{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

kan jeres hunde noget? {{forumTopicSubject}}

Kan jeres hunde noget som i er stolte af?

Jeg er virkelig stolt over Nicki's evne til at hjælpe mig herhjemme. ligger der ting på gulvet kan jeg bede ham samle det op, han kan hjælpe mig med at hive tøj ud af tørretumplerne, og printer jeg noget ud på kopi/printeren, kan jeg bede ham hente det, han skal bare høre lyden af printeren, så spidser han ørere og jeg kan sige hent det til mor og han fiser afsted, synes faktisk han er en meget klog og lærenem hund

Hvad kan jeres hunde?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan jeres hunde noget?
  • #1   13. jun 2007 "stolt" er så meget sagt, men jeg er flad af grin over min hunds evne til at komme i folks tasker.. Af en-eller-anden grund er han vild med læderpunge, så han er en udemærket tasketyv... *GG*

  • #2   13. jun 2007 søster snedig: ja, det er så spørgsmålet om det er noget at være stolt af *GGGGGG*

  • #3   13. jun 2007 Ikke det mindste... Høre kan hun ikke engang..........



  • #4   13. jun 2007 Stolt og stolt........tjaaa......det vildeste jeg kan komme på er, at Emma kan plads, sit dæk, bliv og stå.....og så halse, som slet ikke ligger til hende.......og det er lært på trods af, at hun er jordens mest dovne hund........meget diva......en del blondine.......en smule Maude......og en anelse fru murmester jessen for hun TRÆNGER også til et stykke "sandkage" ind imellem.......og det stjæler hun så flot imens hun er alene..........jow jow........den hund giver da mange glæder *GG*

  • #5   13. jun 2007 Eisa kan også samle op, hvis jeg taber noget. Mirah har en stor evne til at trøste mig, hvis jeg er trist, og Lykke er en lille glædesbringer til hver en tid. De kan advare mig om, at der kommer nogen - hele tiden ;o)

    Lykke er ved at blive trænet til redningshund, og det er en meget glad hund, jeg har til træning, for hun elsker det.


  • #6   13. jun 2007 Mie: Var lige ved at tro det kun er mig der har en hund der intet kan, eller det kan han, men kun når han selv vil det.
    Og hører det kan han også kun i nogle tilfælde


  • #7   13. jun 2007 Emma kan gå på line på en pote i 4 km højde for en frolic...........mad i sigte, så kan madammen få rumpetten ned fra divaneseren ;o)

  • #8   13. jun 2007 Jeg er stolt af min hund, når jeg kommer hjem og han løber mig i møde med sine fortænder blottet i et stort grin.

  • #9   13. jun 2007 - og hvis han grynter lidt samtidlig, er det bare heaven!

  • #10   13. jun 2007 Diva er den fødte støvsuger (går desværre uden om nullermænd).... Det er et medfødt talent. men jeg er ikke ligefrem stolt over det.

    Det kunne nu være rart hvis hun også kunne vaske op, SÅ ville jeg være pave stolt


  • #11   13. jun 2007 Vores ma'gla'e hunde kan virkelig også mange tricks med en godbid for snuden hehe... kravle, high-five, rulle rundt osv. Men det er jo bare for sjov... ikke noget, jeg er stolt af som sådan, men jo, det er da sejt nok, at de kan lidt forskelligt.

    De er ikke bange for så meget, og de er skrappe på en agilitybane. Og de er verdensmestre i sofaspring på få sekunder, når mutter her trækker det sorte tæppe over benene i sofaen.


  • #12   14. jun 2007 niño ka "rydde" op. Eller ihvertfald tager han al vores undertøj (nogle gange aner jeg ik hvor han her fået det fra) og putter det i sin seng - han kan snildt få samlet en del på en nat.
    Ved ik om jeg er stolt af det, men det er lidt mærkeligt at han har en tøj-fetich :oD


  • #13   14. jun 2007 Jeg er stolt af at Monique er blevet en så delig tøs som hun er, i forhold til da vi fik hende hjem.

    At hun går den rigtige vej om lygtepæle og lignende

    At hun går 'ind til siden' når det bliver sagt (eks på en smal sti og vi møder nogle modgående (dejligt praktisk)

    At hun endelig har fundet modet til at svømme med alle fire ben og ikke holder bagbenene på bunden.

    At hun endelig har lært at sige fra overfor emsige hanhunde.

    Jeg er faktisk stolt over at hun er min...


Kommentér på:
kan jeres hunde noget?

Annonce