Moderhjerte bristet i bilen... {{forumTopicSubject}}
Puha, havde en rigtig skodtur igår. Forudsaget af min egen dumhed... Flot...
Jeg var i Karrebæksminde ( tæt på Næstved ) og besøge min mor i hendes sommerhus. Havde min søn på 9 mdr og min hvalp på 9 uger med..
Min kæreste var hjemme og sove og skulle afsted på arbejde kl 20:00 ...
Da jeg gør klar til at køre hjem til Ringsted med Børn og dyr, går det op for mig at jeg har glemt nøglerne til hjemmet..................... Og min kæreste ér taget afsted........................................... Stupid idiot !! ( altså mig )
Så der er ikke andet for end at begive mig ud på en længere rejse med en træt baby og træt hvalp i bilen.... Så turen går fra Karrebæksminde til Ringsted og så lige videre til Glostrup :-S
Da vi kører forbi Ringsted bliver Malik ( vores søn ) rigtigt ked.. Ikke bare sådan hidsigprop-ikke-få-sin-vilje ked.. Og jeg kan jo ikke rigtigt gøre noget, vi kører på motorvejen og han tuder bare og hikster og tårene vælter ned af kinderne... Jeg kører så ind på en rasteplads og trøster ham og synger for ham.. ( klokkebn er på det tidspunkt omkring 21:30 og der plejer han at ha' sovet i en times tid )
Kører videre og han græder stadig.. Jeg har stillet bakspejlet så jeg kan holde øje med ham, men det er sgu også lidt tortur for mig.. Så det ender med at jeg også sidder og hyler, mens jeg prøver at synge 'solen er så rød mor'....
Det må fandme ha' set kønt ud .......
Endelig falder han til ro, vi kommer til Glostrup, får nøglen og kører hjem igen......
Men nej hvor kan det gøre ondt at se sit barn være så ked af det, uden at kunne holde ham og trøste ham :,-(
Laura ( hvalpen ) var heldigvis så træt at hun lå og sov i sin kurv på forsædegulvet hele vejen...
Glad for at DET er overstået.....
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.783
jamen jeg er egentlig normalt rimelig hård... Når han tuder er han enten træt eller sur over noget han ikke får.. Er han træt så kommer han i seng og hvis han ikke må få det han vil ha' så er der ingen kære mig... Så brokker han sig og accepterer det så.. Ellers afleder jeg hans opmærksomhed..
men igår... Nøøøøj... Stakkels lille dreng... Men du kender det jo
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
Når jeg er selv er træt og kommer ud for noget lignende, så kan jeg også finde på at tude - synes det hjælper i situationen at få "sin ked af det hed" ud af kroppen.
Var det en idé at lægge en ekstra nøgle et sted hvor I kun ved den er? Ved godt at det altid er smart at være bagklog, men det kunne være en løsning, selvom man ikke håber det sker en anden gang.
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.881
nov 2005
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 68 Svar: 2.540
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.881
Tillykke med sønnen.
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.783
Min mor bor næsten lige ved siden af og der har jeg lagt en ekstranøgle.. Men selvfølgelig havde jeg haft brug for den en dag og så ikke lagt den tilbage....
Så fik jeg min egen sløvsind at mærke
Har en plan om at få lavet 20 ekstranøgler og så bare ligge dem overalt
Ulla : håber det var værst for mig!! Men heldigvis er børn jo som at starte forfra hver dag med en glad baby.....
Linda.. Tillykke med sønnen og jeg er meget ked af at høre at han har fået kolik.. Stakkels ham og stakkels jer!! Som alle andre siger så skal den tid bare overståes med sindet i behold...
Så kan jeg godt se at igår er vand ved siden af
Moderhjerte bristet i bilen...