{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

Ansøgninger..? {{forumTopicSubject}}

Er der nogle herinde der er super gode til at skrive jobansøgninger? Som evt. har nogle gode fif til hvordan man laver en super ansøgning? Skal sende en ansøgning afsted til et dyrehospital og vil derfor gerne have at den er ud over det normale.. Vil rigtig gerne have et job der, så håber der er nogle der kan hjælpe..

Evt. nogle som er vetrinærsygeplejerske eller evt. elev, som før har haft sendt en god ansøgning? smiley

Håber der er nogle der kan hjælpe..

Tager imod alle råd, uanset om I har sendt ansøgning som veterinær eller noget helt andet..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ansøgninger..?
  • #1   4. jul 2007 Et enkelt fif >
    Brug ikke negativt ladede ord i en ansøgning...dvs. undlad fx ikke, nej mv.


  • #2   4. jul 2007 Har du skrevet en ansøgning, vil jeg gerne kigge på den smiley

    Plejer at have rimelig held med mine ansøgninger.


  • #3   4. jul 2007 Når du har skrevet een, kan du maile den til mig
    så vil jeg gerne læse korrektur på den...


  • #4   4. jul 2007 Fx ville ovenstående sætning i stedet lyde >
    Brug positivt ladede ord i en ansøgning ss


  • #5   4. jul 2007 Moster Stella og en SBT for livet: Vil meget gerne sende den til jer når jeg er færdig med den.. Sender jer bare en BG når det er, hvis det er i orden..?

    Sus: Det bruger jeg heller aldrig.. Men tak for tippet.. smiley
    Har før fået ros for mine ansøgninger, men synes sjældent jeg har fået jobbet, når det gælder jobs med dyr..


  • #6   4. jul 2007 Jeg har været med til samtalerne på min arbejdsplads - og da blev der lagt vægt på at det faglige var i orden - og at personen passede til stedet. Altså både uddannelse og personlighed... Så du skal vel vise det i din ansøgning. Og så gælder det vel også om at være ærlig - på en positiv måde.

  • #7   4. jul 2007 sæt dig helt ind i hvad det er du søger (hvordan foregår udd) og hvad det er for et sted. rigtig mange dyrelæger har en HP hvor man kan læse om hvem de er.
    ellers bare vær dig selv og lad være med at overdrive om hvor meget man elsker dyr, hvis det er hos en dyrelæge man søger, ved de det :0)

    hvis man er så heldig at få en elevplads, skal du være klar til at tage til kolding 10 uger af gangen 5 gange på de ca 3 år udd. tager.

    Held og lykke med søgningen :0)


  • #8   4. jul 2007 Jannie B: Lige i øjeblikket er det kun ét hospital jeg fokuserer på.. Snakkede med en af deres dyrlæger i går, som var meget flink og imødekommende.. Hun sagde at der burde være gode chancer for at jeg fik en plads.. Især hvis jeg sendte ansøgningen til netop hende.. Jeg har en bekendt som snakker godt med en af dyrlægerne derindefra, så håber at det resulterer i at jeg snart kan få et job hos dem.. smiley

    Kender godt til uddannelsen.. Har læst om den siden jeg gik ud af gymnasiet.. Og jeg er villig til at tage til kolding i den periode..

    Men tak for råd.. smiley

    Marianne C: Okay.. Tak.. smiley


  • #9   4. jul 2007 tjeck dine beskeder.

Kommentér på:
Ansøgninger..?

Annonce