{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

jule gåtur. {{forumTopicSubject}}

Halløj alle i skønne hunde mennesker!

Jeg har gået med en tanke i dag, omkring en juletur for os 2 benede og de 4 benede??
Det bliver i december måned.

Min plan er vi mødes i kalundborg/Vestsjælland, hvor vi går en tur med vores små venner.

Hvad tænker folk om dette??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jule gåtur.
  • #1   10. dec 2019 Ideen er god. Mange søger aktivering af hundene før det får løs med mad og gaver.
    Jeg afholder hundeleg hos Hundestedet i Vejen delt i to hold d. 24/12, for at få krudtet hundene af. Det er der stor tilslutning til.
    Jeg kender flere steder, hvor man arrangerer fælles gåture den dag.

• #2   11. dec 2019 Jeg afholder også altid fælles træning og der er altid god opbakning. Alle tiders. Og skønt for alle senere..

• #3   11. dec 2019 Jeg gad godt, men jeg tænker, at Quila trækker armen af mig og Tonic er for lille til en decideret gåtur smiley Så vi bliver vist bare hjemme smiley

Vi skal så heller ikke jule-jule smiley Min far kommer om eftermiddagen og bliver til spisning. Og så er det vist det smiley

Jeg skal nok mere bruge noget nytårsaften, så jeg kan få Quila lidt træt (regner med at lægge et spor et sted) og vi forhåbentlig får en okay aften, uden at hun reagerer alt for meget. Vi bor heldigvis et sted, hvor der ikke er blevet fyret SÅ meget af, de sidste år (7-9-13)

Kommentér på:
jule gåtur.

Annonce