550 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hvalpe streger Hvalpe streger

Nåå så her mandag aften kl 20:15 kommer jeg ud fra møde i klubben hvor vi træner . Zuko have hygget sig i bilen med et kilo! Olivers godbider . Han kunne lige nå en pose i bagagerummet haha amen alså smiley . Nå men købte heldigvis 5 kilo!.

Vi kommer så hjem . Og der vælger han at brække alt ud og alt som i virklige alt!! Ud på hele gulvet bag sofaen . Kæmpe pøl af vand og bræk og godbider og en kæmpe skide stak af godbider . Tror der en der skipper aftens maden idag smiley smiley smiley har i prøvet ligne før ? Del gerne nedunder . Lige et billede af den sølle hund der har ondt i mavsen og drukket 5 skåle vand smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpe streger
  • #1   24. feb 2020 Kombinationen af overindtag af mad og en hel masse vand kan være farlig, da det svulmer op i mavesækken. Så du skal holde rigtigt godt øje med din hund.

• #3   24. feb 2020 Det blev lige tid til lidt film inden senge tid . Efter en træning dag ??. Så der fuld opsyn ????

profilbillede
  • #5   25. feb 2020 ... og at den anden halvdel er Dobermann. De fleste af dem er akurat lige så madglade som labberne smiley

• #6   25. feb 2020 Der sku mest dobber i ham men bestemt osse labadore at mærke! Synes det en perfekt mix .

Det en rigtig dejlig hund smiley

• #7   25. feb 2020 Min gamle retriever fik hjælp af dyrlægen til at få tømt maven efter hun havde tømt madspanden.

Min gamle retrievere og jeg gik en tur i frostvejr. Hun har åbenbart ædt nogle frosne hundelorte. Alarmen går i min butik og lader bare varmen køre i bilen mens jeg hjælper personalet. Kommer ud igen til en bil med nu optøet hundelort opkastet udover hele bagagerummet som lugter en hel del mens varmen har kørt. Føj der var hun billigt til salg.

Abby, vores nye hund, har lige den anden dag bevist at hun kan åbne døre indad. Hun er under fuld overvågning så hun nåede kun nogle få mundfulde men nu er døren både lukket og låst smiley

• #8   25. feb 2020 Ziva ej for Søren da puhaaa smiley haha

Ej stakkels hund og ejer . smiley

Han pissede 6 gange i nat og kastede op 2/3 gange . Normalt sover han i bur men i nat sov han tæt op af mig i sengen for jeg kunne overvåge ham lidt . Han er lidt sløj idag og ikke helt så glad for spise godbider men mad kom der ned sener på dagen . Så vi tager det stille og roligt og ser det hele an

Kommentér på:
Hvalpe streger

Annonce