{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

hjælp dansk molosser klub {{forumTopicSubject}}

jeg modtog denne mail i går.

Money rules the world…

… og penge det er lige det vi mangler! Bestyrelsen klager over dalende medlemstal og derfor lavvande i klubkassen og er (med rette) bange for at vi ikke kan finansiere vores udstilling i Silkeborg. Vi må gøre noget, tænker jeg og kommer i tanke om den snak vi havde til generalforsamlingen. Birgitte foreslog noget med at lave en slags auktion. Nu skal I høre her:

Alle medlemmer opfordres til at opsøge deres lokale dyrehandel, hundepension og hvad I ellers kan komme i tanke om. Selv Brugsen har jo en afdeling med hundeting…
Spørg om de har lyst til at sponsorere en ting eller to (store eller små), for at støtte Dansk Molosser Klub. Til gengæld vil vi nævne deres navn i forbindelse med denne aktion. Dvs. de får også lidt reklame ud af det. I kan vælge at bruge den info-folder om DMK, som I får tilsendt som fil ved henvendelse til bestyrelsen.

Gør det til en sport at indsamle så mange gode ting som muligt og vær en fortaler for vores dejlige klub! Måske har I også selv nogle gode effekter I vil donere til formålet.

Jeg har lige sonderet terrænet i går og prøvet strategien af ved mit lokale dyrecenter. Ejeren var lidt tøvende fordi hun ikke kendte klubben, men jeg gav hende adressen på vores hjemmeside og fortalte hende lidt om hvad vi står for. Det gav 2 sorte læderhalsbånd med nitter til 329,- stykket. Sejt, ikke?

I har hele juni måned til at samle ind og derefter skal alle effekter registreres hos mig. Så sætter jeg en hjemmeside op, hvor man kan se tingene og byde på dem. Købsprisen sættes ind som donation på Dansk Molosser Klubs konto, hvorefter tingene sendes eller vil stå til afhentning. På hjemmesiden vil der komme præcis vejledning hvordan vi gør.

Er I friske på lidt nyt, så deltag i aktionen! Klubben har brug for lidt støtte og med denne aktion kan vi alle sammen sørge for lidt ”kontanthjælp”.

HJÆLP OS, har du lyst til at give noget til auktionen som vi kan sælge så skriv til mastino@hansen.mail.dk
eller majbritts-hundepleje@bcool.dk
En hver hælp er gukd hver.
i kan læse mere om dansk molosser klub her:

(link fjernet)

på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp dansk molosser klub
Kommentér på:
hjælp dansk molosser klub

Annonce