Mus og hunde i sengen Mus og hunde i sengen
Hvaaaaddd sagde du kat!
Hjælp vi bliver truet med at få frataget vores mussefanger licens OG skal dele hjem med en KAT ????
Bare fordi vi synes det var så hyggeligt at dele seng med en lille bitte mus. Den havde jo også brug for er varmt godt sted og sove. ??
Nu var det jo ikke fordi, der ikke var plads. Jeg lå mellem mors ben og storesøster Klunte imellem fars og snork sov.
Så kunne den lille mus, da godt trippe lidt rundt oven på dynen inden den fandt plads lige oppe ved mors hage. Men det synes mor åbenbart ikke var nogen god ide.
Vi blev ihvertfald vækket lige midt i vores skønhedssøvnen.
Tænk så blev vi smidt ud af soveværelset imens mor stod oppe i sengen og dirigerede rundt med far, det skulle fange den stakkels mus. Vi måtte slet ikke være med. Vi var ellers rigtige gode til at stå i sengen og hjælpe mor med at dirigerer med vores vuf.
De kunne jo bare have ladet den sove sammen med os andre. I stedet for alt det postyr midt om natten ??
Nå men jeg skal ud på marken og se om, jeg kan finde nogen mussehuller at grave i. Så håber jeg bare de kommer på andre tanker med den kat. Den fylder altså noget mere i sengen end en lille mus ??
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 1.975
dec 2012
Følger: 36 Følgere: 261 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 3.521
(fnis...i stakler)
jan 2008
Følger: 79 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 865
nov 2009
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 6 Emner: 49 Svar: 1.816
En kat lyder altså noget overdrevet, hilsen Satu og Diva som heldigvis ikke har nogen kat. Endnu
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.122
Mega for dårligt!!
Hilsen HKH Hera.
jan 2008
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 332
Vi har en af de særlige gårdhunde der ikke fanger mus
P.S. I skal altså være glade hvis i får en kat, man kan få den til at fange mus til en men man kan også lokke dem til at stjæle mad på bordet og smide ned til dig og det er katten der får skideballen. Hilsen Bassen
jan 2008
Uhhh så er det måske alligevel være at overveje. Vi lader musen være næste gang også og så ser vi, hvad de vil gøre ved det
Potedask
Svend og Klunte
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 215 Hunde: 4 Emner: 287 Svar: 8.293
Min mor har 6 hamstere, og jeg synes de ligner små søde hunde hvalpe, og så siger hun bare at jeg ikke må mysse dem og putte dem!
Nu har en af dem fået små unger siger hun, jeg må ikke få unger og jeg må ikke engang hjælpe med at varme de små hamster unger. Oveni det giver hun dem hele tiden katte vådfoder, og så siger hun hver eneste gang at det ikke er til mig.
Hun er bare så uretfærdig og dåååååm
Potedask fra Rosa
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 126 Svar: 1.726
Hilsen præstegårdens fire eurasiere
jul 2012
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 1 Svar: 180
Mus og hunde i sengen