Hvordan kan man bare give sin hund væk {{forumTopicSubject}}
Jeg er i den situation at jeg har "fået" en hund forærende af en arbejds kollega.
Min kæreste og jeg har passet den i 14 dage, vores gule labrador Oskar har selvfølgelig hjulpet(o; Det er en boxer på knap et år, der er intet ondt i ham. Men de har ikke kunnet styre ham. Vi bor på nedlagt landbrug, og han har rigtig kunnet være hund og grave huller osv..(o;
Den morgen han skulle hentes, ringer de om vi vil have den., For de kan ikke magte den længere!! Jeg anede ikke om jeg skulle grine eller græde. Vi bor heldigvis på gård, med vores heste, katte, labradoren Oskar og har masser af plads. Jeg nænnede simpelthen ikke at sige nej- da det jo så er meget uvist hvad der vil ske med den søde ung hund!! Jeg er stadig helt rundt på gulvet over det, skal lige ud med det.....
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
Andre vil ikke af med ders hund selvom de ved de ikke kan passe den.
De har sikkert snakket om det og hørt hvor dejligt den har haft det hos jer.
Og hvis de ikke har kunne magte den mere, synes jeg da at det var godt i ville tage den.
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 7
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
Gid alle mennesker der ikke magter deres hunde var sådan.
Tillykke med den :o)
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.528
Så må hellere sige tillykke med den nye hund... :o)
...men nej...jeg kunne aldrig give min hund væk...
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 7
aug 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 4 Emner: 101 Svar: 1.123
Lige som dig var jeg også helt rundt på gulvet...... Jeg var forberedt på at den lille gut skulle hjem..... Men nej, han kom tilbage til mig.
Nu har jeg haft ham i 2 år og har ikke fortrudt et minut., at jeg sagde ja. ;o)
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.691
Nogen ser at andre går med en veltrænet og lydig hund, og "siger; sådan en hund skal jeg osse have" ....
Men de tager bare ikke stilling til hvordan man fåe en lydig hund, og hvilket arbejde der ligger forinden man anskaffer sig en hund, og alt det der så kommer når hunder er komme ind ad døren..
Efter min mining og overbevisning, så er der flere der ikke egner sig til at have hund.
jun 2005
Følger: 85 Følgere: 77 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.033
Hvordan kan man bare give sin hund væk