767 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "opråb"
OPRÅB
fra en kredsformand fra Dyrenes Beskyttelse (IKKE mig) Nu er det desværre sådan, at regeringen har indført en ny hundelov... Denne betyder - at i forvejen uansvarlige personer, bliver desperate......
fra en kredsformand fra Dyrenes Beskyttelse (IKKE mig) Nu er det desværre sådan, at regeringen har indført en ny hundelov... Denne betyder - at i forvejen uansvarlige personer, bliver desperate......
Skrevet af: Mette med den sorte lig-slæber. - 20. jun 2010
OPRÅB
Hej Alle dyrevenner. Jeg har fået denne mail og bedt om hjælp så håber at i her vil hjlpe også.. My B Petition: Jeg har modtaget denne ”underskriftindsamling” fra Tyskland. Barba...
Hej Alle dyrevenner. Jeg har fået denne mail og bedt om hjælp så håber at i her vil hjlpe også.. My B Petition: Jeg har modtaget denne ”underskriftindsamling” fra Tyskland. Barba...
Skrevet af: my b - 18. mar 2009
Spar penge på din forsikring
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 79 Svar: 7.333
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 79 Svar: 7.333
apr 2008
Følger: 72 Følgere: 78 Emner: 88 Svar: 2.765
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.520
kan huske en udtalelse fra Italien netop gik på at netop de unge overhovedet ikke tog det her alvorligt …
og en del folk her i DK skal altså åbenbart have af vide, hold jer nu for jer selv ALLE der kan , vær hjemme med dem i er vant til at være sammen med .. og hvis I skal ud så er det med afstand mlm folk, sprit, evt handsker og måske maske …
de er de steder i verden hvor den slags nærmest har været lov at antallet er smittede trods alt vokser langsommere …
ville folk bare tage det her helt bogstaveligt seriøst i nogle uger ...
apr 2018
Følger: 19 Følgere: 661 Emner: 121 Svar: 6.957
Jeg er en del af et lille team der orienterer. så jeg arbejder men isoleret på et kontor. vasker hænder flere gange, spritter også. holder afstand.
Jeg handler dog ind men på afstand.
og så går jeg små ture med min datter som er fuld af energi også hun er hjemme og inde. Vi møder ingen
er det nok?
jeg kan ikke blive hjemme desværre fra job. skal jeg handle online og droppe al udgang med en 3 årig?
Vi er symptom fri
min mand er fra Asien og har valgt at blive helt inde. han husker jo sars osv
har to venner der skal komme i morgen. de hjælper med Zara. Jeg ved ikke om vi skal aflyse
hvad tænker I ?
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.939
Hvad lavede I måske selv nede byen? Hvordan kan I være forargede over at andre er ude, når I også selv er?
apr 2018
det må vi gerne:) det var sandelig dejligt. på øde steder og tider uden kontakt fx i en stor skov
sådan en 3 årig får mega energi når hun skal sidde i en lejlighed....
apr 2018
https://sygellersund.dk/?author=1
Og der er ikke ilt nok
den læges ærlighed bør virke på de sidste tvivlere
feb 2011
engelsk mor syg opsøger hospital og testes positiv, føder nyfødt testes positiv, nu skal man til at analyse på hvordan ….. det er ved at være skræmmende
feb 2011
opråb ..