{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Nicki brandt af :o( {{forumTopicSubject}}

Øv jeg er sur...................vi har i dag begge ( kæresten og jeg ) haft lange dage på vores arbejde og med god samvitighed fordi vi vidste vores hundelufter ville komme og hygge om Nicki. SÅ kommer Kim hjem og opdager hun ikke har været her ( hun plejer altid at lægge en seddel ). Stakkels Nicki han havde være alene hjemme i al for mange timer :o( ikke at han tager skade af det når det er en enkel dag, men alligevel når man tror hun kommer og så ikke kommer alligevel.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nicki brandt af :o(
  • #1   4. jun 2007 ja, jeg har snakket med hende, hun havde glemt ham :o( men var også rigtig ked af det. Vi kan selvfølgelig alle glemme men når det drejer sig om Nicki synes jeg ikke det er fedt, måske er det bare mig der er pyldret :o)

• #2   4. jun 2007 find en anden og er det fordi i har arbjede må den lære at være alene, måske er der en forklaring på hun ikke har lagt en seddel, men ellers ring og hør måske har der været sket noget fra hendes sidekant.. en hund burde kunne være alene mellem 7- 9 timer - det drejer sig om indlæring/tilvænding og stoler i ikke på jeres hunde passer- det er ikke let, men så prøv at finde en ny

• #3   4. jun 2007 Øv, sølle søde Nicki - det var da skidt at hun glemte ham. Selvom hun ikke gjorde det med vilje, så bliver man da enormt ked af det på Nicki's vegne.

Godt at det så er fridag i morgen, så du kan få rådet bod på den lange dag.

Var så snu at arbejde hjemme i dag og så er der fridag i morgen. Hundene nyder at jeg er hjemme.

G' Nicki en trøstekrammer her fra mig og søster Bolette.

• #4   4. jun 2007 karin H: Det har ikke noget at gøre med at han ikke kan være alene hjemme, han er faktisk ret go' til det og kan sagtens være alene i mange timer, han har 7 9 13 aldrig ødelagt noget, men det er et spørgsmål om min samvitighed overfor ham.
    Ang at finde en ny, det vil jeg nu ikke lige gøre, hun har kun glemt ham en gang og det var i dag, såååå det går nok alligevel :o) Hun er en rigtig go' pige og elsker Nicki, det er der ingen tvivl om :o)

• #5   5. jun 2007 Tjalfe er heldigvis ikke alene hjemme, i mere end 2 timer om dagen, da christian arbejder om natten og jeg almindeligt.

Men kan sagtens forstå dig, jeg ville aldrig kunne tænke på andet, end min hund, hvis jeg var på arbejde en hel dag og Tjalfe var der hjemme alene.

Kommentér på:
Nicki brandt af :o(

Annonce