Hvalpe streger Hvalpe streger
Nåå så her mandag aften kl 20:15 kommer jeg ud fra møde i klubben hvor vi træner . Zuko have hygget sig i bilen med et kilo! Olivers godbider . Han kunne lige nå en pose i bagagerummet haha amen alså . Nå men købte heldigvis 5 kilo!.
Vi kommer så hjem . Og der vælger han at brække alt ud og alt som i virklige alt!! Ud på hele gulvet bag sofaen . Kæmpe pøl af vand og bræk og godbider og en kæmpe skide stak af godbider . Tror der en der skipper aftens maden idag
har i prøvet ligne før ? Del gerne nedunder . Lige et billede af den sølle hund der har ondt i mavsen og drukket 5 skåle vand
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 158 Svar: 12.834
feb 2020
Følger: 11 Følgere: 22 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 44
feb 2013
Følger: 8 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 84 Svar: 7.469
feb 2020
Det en rigtig dejlig hund
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 2.876
Min gamle retrievere og jeg gik en tur i frostvejr. Hun har åbenbart ædt nogle frosne hundelorte. Alarmen går i min butik og lader bare varmen køre i bilen mens jeg hjælper personalet. Kommer ud igen til en bil med nu optøet hundelort opkastet udover hele bagagerummet som lugter en hel del mens varmen har kørt. Føj der var hun billigt til salg.
Abby, vores nye hund, har lige den anden dag bevist at hun kan åbne døre indad. Hun er under fuld overvågning så hun nåede kun nogle få mundfulde men nu er døren både lukket og låst
feb 2020
Ej stakkels hund og ejer .
Han pissede 6 gange i nat og kastede op 2/3 gange . Normalt sover han i bur men i nat sov han tæt op af mig i sengen for jeg kunne overvåge ham lidt . Han er lidt sløj idag og ikke helt så glad for spise godbider men mad kom der ned sener på dagen . Så vi tager det stille og roligt og ser det hele an
Hvalpe streger