370 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Spørgeskema om 5G Spørgeskema om 5G
Hey allesammen jeg er en skole pige og laver projekt om 5g og ingen gider svar på mit spørgeskema plz hjælp mig med at svar på det så er i søde.
https://forms.gle/rZRMM1gBQso2Xooa6
1 synes godt om
nov 2019
Følger: 1 Følgere: 40 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 124
nov 2019
Pas på med at besvare den slags spørgeskema. Oftest er de medårsag til at man får stjålet sine oplysninger på nettet.
feb 2017
Følgere: 20 Emner: 3 Svar: 145
Huh???? Hvordan det mener du det skal være årsag til "at man får stjålet sine oplysninger på nettet"?
feb 2017
Følgere: 20 Emner: 3 Svar: 145
Højere båndbredde og laverer responstid / forsinkelse.. Det er meget mere end bare noget vi skal bruge i mobiltelefoner - det baner vej for nye måder at bruge IoT, det kommer til at blive brugt i kunstige legemesdele (man har bla. forsøgt sig med at styre kunstige legemes dele med tungen og 5G), selvkørende biler og biler der benytter platooning (kongens efterfølger) bliver bedre, og meget meget mere..
nov 2019
Jeg arbejder med den slags sikkerhed til dagligt, så kort sagt, så sniffer mange af disse polls og spørgeskemaer oplysninger, alt fra cookies til det der er værre, bla gamle tempfiler der ligger med følsomme oplysninger i åbne tekstdokumenter. Si'r det bar'!
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.959
nov 2019
Jeg er glad for du også var opmærksom på det, samt at brugeren ikke har været online efter opslaget.
Spørgeskema om 5G