Julevenner {{forumTopicSubject}}
I nyhederne så jeg lige det gode tiltag fra røde kors, hvor man kan oprette sig på deres side både som værtshjem og som gæst til juleaften. Altså hvor folk der har plads og overskud til at lukke andre ind kan tilbyde det, og personer som af den ene eller anden årsag ikke har nogen at holde jul med, kan søge efter en værtsfamilie.
De nævnte at der stadig mangler værtsfamilier, og nu sidder jeg og tænker om jeg skulle snakke med svigermor og mand om det, og så evt melde os som værtsfamilie hvis de også syntes det er en god ide. Vi bliver kun 4 juleaften, og har både plads og mad nok til flere gæster, og svigermor kan snakke et øre af
ER der nogen af jer herinde der har prøvet det tidligere år, eller bare på andre måder har inviteret fremmede hjem til jer juleaften? Og hvad var jeres oplevelse med det ?
okt 2014
Følger: 12 Følgere: 469 Hunde: 4 Annoncer: 1 Emner: 217 Svar: 2.672
Men nogle venner af familien er juleværter for 3. gang. De var i Go' aften Danmark forleden og fortalte lidt om det.
Når det en gang er min tur til at holde jul, så inviterer jeg gerne et par fremmede med til bords og rundt om træet.
aug 2013
Følger: 10 Følgere: 73 Hunde: 3 Emner: 263 Svar: 7.763
aug 2013
okt 2014
Følger: 12 Følgere: 469 Hunde: 4 Annoncer: 1 Emner: 217 Svar: 2.672
- Og det var "bare" en nytårsaften. Jul alene, ufrivilligt, er da så hjerteskærende som noget kan være.
Du må meget gerne kigge efter dubletter i samlingen. Tak for tanken.
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.703
aug 2013
Høre dog stadig meget gerne om andres oplevelser
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.703
Jeg har selv overvejet at være frivillig juleaften, for hjemløse eller lignende, men samtidig er jeg vildt glad for at holde jul, så indtil videre, har jeg holdt mig hjemme, når jeg altså ikke skal på arbejde (som i år
Julevenner