • #2   29. jun 2020 Jeg har prøvet, og kunne ikke mærke forskel på andet end min pengepung, som blev hurtigere tom.

• #3   29. jun 2020 Okay smiley

• #5   29. jun 2020 Jeg kan hverken tåle bipollen eller honning, er blevet røv syg hver gang jeg har prøvet det

• #6   29. jun 2020 Honning, pollen og propolis ER fascinerende og spændende produkter. MEN hvis det nu virkelig havde haft så store effekter så var det nok blevet udnyttet kommercielt noget før. Det har måske gavnlig effekt for nogen men bestemt ikke alle. Min mor har voldsom høfeber. Men hverken honning, pollen er propolis har nogen effekt på hende. Det der kan tage toppen af symptomerne for hende er konventionel medicin.
    Der er nogen forsøg der tyde op at honning kan hjælpe i helingen af genstridige sår, men det er honning produceret i drivhuse uden jord indbladet så der ikke er jordbakterier i.
    Man skal spise honning fordi man kan lide det og evt. fordi man vil støtte biavlerne så der bliver ved med at være både honningbier og vilde bier i vores natur (man høster selvfølgelig ikke honning fra vilde bier, men de tiltag der gøres for at vores honningbier kan overleve hjælper også de vilde bier).
    Og ja, jeg er biavler smiley

• #7   29. jun 2020 Mette, jeg har godt læst at medicinsk honning til sår mv er lavet uden kontakt med jord bla.. Mht om det virker, så tænker en del af mig at det da som minimum må hjælpe flere eftersom det bruges som behandling i USA.. Og jeg kender selv flere hvor det hjælper plus flere veninder som kender eller har familie der har meget effekt af det smiley Troede egentlig at propolis var noget helt andet - når jeg læser om det står der bla noget om harpiks :s

• #8   29. jun 2020 Propolis er det bierne tætner deres stader med. Det består bla af harpiks. Det er megaklistret og smager ikke specielt godt. Nogen synes det er et vidundermiddel;) Mht om noget virker så hav altid en god del skepsis med i bagagen når det kommer til amerikanske undersøgelser; det er ikke dem alle der er lige videnskabeligt udført.
    Nogen mener at de har effekt af honning og pollen og det skader absolut ikke at prøve ?? En honningmad smager desuden altid godt smiley Men hold dig fra honning bestående af honning “fra tredielande uden for EU”; så kan du lige så godt spise konventionelt sukker ??

• #9   29. jun 2020 Er som sagt også skeptisk smiley Jeg har fundet et biavler sted herhjemme fra som sælger både honning og bipollen som jeg har tænkt mig at prøve.. De skriver at de heller ikk bruger røg da de mener det gir et renere produkt smiley

• #10   30. jun 2020 hm... røgen kommer da ikke ned i stadet og dermed honningen ? Man puster da bare lidt hen over toppen af rammerne, når man har åbnet stadet. Det får bierne til at falde lidt til ro. Men OK der er nogen der målrettet avler meget rolige bier. Det gør jeg ikke; jeg fokusere på produktion og hurtig vækst af bifamilien i foråret (og har carnica-bier og de er hurtige på aftrækkeren på alle måder smiley ).
    Jeg håber at honning og pollen virker for dig smiley

Kommentér på:
Bipollen, menneske eller hund

Annonce