{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

Så er jeg hjemme igen :) {{forumTopicSubject}}

Jaaaaah idag kom jeg hjem igen efter 2 rigtig dejlige uger sammen med min far i Usa. Ihhh det var dejligt at se ham igen, det var jo også næsten et helt år siden sidst
Den første uges tid var vi hjemme i hans hus i Annapolis ved Washington hvor vi så nogle kulturelle ting og fik shoppet en hel masse i alle deres outlets. (godt jeg ikke endnu har overblik over hvor mange penge jeg brugte hehe )
Efter en uges tid tog vi bilen og kørte til Orlando. Heldigvis var min fars kone blevet forhindret i at tage med så det blev kun min far, mine to søskende og mig *juble juble, vi slap for den amøbe* *GG*
Den første dag i Orlando tog vi i seaworld og så bla deres delfin og spækhugger show. Jeg har været der en gang før men det er lige spændende hver gang. Og den ene spækhugger havde fået en unge, smelte smelte...
Dagen efter tog vi i Discoverycove ( http://www.discoverycove.com ) Det var en fantastisk dag!. Og det at svømme med en delfin er noget af det bedste jeg har prøvet!

Efter det kørte vi nordpå til south carolina hvor vi blev 3 dage på et 5 stjernet hotel. Det var super lækkert!

Alt i alt har det været en rigtig god ferie, men som altid var det ikke så sjovt når man sku sige farvel i lufthaven smiley Så kan der i værste fald gå et helt år før vi kommer derover igen smiley Men sådan er livet.....

Det her sku bare lige ha været en kort hilsen (som det ikke helt blev hehe) Jeg tager jo med min mor og stedfar til spanien på torsdag og bliver der til den 2 August. Ha det godt og pas på jer selv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er jeg hjemme igen :)
Kommentér på:
Så er jeg hjemme igen :)

Annonce