943 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Mus og hunde i sengen Mus og hunde i sengen

Hvaaaaddd sagde du kat!
Hjælp vi bliver truet med at få frataget vores mussefanger licens OG skal dele hjem med en KAT ????

Bare fordi vi synes det var så hyggeligt at dele seng med en lille bitte mus. Den havde jo også brug for er varmt godt sted og sove. ??
Nu var det jo ikke fordi, der ikke var plads. Jeg lå mellem mors ben og storesøster Klunte imellem fars og snork sov.
Så kunne den lille mus, da godt trippe lidt rundt oven på dynen inden den fandt plads lige oppe ved mors hage. Men det synes mor åbenbart ikke var nogen god ide.
Vi blev ihvertfald vækket lige midt i vores skønhedssøvnen.
Tænk så blev vi smidt ud af soveværelset imens mor stod oppe i sengen og dirigerede rundt med far, det skulle fange den stakkels mus. Vi måtte slet ikke være med. Vi var ellers rigtige gode til at stå i sengen og hjælpe mor med at dirigerer med vores vuf.
De kunne jo bare have ladet den sove sammen med os andre. I stedet for alt det postyr midt om natten ??

Nå men jeg skal ud på marken og se om, jeg kan finde nogen mussehuller at grave i. Så håber jeg bare de kommer på andre tanker med den kat. Den fylder altså noget mere i sengen end en lille mus ??

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Eksisterende skur, isoleres og beklædes indvendigt 12.500 kr.
  • Telefonforklaring på fejl på min vaskemaskine og din mening 205 kr.
  • Montering af opvaskemaskine el (ikke stik) 625 kr.
  • Installation af stue stereoanlæg 1.400 kr.
  • Rengøring 1.800 kr.
  • Bosch dishwasher not starting 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mus og hunde i sengen
  • #1   6. okt 2019 Haha, det lyder som en vild nat! smiley

• #2   6. okt 2019 ..jeg må heller ikke få et kæledyr smiley totalt strengt og tarveligt! Minion

(fnis...i stakler)

• #3   6. okt 2019 Nej forstår heller ikke, hvorfor mor skulle tá sådan på vej over at vågne og stirre lige ind i øjnene på en lille mus. Hun var overraskende stille. Hun har nok ikke villet vække os, når nu vi lå og sov så godt smiley

• #4   6. okt 2019 Jeres mor lyder ærligt talt noget sippet. Især hvis jeres mus, ligesom vores, er meget glad for tyggegummi (har gnasket i samtlige 10 pakker) for så har den ovenikøbet frisk morgenånde.
    En kat lyder altså noget overdrevet, hilsen Satu og Diva som heldigvis ikke har nogen kat. Endnu smiley

• #5   6. okt 2019 Jeg vil totalt gerne have en kat, men mor siger hun ikke er kattemenneske...!
    Mega for dårligt!!

Hilsen HKH Hera.

• #6   6. okt 2019 Vi forstår det heller ikke. Mor er heller ikke katte menneske så hun siger det KUN for at generer os. Bare fordi man skal ha sin skønhedssøvn. Vi får jo også at vide vi ikke må slås i sengen. Så det må være neutralgrund også for evt mus.

• #7   6. okt 2019 Jeg vil lige sige det hjælper ikke nødvendigvis med en kat.
    Vi har en af de særlige gårdhunde der ikke fanger mus smiley (de er ikke store nok til det er besværet værd). Så Bassen fik sin helt egen kat. Den fanger godt nok mus, men giver dem til Bassen (som smugler dem ind i sin mund for der kan de lige være uden det kan ses hvis man husker at få halen ind først). Bassen tager dem så med ind i sengen og spiser halvdelen for at gemme resten enten under puden eller dynen smiley

P.S. I skal altså være glade hvis i får en kat, man kan få den til at fange mus til en men man kan også lokke dem til at stjæle mad på bordet og smide ned til dig og det er katten der får skideballen. Hilsen Bassen smiley

• #8   6. okt 2019 @karen Marie

Uhhh så er det måske alligevel være at overveje. Vi lader musen være næste gang også og så ser vi, hvad de vil gøre ved det

Potedask
    Svend og Klunte

• #9   6. okt 2019 Menneske mødre er bare uretfærdige!
    Min mor har 6 hamstere, og jeg synes de ligner små søde hunde hvalpe, og så siger hun bare at jeg ikke må mysse dem og putte dem!
    Nu har en af dem fået små unger siger hun, jeg må ikke få unger og jeg må ikke engang hjælpe med at varme de små hamster unger. Oveni det giver hun dem hele tiden katte vådfoder, og så siger hun hver eneste gang at det ikke er til mig.
    Hun er bare så uretfærdig og dåååååm
    Potedask fra Rosa

• #10   6. okt 2019 Årh hjemme hos os har vi en kat, hun er smaddersød, næsten hver nat bringer hun mus til os inde i soveværelset som vi kan æde, men vi er 4, så nogle gange slås vi lidt om hvem af os der skal æde musen, og mor bliver så sur, bare fordi klokken ikke helt er morgen men er noget hun kalder "midt om natten" og forleden var musen ikke helt død så vi jagtede den op mellem radiatoren og væggen og så var det også galt!!

Hilsen præstegårdens fire eurasiere smiley

• #11   16. okt 2019 Det kan jeres mor da heller ikke være bekendt, sådan en sød lille mus. nu har jeg som hunde mor selv prøvet at dele seng med en mus, kunne ikke forstå gonzo, som jeg havde dengang stressede rundt og mor her vil bare sove, så jeg som var en ond hundemor lukke de ham is af soveværelset, nåede lige at tænke dejligt med lidt sove ro inden arbejde, og så kunne jeg mærke små tænder "nusse" min pegefinger, som det hamster jeg havde plejede at gøre, men han var jo i sit bur. Så var det en lille sød mus, jeg fløj op af sengene åbnede døren til gonzo, så måtte han godt forsøge at fange den mus og mor her fik ikke sover den nat haha.

Kommentér på:
Mus og hunde i sengen

Annonce