{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opråb ..
  • #1   13. mar 2020 Jeg er just kørt gennem Køge centrum (inde for at købe en ost og noget the). Jeg må sige at jeg er lidt forundret: nu er der rigtig mange mennesker sendt hjem fra arbejde bl.a. for at beskytte fx vores gamle, da de jo helt naturligt har et dårligere imunforsvar. Der var færre mennesker i byen end normalt en fredag først på eftermiddagen. Men der var ikke ligefrem mennesketomt. Det der så slog mig var at stort set alle dem jeg så var gamle mennesker. Altså dem der skulle passe særligt på sig selv i øjeblikket smiley Jeg så to teen-age piger og en gut i 20'erne og ikke andre yngre.

• #3   13. mar 2020 Aaaaaahhh derfor smiley

• #5   13. mar 2020 Jeg har lige været i Rema(I Valby), og i forhold til at vi er "sendt hjem" var der også mange i gaden og i Rema. Nok til at det undrede mig.

• #6   13. mar 2020 problemet er at myndighederne stadig agerer på bagkant, og de stadig ikke har fattet at nogle forstår alvoren og anvisninger, andre skal have det skåret ud i pap, og andre igen skal have lodrette ordrer …

kan huske en udtalelse fra Italien netop gik på at netop de unge overhovedet ikke tog det her alvorligt …

og en del folk her i DK skal altså åbenbart have af vide, hold jer nu for jer selv ALLE der kan , vær hjemme med dem i er vant til at være sammen med .. og hvis I skal ud så er det med afstand mlm folk, sprit, evt handsker og måske maske …

de er de steder i verden hvor den slags nærmest har været lov at antallet er smittede trods alt vokser langsommere …
    ville folk bare tage det her helt bogstaveligt seriøst i nogle uger ...

• #7   13. mar 2020 Det er skræmmende... Jeg overvejer om jeg gør nok..

Jeg er en del af et lille team der orienterer. så jeg arbejder men isoleret på et kontor. vasker hænder flere gange, spritter også. holder afstand.

Jeg handler dog ind men på afstand.

og så går jeg små ture med min datter som er fuld af energi også hun er hjemme og inde. Vi møder ingen

er det nok?

jeg kan ikke blive hjemme desværre fra job. skal jeg handle online og droppe al udgang med en 3 årig?

Vi er symptom fri

min mand er fra Asien og har valgt at blive helt inde. han husker jo sars osv

har to venner der skal komme i morgen. de hjælper med Zara. Jeg ved ikke om vi skal aflyse

hvad tænker I ?

• #8   13. mar 2020 Ej men man kan da ikke det ene øjeblik sige at folk ikke skal hamstre og det andet øjeblik brokke sig over at folk handler ind smiley

Hvad lavede I måske selv nede byen? Hvordan kan I være forargede over at andre er ude, når I også selv er?

• #11   13. mar 2020 Jeg fik lige svar fra statsministeren på det med at gå ud. på hendes pressemøde for børn lol

det må vi gerne:) det var sandelig dejligt. på øde steder og tider uden kontakt fx i en stor skov

sådan en 3 årig får mega energi når hun skal sidde i en lejlighed.... smiley

• #12   13. mar 2020 de tal her... 13 dage venner

https://sygellersund.dk/?author=1

Og der er ikke ilt nok

den læges ærlighed bør virke på de sidste tvivlere

• #13   14. mar 2020 barn testet positiv i Viborg …

engelsk mor syg opsøger hospital og testes positiv, føder nyfødt testes positiv, nu skal man til at analyse på hvordan ….. det er ved at være skræmmende

• #14   14. mar 2020 man burde virkelig teste folk i sundhedsvæsenet, i hvert fald dem med symptomer … men der er nu artikler fremme om man smitter før symptomer, og igen nogen får slet ikke symptomer ..

Kommentér på:
opråb ..

Annonce