{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

Er jeg den eneste der har et problem? {{forumTopicSubject}}

Ja et problem med varmen altså! Jeg har det elendigt i denne varme og jeg kan bestemt ikke sove om natten. Puuuha jeg synes det er alt for meget af det gode det her..
Alle dyrene derhjemme ligner også nogen der er ved at gå til. De ligger alle enten på siden eller med stængerne lige i vejret, gør hvad jeg kan få at køle dem lidt men det er ikke nemt.
UNDER 25° tak - det er mere passende

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg den eneste der har et problem?
  • #1   11. jun 2007 Hvaaaaaaa- er du ikke også på et par rottesider?

• #2   11. jun 2007 Hundene klarer det langt bedre end mig i disse dage.

Jeg synes slet ikke jeg fungerer i den her varme. MEN, jeg er nu også vintermennesker der elsker sne og frost.

• #3   11. jun 2007 JO DET ER UDLIDELIGT!! PUH HA. MAN FÅR DET SÅ SKIDT OG HAR SØVN MANGEL, OG XENTA HUN LIGGER BARE HELE TIDEN OG HYBERVENTILERE!! smiley DET ALT FOR VARMT FOR DE KÆRE SMÅ!!!

• #4   11. jun 2007 Uhh you tuch: Ja jeg mente det da nok!

DU er repreæ..: Ja min søster render også rundt og er gravid, 5 uger til termin. Hun vil meget gerne poppe snart! hehe

• #5   11. jun 2007 Rolig nu :o) :o) Det kommer jo kun til at vare de næste 2 dage.
    Min Zille er da heller ikke den mest energiske her i varmen, men så går vi bare tidligt om morgenen og sent om aftenen + masser af vand. De finder jo selv det koldeste sted i huset/lejligheden.
    Jeg har en ventilator der lige får lov at køre nogle timer inden jeg går i seng. Det hjælper.
    Husk på at den sol og varme vi får her i sommeren er det vi skal "overleve" på til efterår og vinter.
    Nå, må til at støvsuge :o)

• #6   11. jun 2007 vores ligger her i køkkenet, der er køligt endnu.... og ellers får de med vandslangen... hehee

• #8   11. jun 2007 Mine rotter og små "svin" (marsvin) har det utrolig træls i denne varme... et par gange om dagen stiller jeg en "balje" med lidt vand i bunden ind til dem, så sopper de lidt, det tager det værste.
    Og Fraya - hende leger vi vandkamp med.

• #9   11. jun 2007 Jeg elsker varme, dog kan det godt blive en tand for meget..........vi var ved at smelte i weekenden oppe i vores campigvogn.........men så er det godt, at der kun er 1 km til stranden ;o)

Emma er meget lad i disse dage (sådan er hun selvfølgelig altid*G*) , men jeg har bare spulet hende med koldt vand og så frisker hun helt op.........hun gider dog ikke rigtig den sprøjten med vand, så hun må tvinges, men bagefter nyder hun det.

• #10   11. jun 2007 synes det er dejligt og hundene skal ikke ud på deres formiddagstur så jeg kan nå en masse ting, bl.a. havearbejde, mens den lille sover... men det bider i sidste ende for der skal jeg gå den lange tur og så er klokken sku mange før jeg kommer i seng...

• #11   11. jun 2007 Hæhæ for en gang skyld lod jeg hundene være ude, da jeg gik i seng igår. Men midt i nat gøede det som sindsyge. Farede ud i haven for at se hvad der var galt. Her sidder et lille sødt pindsvin inde under havebordet. Hundene var helt oppe og ringe over det stakkels lille dyr. Så de blev nødt til at tilbringe resten af natten indenfor ;0)

• #12   11. jun 2007 Rikke.......he he......ja det kan få hundene op på dupperne ;o)

Emma ligger da oppe i sengen og sover trods varmen.......næææ nej.......hun skal skam ikke med på gulvet og sove........fatter ikke hun kan holde til det

• #13   11. jun 2007 Iiih jeg elsker denne varme...

• #14   11. jun 2007 rikke >> he he, noget sådan prøvede jeg igår... min ældste datters hamster var sluppet ud af buret, for 2 dage siden... vi mener den fandt vej inde i skunken under taget, så jeg tænkte, nu ligger den og dør af varme, men nej...
    i går aftes, så farer diego op, den kylling, og gør helt vildt af noget på gulvet bag ved hans tæppe i stuen... det var fido, hamsteren, den havde fundet vej ned i stuen... nåååh den var tørstig og sulten.. det bette pus... men altså, at se min basse flippe ud på sådan et lille dyr... griner

• #15   11. jun 2007 Jeg syns vejret er DAAAAAAAJLiiiiii

• #17   11. jun 2007 Ja jeg sidder også på et kontor.. og der er forbandet varmt herinde og jeg har det rigtig rigtig skidt med så varmt et miljø..

• #19   11. jun 2007 Susanne: Min koger allerede. Der er så varmt herinde og ikke den store cirkulation i luften. Ad det er klamt. Jeg får heller ikke lavet det store i dag - det kan jeg tydeligt mærke.

• #21   11. jun 2007 Det er heller ikke nær så anstrengende, hehehe

Kommentér på:
Er jeg den eneste der har et problem?

Annonce