524 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Glæden ved at have hund Glæden ved at have hund

Ja Glæden ved at have hund er enorm, Hvem elsker ikke at lege med sin firbenet ven og se glæden i øjnene og "smilet" på dens mund!?

Jeg Elsker mine hunde og at lege med dem er endnu bedre, sådan en gang fodbold uhhhh det sjovt..........så længe det vare,,,,,,,,,,,,,Torsdag sidste uge holdt jeg en fridag, og efter en tur på stranden med hunden, skulle vi da spille fodbold hjemme i haven og ja hundene elsker det jo ISÆR Gimli, Og jeg sparker bolden langt væk, Gimli kommer med den lægger den foran mine fødder og venter..........Jeg tager foden heeeeeeeelt tilbage, lægger an til spark............og hvad sker der.........Jeg rammer IKKE bolden og knæet ryger fuldstændig ud af led og jeg springer min menisk..........jeg falder heldigvis ikke da jeg står rimlig tæt på vores husmur, ind og ringe´til lægen der sender mig på sygehuset hvor jeg kunne vente i 4½ time på at blive undersøgt, og få afvide at jeg skal komme igen denne uge til en kikkertundersøgelse...........JUBIII eller ej
Men mine hunde er så fantasiske,,,,,,,,de grinte slet ikke af mig!

Så nu hopper jeg rundt herhjemme på et par krykker, og har 4 længselsfulde hunde der rigtig gerne vil på standen, men mor her er hæmmet, og hundene må vente til at jeg kan gå igen!
Men fodboldt kan vi stadig spille i haven, der er det dog bare krykken der må skyde til bolden, den kommer ikke så langt men hundene er ligeglade, så længe vi bare leger!!
Hvor er de dog taknemmelige sådan nogle hunde!!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glæden ved at have hund
Kommentér på:
Glæden ved at have hund

Annonce