{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smil
  • #1   8. jun 2007 ~• Jeniki •~

Hvad er gammel *SMIL*

• #2   8. jun 2007 Hvis sætningen lyder tvær og der alligevel afsluttet med *smil* - så kan det være fordi sætningen menes ironisk *smil*

• #3   8. jun 2007 Det er nok for at understrege at det ikke er mneingen at det skal læses tvært... Nogle formuleringer læses jo meget mere negativt end de er ment fra forfatterens side, og smilet indikerer at denne ikke er sur

• #4   8. jun 2007 Hmmmmm
    Syntes jeg nu ikke altid holder stik Søster.

Men jeg syntes nu stadig at det ofte er malplaceret smiley

• #5   8. jun 2007 Nej, men ingen regel uden undtagelse, og man skal også huske at man selv tillægger folk den tone man tror de bruger.
    smiley

• #6   8. jun 2007 Hvis man siger tingene med et smil, får det ofte en anden lyd......
    Det er det samme når man skriver noget, efterfulgt af et *SMILER* eller*SSSS*

• #7   8. jun 2007 Tror også man skriver det for, at " modparten" ikke skal tro at man pga. sin holdning vil " blive uvenner" ....Mange bliver meget fornærmet over et eller andet råd, som ikke lige " var forventet"

• #8   8. jun 2007 fordi man tit når man snakker irl med folk så kan man på deres toneleje og undtryk høre og se hvordan de mener det. men det kna man ikke altid når det læses. så afslutter man med et smil eller grin jamen så er den jo i god mening, selvom man måke godt kunne tro den var tvær og sur smiley SMIILL smiley 8er jo dte samme som en smiley.. smag og behag der jo ) smiley / smil

• #9   8. jun 2007 "Lad nu være med at blive sure - det er ikke ment negativt *ss*"

Du har selv lige gjort det jo .. *ss* = smiler sødt ...

Hehe ... smiley

• #10   8. jun 2007 75 % af al kommunikation sker via det non-verbale, dvs toneleje, ansigtsudtryk osv, og kun sølle 25 % sker via det man siger.

Derfor kan man SÅ let misforstå hinanden, når man snakker igennem en pc-skærm. (det ser man gang på gang på gang på gang........på gang... på gang...på gang herinde!!!)

Ved at skrive det små "SMILER" "SSS" "LOOOOOOL" osv , kan man "hjælpe" de andre ldt på vej med, hvad man mener.

Som Sanne synger:
    "Det´ ikke det, du siiiiiiiger
    Det´ mere måden i siiiiig seeeelv"

Jeg bruger meget ironi, når jeg snakker med andre, og når man står overfor personen er der ingen ko på isen, fordi de, med det samme kan se, at det er ironisk; men herinde skal man træde varsomt!!!

• #11   8. jun 2007 Problemet er også at når det drejer sig om rufus så vil folk oftes ikke høre eller tage mod gode råd og hvis man skriver det som det er flipper de helt ud. Så er det nemt at tage fløjls handskerne på og skrive smil og kram og bla bla....Det sætter ikke sindene så meget i kog som hvis man bare skrev så fat dog din forbandede køter ikke er et menneske og aldrig blir det!!!! *ss* lol

Kommentér på:
Smil

Annonce